Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Witam forumowicze drodzy . Mam MG ZR 160 powoli zbliżam sie do potrzeby wymiany sprzęgła w nim i stąd moje pytanie czy sprzęgło w rover 200 jest takie samo jak w MG ZR 160 czy z rovera 200 spasuje do 160 ? Bo moj brat ma sprzegło gdyż zalatwil 2 a posiada R200 wiec powiedzcie czy pasuje to do 160 ?
_________________ Pasja to MG
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lut 27, 2012 20:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
żeby auto jechało to mam to samo tylko x 2. Jedna alaska nie poradzi sobie z tym silnikiem, jedna alaska była przymała do mojego silnika jak miałem 1.4 16V
mgzr160 napisał/a:
wtrysku gazu Valtek
za słabe wtryski, to są wtryski żeby tylko jeździło,
jakiego kompa masz?
ja na Twoim miejscu dołożyłbym drugą alaskę i wymienił wtryski żeby auto jechało, przy wysokim ciśnieniu jakie np ja mam valteki by się nie otworzyły, a wysokie ciśnienie jest potrzebne żeby np przy 160 przy redukcji aut jeszcze jechało a nie dławiło się
1. wymiana wtrysków na hana
2. dołozenie drugiego takiego samego reduktora i zestrojenie wszystkiego (to co piszą o Alasce to jedno a faktycznie ten reduktor wystarcza na 90KM a nie na 160KM)
to lekarstwo na Twoje bolączki
ja mam dwie alaski jedna po prawej druga po lewej
[ Dodano: Pon Lut 27, 2012 22:22 ]
mgzr160 napisał/a:
komp ZENIT wiec co doradzasz mi dokupic?
co do kompa Ci nie doradzę bo nie znam go, ale myślę że jeśli gaziarz będzie ogarnięty to i na tym kompie wyreguluje
ok a powiedz mi jeszcze ja po zamontowaniu zobaczylem na liczniku zapalonego CHECK bylem u mechanika i to przez to ze wyczuwa zla mieszanke tzn zamiast paliwa gaz miales i masz tak ?
ok a powiedz mi jeszcze ja po zamontowaniu zobaczylem na liczniku zapalonego CHECK bylem u mechanika i to przez to ze wyczuwa zla mieszanke tzn zamiast paliwa gaz miales i masz tak ?
przy dobrze ustawionej instalce CHECK się nie pojawia, gaziarz spierdzielił robotę, dlatego CHECK się świeci, po modyfikacji tej co Ci napisałem parownik, wtryski i dobrym zestrojeniu nie powinien się check zaświecić, mój gaziarz koledze z forum dołożył drugi parownik i na valtekach mu zestroił tak że mu się nie zaświecił, ale niestety auto mu dalej nie jedzie przy wysokich obrotach bo valteki są za słabe i nei można podciągnąć ciśnienia żeby auto jechało.
Ma się podobno niedługo zdecydować na wymianę na Hanki wtedy będzie wszystko ideał. Kompa ma Staga,
u mnie żadnych błędów komp nie wali, nawet jak byłem na T4 dwa razy (na wiosnę i teraz w zimie) to nie było żadnych błędów.
[ Dodano: Pon Lut 27, 2012 22:31 ] mgzr160, zmień nazwę tematu na sprzęgło i problemy z gazem bo się jakiś mod przywali
aha wiec dzieki juz wiem ze musze sobie z gaziarzem pogadac dobrze . A sprzeglo po wymianie juz masz jak dlugo i jak sie sprawuje to co zalozyles ? i masz jakies modyfikacje w silniku porobione?
A sprzeglo po wymianie juz masz jak dlugo i jak sie sprawuje to co zalozyles ? i masz jakies modyfikacje w silniku porobione?
sprzęgło jest ok, jak narazie jeżdżę na nim niedługo bo z pół roku, nie miałem z niim problemu, wygląda na solidnie wykonane, podobno jest bardzo wytrzymałe, to się okaże
Modyfikacji póki co to nie robiłem, póki co to osiągnąłem seryjną moc 145KM mam włożoną wkładkę sportową K&N i kompletny wydech z ZR 160
[ Dodano: Pon Lut 27, 2012 22:38 ]
mgzr160 napisał/a:
aha wiec dzieki juz wiem ze musze sobie z gaziarzem pogadac dobrze
instalacja zrobiona na odpierdziel, mógł Ci wsadzić conajmniej KME Silver jeśli chodzi o parownik, wtryski to nie skomentuję a ile zapłaciłeś za instalację?
aha wielkie dzieki za dzisiejsze rady:) kiedy szykuje sie jakies spotkanie w krakowie badz okolicach bo moge zajac sie organizacja i zrobieniem czegos w stylu mini rajdu naszych roverkow i mg ? gdyz mam znajomosci z automobilklubem
aha wielkie dzieki za dzisiejsze rady:) kiedy szykuje sie jakies spotkanie w krakowie badz okolicach bo moge zajac sie organizacja i zrobieniem czegos w stylu mini rajdu naszych roverkow i mg ? gdyz mam znajomosci z automobilklubem
w ten weekend będzie spot w Rzeszowie, wybieramy się z Tunersem
Panowie mam również problem ze sprzęgłem miałem nie dawno wymieniane sprzęgło 2-3 tys km temu mam taki problem że jak megi jest na luzie coś w skrzyni mieli wcisnę sprzęgło cisza pisze to w tym temacie żeby nie syfić
ps. co do problemu czy jest to możliwe żeby nowe łożysko oporowe już tak szumiało?
Panowie mam również problem ze sprzęgłem miałem nie dawno wymieniane sprzęgło 2-3 tys km temu mam taki problem że jak megi jest na luzie coś w skrzyni mieli wcisnę sprzęgło cisza pisze to w tym temacie żeby nie syfić
ps. co do problemu czy jest to możliwe żeby nowe łożysko oporowe już tak szumiało?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum