Forum Klubu ROVERki.pl :: EquinoX - 623si H22A
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
EquinoX - 623si H22A
Autor Wiadomość
EquinoX 




Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 116
Skąd: Wałbrzych

Rover 600

Wysłany: Czw Cze 30, 2011 17:22   EquinoX - 623si H22A

Kupiony na totalnym odpale gdy stwierdziłem że obecne autko mi się zaczyna nudzić i ma za mało mocy. Kupiony prawie 450 kilometrów od miejsca zamieszkania ale teraz wiem że warto było :) Autko robię tak by czuć się w nim jak w domu albo i lepiej ! :twisted:

Rover 623si 1994r wyposażenie raczej standard:
- elektryczne 4 szybki
- wspomaganie
- elektryczny szyberdach
- elektrycznie regulowane lusterka + podgrzewanie
- elektrycznie regulowany fotel kierowcy
- szare pół skóry

Zawieszenie:

z przodu jest sportowy amortyzator i dobrana sprężyna (niestety nie wiem jaka firma i ile mm w dół bo już były zamontowane)
z tyłu zaś sprężyna progresywna na oryginalnym amortyzatorze (pewnie standard 30-35mm)

Pod Maską:

Silnik - 200 konne H22A z Hondy Prelude
http://www.youtube.com/watch?v=5VSkTAERcJA

Zmiany:
- wydech na jednym przelotowym tłumiku
- rozrząd konwersja na manualny napinacz
- wyczyszczony dolot poprzez przepustnice po sam kolektor
- styling, malowanie pokrywy na białą perłę z niebieską poświatą + inne mniejsze białe elementy
- zaślepiony egr



- stożek KN w Airboxie własnej konstrukcji z doprowadzeniem zimnego powietrza ze zderzaka



- czyszczenie zamka maski

przed:



po:



Car Audio:

Radio Panasonic CQ-RX400N
Głośniki:
Przód - HELIX ESPRIT
Tył - półka JBL GTO 937
Bagażnik - 2 x JBL GTO 1214 na Wzmacniaczu CarPower 4/400 mostek na 2x320 RMS, kondensator Alphard 1.2F





Wnętrze:

Pierwszą akcją było zamalowanie drewnianych wstawek na czarny mat, strasznie mnie to gryzło w oczy :) Teraz jest w sam raz!



Następnie wpadł shortshifter i za chwilę podniesienie całego wybieraka w górę na śrubach o 5 centymetrów. Została jeszcze jedna zmiana żeby drążek był bliżej kierowcy bo teraz piątkę wbija się na wyprostowanej ręce a taka opcja mi nie pasuje.









Jeszcze nie wiem czy będę to zabudowywał lub szył jakiś mieszek, bardzo mi się podoba jak jest tak spartańsko :lol:

Jako że przy zakupie było widać że podsufitka odpada i nie wiele życia jej zostało trzeba było zdecydować się na jakieś kroki, na materiał decydowałem się grubo ponad miesiąc. W grę wchodziły materiały z UK za 40 zł za metr z najdziwniejszymi wzorami lub cięcie jakiejś pościeli z nadrukami :grin: Dopiero pod koniec poszukiwań i gdy już praktycznie materiał był wybrany zobaczyłem zdjęcie civica z wnętrzem zrobionym w czarno białe pepitko i wtedy pomysł obrócił się o 180 stopni i powstało to co jest obecnie :)
Podsufitka i słupki zostały oklejone w drobną szachownicę na całość zużyłem 120cm x 3.5 metra materiału.









Kierownica z R400:
przed: była chuda szara obskurna kiera która nie dość że się rozsypywała to jeszcze nie dawała się porządnie chwycić.



po: Czarne niezniszczone koło, grubsze i wyprofilowane dające pewny chwyt :mrgreen:



Dodanie ślizgacza pod klakson żeby nowa kierownica też mogła trąbić, wszystko sklejone klejem na ciepło:







Wygląd Zewnętrzny:

- alufelgi OZ 16' z miśkowatą oponą 225/45
- maska i chromowane wstawki poszły w czarny mat
- lotka pomalowana na czarny mat
- migacze przyciemnione folią (przód i tył)
- zaciski pomalowane na czerwono
- białe kierunki boczne
- przyciemnione lampy wewnątrz









Plany ?

- mniejsza kierownica zapewne od r400
- większe felgi zapewne 17'
- w marzeniach kręci się turbo

A na koniec moje Głupie pomysły i wpadki :D

- wypolerowana maska:





- pęknięty docisk sprzęgła zaraz po kupnie, niestety ale za dużo pałowałem podniecony przesiadką do ponad 2 razy mocniejszego auta :P



- pęknięte mocowanie linki od biegów, zreanimowane kawałkiem metalu :D




Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez EquinoX Wto Sie 30, 2011 11:07, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 30, 2011 17:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 30, 2011 17:50   

Motorownia oczywiście na duży plus :P podsufite komentowałem, mnie się podoba mocno, dał bym tylko 17' bo 600 to spora fura, no i na ziemie z nim, bo te 30mm to kosmetyczna poprawka :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 30, 2011 19:53   

fajna wiertareczka pod maską ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
EquinoX 




Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 116
Skąd: Wałbrzych

Rover 600

Wysłany: Czw Cze 30, 2011 19:58   

Jeszcze teraz przypomniało mi się że mam stary filmik zaraz po kupnie z przyśpieszenia :) Stare sprzęgło, stara za mała pucha filtra powietrza. Muszę ukręcić coś nowego

http://www.youtube.com/watch?v=5VSkTAERcJA
_________________
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=69737
 
 
radomraptile 



Dołączył: 05 Lis 2010
Posty: 151
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Cze 30, 2011 21:07   

fajana zabawka :wink: pogratulowac
 
 
EquinoX 




Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 116
Skąd: Wałbrzych

Rover 600

Wysłany: Sro Lip 27, 2011 19:35   

Wczoraj wpadła kierownica z R400 :) Fotka w 1 poście.
Masakryczna różnica !
_________________
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=69737
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Lip 27, 2011 22:01   

dużo modzenia z ta kierą było? sam chce wpakować kierownica od 4sety
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
EquinoX 




Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 116
Skąd: Wałbrzych

Rover 600

Wysłany: Czw Lip 28, 2011 04:17   

Pasuje bez najmniejszego pierdnięcia, kierunki odbijają normalnie, tylko trzeba dorobić ślizgacz albo jakoś wyprowadzić klakson gdzie indziej :)
Z tym że na forum pisali że ta od r400 jest mniejsza a tak naprawdę to jest taka sama tylko grubsza i wyprofilowana ale mimo wszystko polecam :mrgreen:
_________________
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=69737
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 28, 2011 07:00   

Hehe... Jak miałem obie R600, to zastanawiałem się jak zamienić "koło sterowe" na kierownicę, ale nigdy się za to nie zabrałem.

Gratuluję udanego projektu! :D
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
EquinoX 




Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 116
Skąd: Wałbrzych

Rover 600

Wysłany: Czw Lip 28, 2011 07:40   

Dzięki :)
A może ktoś ma jakieś propozycje co by tu jeszcze w autku na modzić ?
Zastanawiam się cały czas czy zrobić czarny mieszek czy lepiej wyczyścić (pomalować, wypolerować) mechanizmy od drążka.
_________________
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=69737
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lip 28, 2011 09:12   

EquinoX, zrób czarny mieszek, albo z takiego czegoś jak masz podsufitkę. Mnie się to podoba :mrgreen: Jeszcze co do tej kierownicy, to fajnie ze kiera pasuje bez przeróbek, tylko teraz patrze ze Ty nie miałeś Airbagu, a ja mam poduszkę i to tez mnie troszkę zastanawia, jest na forum parę osób, które pakowały kierownice od R400 do R600 ale zawsze bez poduszki powietrznej hm..., Chyba zostaje mi tylko zakupić kompletna kierownice od r400 i zamieniać
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Czw Lip 28, 2011 11:29   

Fajna ta pepitka :) .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
EquinoX 




Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 116
Skąd: Wałbrzych

Rover 600

Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 20:17   

Dobrze że się podoba :)
Do pierwszego postu doszły fotki z podłączania ślizgacza żeby klakson w nowej kierownicy działał.
No i mój kolega wymyślił żeby mechanizmy od drążka wykręcić, wyczyścić i oddać do cynkowania żeby ładnie i czysto to wyglądało :D

[ Dodano: Czw Wrz 01, 2011 21:17 ]
Ostatnio przy okazji malowania zderzaków przyciemniłem przednie lampki wewnątrz :D







Pierwszy rancik w nowym kole gotowy :D

_________________
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=69737
 
 
kazik2_h9w3 



Dołączył: 06 Mar 2012
Posty: 1
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Mar 10, 2012 11:47   

Pokrywa ładnie wygląda w bieli
Ogólnie ciekawe auto Powodzenia
 
 
Karim 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Lut 2012
Posty: 54
Skąd: Żagań

Rover 25

Wysłany: Czw Mar 15, 2012 18:33   

super roverek, gril tez chce w czarny mat, powiedz mi czy klej mocno trzyma szkla lamp? opalarka da rade czy trzeba gotowac? obnizales go?
_________________
Był 620Si 96' 131KM+LPG -> Jest R25 01' 103KM
 
 
 
EquinoX 




Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 116
Skąd: Wałbrzych

Rover 600

Wysłany: Sro Mar 28, 2012 19:42   

Opalarka wystarczy, klej nie jest jakiś mega mocny, już 2 razy tak rozklejałem.
Obniżony już był jak kupowałem :)

[ Dodano: Sro Mar 28, 2012 20:42 ]
Dzisiaj wpadły nowe kółka :)



Poza tym zrobiłem dolot na jednej rurze nie łączonych :P

_________________
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=69737
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 29, 2012 22:56   

kolor felg chyba nietrafiony :(
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
EquinoX 




Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 116
Skąd: Wałbrzych

Rover 600

Wysłany: Pią Mar 30, 2012 08:01   

No właśnie mi też jakoś nie podchodzi, mimo wszystko będę chyba przemalowywał ale nie wiem na jaki :/
_________________
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=69737
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pią Mar 30, 2012 08:05   

Myślę, ze nie był by zły gdyby auto się lepiej prezentowało bo niestety wygląda kiepsko. Brudne, łaciate, lakier w kiepskim stanie w dodatku ta maska, która wygląda jak by była wymieniona po dzwonie, a nie jak specjalnie pomalowana. Osobiście maske dałbym w kolor, odswiezył lakier dobrą polerką, wypucował dokłądnie auto, przeleciał opony jakimś specyfikiem żeby były czarne i na koniec zrobił dobrą sesje wtedy można oceniać ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
EquinoX 




Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 116
Skąd: Wałbrzych

Rover 600

Wysłany: Pon Paź 22, 2012 09:48   

Subtelnie mnie namówiłeś :)

[ Dodano: Nie Kwi 29, 2012 09:03 ]
Takie tam fotki z wczoraj :p











W sumie jak już ogarnę lakier to zostaje mi tylko jeżdżenie i cieszenie się autkiem :)

[ Dodano: Pon Paź 22, 2012 10:48 ]
W sumie dawno nie pisałem a auto wygląda trochę inaczej ;)
Zaszło parę zmian, czyli:
pomalowane boki, w końcu jednolity kolor.
rozpórka przód
komp p28 z procedurą i innymi mapami
inne felgi
dziwny akcent na masce ;o



A tu 2 filmiki z ostatniego latanka ;)

vc Civic 1.5T
http://www.youtube.com/wa...channel&list=UL

vs Saab 2.0T
http://www.youtube.com/wa...channel&list=UL
_________________
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=69737
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink