Forum Klubu ROVERki.pl :: [r620] Mokry przewód od oleju
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r620] Mokry przewód od oleju
Autor Wiadomość
jackas5 



Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 71
Skąd: znajomi



Wysłany: Czw Mar 15, 2012 01:13   [r620] Mokry przewód od oleju
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam od jakiegoś czasu zauważyłem plame oleju pod tym kablem, wychodzi z czegoś na czym pisze bosch, ostatnio też auto zaczeło lekko słabnąc przy 1950 obrotów i od 2 tyś jest już ok. Myśle że może być to powiązane, ale z jakiego miejsca leci olej i jak to zatamować?
Dodaje fotke:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 15, 2012 01:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 15, 2012 01:54   

jackas5, To nie jest kabel tylko waz ciśnieniowy z Turbo to map-sensora (czujnik ciśnienia doładowania)

Jak tam wydmuchuje sobie olej to już Turbina pada lub ledwo co zipie jak tamtędy olej wyciska. Sprawdź stan oleju sobie w silniku oraz odkręć węzę od Intercooler i zobaczyć czy tam nie leje się olej. To samo na Turbinie zobacz czy w środku nie ma jeziora oleju :neutral:

A tam nie ma gdzieś węzy wspomagania żeby się lalo ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
jackas5 



Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 71
Skąd: znajomi



Wysłany: Czw Mar 15, 2012 15:39   

U to nie dobrze... a czy przy padnietej turbinie nie powinien kopcić mocno? Aktualnie nie kopci wcale. Stan oleju jak sprawdzałem dwa dni temu był wporządku, pojde zaraz jeszcze zobaczyć.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 15, 2012 15:51   

jackas5, Jak padnie całkiem to będzie kopciło i auto się nie badzie dało wyłączyć kucykiem a obroty będą rosły.

Sprawdź to wszystko bo mogą to być pierwsze oznaki i nie należy tego lekceważyć.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
jackas5 



Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 71
Skąd: znajomi



Wysłany: Pon Mar 19, 2012 20:09   

Olej w porządku nic nie ubywa w węże też wytarłem tą plamę wypiąłem ten wąż doładowania i scisnąłem opaską przy łaczniu z tym grybszym krótkim i nie ma plamy, ale nadal mam problem że przy ok. 1950 obrotach dalikatnie słabnie i jak wejdzie na 2 tys idzie normalnie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r620] co to za przewód
jackas5 Rover serii 600, Honda Accord 3 Pon Mar 19, 2012 19:57
jackas5
Brak nowych postów [R620] Cieknący przewód paliwa
Romekluk Rover serii 600, Honda Accord 28 Wto Lut 26, 2013 21:15
Balas87
Brak nowych postów [R620] Przewód powietrza- intercooler
Bartex19881 Rover serii 600, Honda Accord 9 Nie Lut 08, 2009 18:29
Bartex19881
Brak nowych postów [R620] Wyciek oleju, czujnik ciśnienia oleju i króciec
DeathMan Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Mar 12, 2008 21:37
Skiba
Brak nowych postów [R620] Przedni przewód hamulcowy giętki
czy możliwe
mhr Rover serii 600, Honda Accord 12 Pon Mar 22, 2010 10:39
Mazak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink