Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
witam,
w moim R25, rocznik 2001, niby wszystko pięknie i ładnie ale jak na ten rocznik i niby pełen ocynk (z tego co wyczytałem na sieci) to tego typu zachowanie blachy mi się nie podoba. Pojechałem na myjnię i oto co mi się rzuciło do oczu. Co radzicie zrobić?
- olać aż się całkiem posypie?
- lakierować - jeśli tak to gdzie w Krakowie i okolicach? Najlepiej nie całe elementy tylko żeby się komuś chciało bawić w kawałki. Zna ktoś taki warsztat?
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 04, 2012 12:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam ! Czy 25 jest w ocynku ? Pierwsze słyszę . Powiem tak , przerobiłem parę 200/25 i tak :
- 98 r. 200 nadkola
-25 2004 streetwise : klapa , drzwi
- 25 2005 nadkole w tym samym miejscu jak u ciebie .
dużo tego masz ja mam 25 i jak na razie nie ma śladu po rdzy. Możliwe, że był zaniedbany przez poprzedniego właściciela który miał właśnie tam rdzę i oddał to do roboty byle jakiemu lakiernikowi. Zrobione jak najtańszym kosztem.
kupiłem go w 2007 prosto z Niemiec, ja z blachą niewiele miałem wspólnego, pierwszy raz mi rdza wyłazi i od razu w 4 miejscach.. Co byście doradzili żeby z tym zrobić?
do dobrego lakiernika i nie robić tak, żeby zaoszczędzić 100 zł czy 150 ale zrobić to konkretnie o ile chcesz żeby wytrzymało ci to kilka lat.
Ja kiedyś miałem w innym aucie tak, że zrobiłem jak najtańszym kosztem i nie pocieszyłem się za długo
Nadkole to raczej do lakiernika, ale te mniejsze purchle na drzwiach i błotniku to bym sam robił.
najnowszy85 napisał/a:
Witam ! Czy 25 jest w ocynku ? Pierwsze słyszę .
Z tego co słyszałem to blachy w R200/R25/MG ZR są 70 % ocynkowane. Nie wiem jak jest w modelach poliftowych, ale moim zdaniem powinny być już w pełni ocynkowane.
Co niby znaczy w 70% ? chodzi o 70% elementów czy oszczędna cieńsza powłoka cynku ? Bo gdybym był konstruktorem i chciał zaoszczędzić na produkcji to napewno ocynkował bym najbardziej newralgiczne miejsca czyli dolną połowę auta .
W moim rdzewieje tylko błotnik przedni ( 98r ) i pewnie dlatego ,że jest nieorginalny. Na innych elementach ( choć widać że tylne jedno nadkole też było malowane ) ani śladu korozji. Pojawia się troszke przy rynience na dachu.
Napewno sól sprzyja rdzewieniu i to nawet cynkowanym autom. Nie kupił bym auta ze skandynawii bo widziałem ,co tamtejsze zimy potrafią zrobić z 3 letnim autem
100 czy 150 zaoszczędzić to niewielka różnica, ale chce tylko uniknąć płacenia 5 elementów po 300 zł i lakierowania wszystkiego poza maską i dachem. Błotniki może na allegro znajdę pod kolor, to chyba najlepiej by było
macie lakiernika w Krakowie i okolicach którego moglibyście polecić?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum