Forum Klubu ROVERki.pl :: Rozstanie po 3,5 roku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rozstanie po 3,5 roku
Autor Wiadomość
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Paź 16, 2011 15:25   

a tam czasem nie ma wtrysku mechanicznego? ke-jetronic czy cos w tym stylu?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 16, 2011 15:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Paź 16, 2011 15:43   

Jak bym na niego nie patrzył, to widzę "balerona" z niemieckiej taksówki :P
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Nie Paź 16, 2011 15:46   

DEBEC napisał/a:
Masz oryginalny wóz i chcesz go zagazować?

Tak. Zawsze można wrócić do stanu "sprzed".
DEBEC napisał/a:
Przy przebiegach, które masz, po ilu latach wyjdziesz na zero?

A skąd wiesz jakie mam przebiegi? ;) Akurat rocznie robię niecałe 30kkm, więc myślę, że to kwestia miesięcy, a nie lat.
colin1983 napisał/a:
to cię może zainteresować http://mb201-124.eu/post238109.htm#p238109

Dzięki :)
Markzo napisał/a:
a tam czasem nie ma wtrysku mechanicznego? ke-jetronic czy cos w tym stylu?

W tym już chyba nie ma.
Tomi napisał/a:
Jak bym na niego nie patrzył, to widzę "balerona" z niemieckiej taksówki

Trochę za szybki na taxi :p
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Paź 16, 2011 22:25   

Gaz zwraca się zazwyczaj bardzo szybko, gdzieś tak z 10tys km i już zwrócony.
Ale niestety ostatnio w ciągu miesiąca zdrożał o 40gr/l więc to moze ulec zmianie :???:

Skoro te merce jeżdżą w wersji diesel na oleju kujawskim, to w wersji pb pewnie lpg nie zrobi na nim wrażenia ;)

Spalanie bardzo przyzwoite ma, Vectra brata (3.2L) też pali coś koło tego, choć jest o ponad 10 lat nowsza i pewnie lżejsza. Myślałem ze będzie więcej.
 
 
Tomek1212 




Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Paź 16, 2011 23:13   

To jest silnik już na elektronicznym wielopunktowym wtrysku. Gaz można zakładać byle jaki, jednak zwykłego nie warto z kilku powodów, mianowicie będzie palić znacznie więcej, nie uzyskasz pełnej mocy (zarówno benzyna jak i gaz) oraz jest to niewskazane ze względu na plastikowy kolektor.
 
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Nie Paź 16, 2011 23:44   

Tomek1212 napisał/a:
Gaz można zakładać byle jaki, jednak zwykłego nie warto z kilku powodów

"Byle jaki" - ten zwrot w moim słowniku nie istnieje ;)
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Tomek1212 




Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Wto Paź 18, 2011 00:54   

Gaz "byle jaki" ma swoją ładną fachową nazwę "II generacja". Taki zwrot znajduje się już w Twoim słowniku ?
 
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1522
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Paź 18, 2011 06:41   

II gen w tym silniku to jak sam zauważyłeś nieporozumienie.
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 13:38   

Tomek1212 napisał/a:
Gaz "byle jaki" ma swoją ładną fachową nazwę "II generacja". Taki zwrot znajduje się już w Twoim słowniku ?

Tak, znajduje. LPG II gen. mam w Roverze, instalacja założona w 2005 roku - a więc ma 6 lat - sprawuje się znakomicie, bo prawdopodobnie jest zbudowana na dobrych częściach przez dobrego fachowca. Sam jeździłem na niej 3,5 roku i nigdy nie było problemów. Spalanie na świetnym poziomie, biorąc pod uwagę mój styl jeżdżenia i tryb głównie miejski. Kolega jeździ W124 coupe 3.0 na LPG II gen. i też nie ma z nią problemów.

Tak więc "byle jaki" niekoniecznie = "LPG II gen." ;)

W Mercu oczywiście będzie sekwencja.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 13:56   

Mayson, Z tym byle co to nie chodzi o to ze kiepskie części tylko ze gaz cały czas płynie i nie ma automatycznej regulacji. Nic tam nie steruje dawka gazu w zależności do obciążenia.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 14:29   

Remi55, znam doskonale temat LPG. Po prostu nie umiem nazwać "byle czym" czegoś, co od lat z powodzeniem funkcjonuje i przyniosło już krociowe oszczędności (rzędu kilkudziesięciu tysięcy złotych) :]
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
borek88 




Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 14:38   

Mayson napisał/a:
Spalanie na świetnym poziomie, biorąc pod uwagę mój styl jeżdżenia i tryb głównie miejski

ile ci to autko gazu bierze??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 15:08   

W trasie rekord to 9,1l/100km, a w mieście 11,5 - 12.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 18, 2011 15:57   

Mayson, hehe.. jest to ironicznie brane ze strony Tomek1212 :wink: Ja tez znam II Gen instalacje i działają i jest git :mrgreen: Proste bez trudnej elektroniki :mrgreen:

Pod względem działania fachowym okiem jest to byle co :wink: Ale nie znaczy to ze jest to źle :wink: Gaz jest fajny tylko szkoda ze już poszedł do góry na 3zl :evil:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Pon Mar 12, 2012 00:16   

No i jest - nowe blachy, nowe opony run flat, i najważniejsze: nowa instalacja LPG Landi Renzo sekwencja - koszt 4500zł, w mieście pali 15-16l/100km, w trasie 11l/100km, więc nie jest źle jak na 3,2 R6. Przy moich przebiegach i cenie LPG, koszt instalacji zwróci się po ok. 9 miesiącach od daty montażu, a więc jeszcze w tym roku :) Naprawdę jestem zadowolony z tego Merca ;]

[ Dodano: Pon Mar 12, 2012 00:16 ]
A Rover sprzedany 2 tyg. temu koledze, więc widuję go kilka razy w tygodniu - nie tęsknię ;p
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów KOLEJNE ROZSTANIE W BIAŁYMSTOKU
DEBEC Offtopic 9 Pon Paź 24, 2011 20:13
DEBEC
Brak nowych postów Rozstanie z marką Rover po ponad dekadzie.
Pawkaz Offtopic 6 Sro Lis 20, 2024 09:01
nanab
Brak nowych postów Komputer roku?
luki_pj Offtopic 5 Pon Lut 08, 2010 16:23
siemion_
Brak nowych postów WTOPA ROKU :P
kolka161 Offtopic 4 Wto Maj 24, 2011 22:48
radomraptile
Brak nowych postów SZCZEŚLIWEGO NOWEGO ROKU !! :D
Firq Offtopic 5 Wto Sty 01, 2013 13:41
maniaq



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink