Z tyłu są 4 wahacze:
-wzdłużny (w nim jest duży cukierek)
-poprzeczny dolny (3 tuleje)
-poprzeczny górny (w nim jest mały cukierek i jedna tuleja)
-poprzeczny przedni (2 tuleje)
Oczywiście na jedną stronę.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
ciężko to nie, ale przydaje się prasa jakakolwiek.
Jak masz z tyłu tarcze, to jeszcze lepiej, bo można wahacz wyciągnąć bez rozłączania przewodów hamulcowych
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Trudno nie jest ale jak juz wymieniasz to lepiej oba z jednej i z drugiej strony poswiecisz cały dzien co prawda ale zrobisz bez wyjmowania wahacza bd cieżko najlepiej wyjąć wahacz i w stare tuleje naparzać młodkiem tuleje wychodzą do zewnątrz moment wyjdą i w odwrotnej kolejności trzeba włożyc przed tym najpierw wyczyscic powierzchnie w którą bd wkładac wahacz posmarowac olejem tuleje tez mozna i jak masz prase to lux minuta roboty i zrobione ja delikatnie wbijałem gumowym młodkiem tylko nie włóż za duzo i w sumie tyle ja to robilem w zime wiec warunki ekstremalne bo garaz nie ogrzewany mam no i pamietaj o zbieżności (chodzi tu żeby dobrze przykręcic ten pierwszy wahacz chyba poprzeczny ) ja skrecilem wszysko a potem na lodzie mi tańczył bo zapomialem o tym co prawda sam sb ustawilem na sznurek i jest dobrze ale lepiej podjechac na stacje diag
Narazie jezdze i jest dobrze wiec zle tego nie wykonałem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum