Witam jako że ostatnio zamontowałem VNT w IDT musze kontrolować przez jakiś okres czasu ciśnienie na turbinie i w tym tygodniu będę miał układ elektroniczny sterujący tą turbiną i chce wiedzieć jak się zachowuje turbina z tym układem i nie uśmiecha mi się latajacy luźno po aucie wskaźnik i pomyślałem że gdzieś go zamontuje tylko nie mam pomysłu za bardzo gdzie.
Dodam że nie wchodzą w gre kubki przykręcane na wkret do deski
Zdjęcie poglądowe z neta ale mozecie tu zobaczyć i podać propozycje gdzie mógł by być zamontowany wskaźnik
Ps pod popielniczką mam zamontowane cb-radio
ja bym sypnął po lewej od zegarka, ale jak mówisz że kubki nie wchodzą w grę to sam nie wiem... Szkoda że CB masz pod popielniczką, bo to wydawałoby się idealne miejsce na wskaźnik doładowania
no tez tak myślałem o tym miejscu gdzie CB ale moge cb przenieść i tam wskaźnik zamontować ale wtedy gdzie zamontować CB żeby było pod ręką i nie przeszkadzało ?
no jest to jakas opcja ja myślałem nawet żeby zaślepić kratki środkowe i tam wsadzić wskaźnik albo wskaźniki ale idzie lato i nawiew z klimy najbardziej smakuje ze środkowej kratki wiec znowu dylemat
Firq, fajnie że taki temat założyłeś, bo sam stoję przed dużym dylematem gdzie zamontować wskaźnik TURBO do tego posiadam jeszcze od temp. oleju wszystko AG z z serii PEAK
ostatnio nawet troszeczkę przeglądałem obcojęzyczne fora w poszukiwaniu inspiracji i natrafiłem na takie ot opcje :
W słupek wmontuj bo to chyba najlepsza lokalizacja na zegar. Trochę roboty jest ale najlepszy efekt jeśli chodzi o efektywność i efektowność bo masz go na wysokości wzroku. Na necie znajdziesz masę opisów jak ładnie wmontować kubek w słupek za pomocą żywicy i włókna
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Jest kilka opcji ja uważam ze kubek i dać po boku zegarów jest najlepsza opcja. Próbowałem na rożne sposoby i na słupki nie widzę nic bo się trzeba patrzeć w bok, pod schowkiem tez miałem i kicha nic nie widać w czasie jazdy
Co do tego ze wali po oczach to zamontuj sobie potencjometr z 10KOhm i masz regulacje ściemniania. Ja u siebie w nocy go zawsze skręcam albo całkiem wyłączam jak uważam ze mi nie trzeba i mnie razi.
Tu masz jeszcze kilka opcji:
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
fakt .. to 3 to max ... ale taką rzeźbę zrobić lekko nie będzie ... ja miałem kubek na desce z lewej strony i nie na wkręta i myślę, że zupełnie przyzwoicie to wyglądało a i było dobrze widoczne.
u nas ten nr III cieżko by było wsadzić bo miejsca mało niestety w zegarach może usune popielniczke i gdzieś wyżej pójdzie CB radio a wskaźnik-i niżej wtedy ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum