Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 48 Skąd: Bytom
Wysłany: Pon Lut 13, 2012 13:18
Witam mam kolejny problem.. powoli ubywa mi plyn chlodzacy ( rok temu mialem wymieniana uszczelke pod glowica , planowana itp) i tu mam jedno pytanie ... samochod ano pali jakby nie rowno... jakby tylko 3 tloki palily ale po chwili po lekkim przegazowaniu pali normalnie. co to moze byc?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 48 Skąd: Bytom
Wysłany: Pon Lut 13, 2012 16:41
dobra, moje pytanie wystarczy odkrecic 7 srub z kolektora? dac nowa uszczelke i zakrecic je tak? i moje pytanie czy dam rade bezproblemowo ze zwyklym kompletem kluczy ? i w warunkach garazowych?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 48 Skąd: Bytom
Wysłany: Wto Lut 14, 2012 10:23
ehh .. bo ja juz caly chory co chwila cos mi sie dzieje dostaje siwych wlosow, mam nadzieje ze nie jest to walnieta uszczelka pod glowica bo niestety nie naleze do bogatych ludzi juz sam nie wiem. sprawdze jutro rano te swiece na szybciaka,
Edit ... ok od wczoraj plyn ktory dolalem na moje oko nie zmienil swej ilosci, zrobilem jakies 40 km ... wiec nie rozumiem. Chyba poobserwuje czy go ubywa w zastraszajacym tempie, jezeli nie.. to mysle ze nie bede ruszal .
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 48 Skąd: Bytom
Wysłany: Czw Lut 16, 2012 21:13
dokladnie o ten korek, albo gazownik troche upuscil mi w jakis sposob, juz sam nie wiem, dosyc duzo problemow mam z tym autem ... teraz walcze ze spalaniem rzedu 11 l w trybie mieszanym
Han napisz czy udało Ci się w końcu opanować sytuację z mazią w przepustnicy bo ja zauważyłem u siebie że mi się zbiera maź w przepustnicy od strony filtra powietrza oczywiście i w wężyku od podciśnienia, który idzie do silnika od przepustnicy (jest to odma podciśnieniowa z tego co się orientuję)...
co kilka dni muszę czyścić żeby mieć tam czysto i nie wiem od czego to się robi...
znajomy mechanik mówi że przy takich wahaniach temperatury i częstym gaszeniu i zapalaniu silnika (krótkie odcinki drogi zazwyczaj pokonuje) jest to normalne...
znajomy mechanik mówi że przy takich wahaniach temperatury i częstym gaszeniu i zapalaniu silnika (krótkie odcinki drogi zazwyczaj pokonuje) jest to normalne...
no ja pod korkiem oleju mam majonez przez to ze pokonuje krotkie odcinki 4 km hAN2 jezeli chodzi o ten plyn chlodniczy mi raz ubywalo raz nie kup NOWY korek od zbiornika wyrownawczego mi to pomoglo i teraz mi plynu nie bierze
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 48 Skąd: Bytom
Wysłany: Wto Mar 06, 2012 19:30
jestem apropo korka ... psiklem wd40 ponaciskalem i chyba ok od tego czasu nie ubywa, co do mazi w przepustnicy, poki co odpieta odme mam,... jak pojawia sie plusy itp podepne ja spowrotem (tak poki co zalatwilem sprawe)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum