miałem coś podobnego w poprzednim aucie i byl to zaworek zwrotny(przepuszczał powietrze zdaje się tylko w jedną stronę), szło to do serva, ale tu moze być to co innego..
Pytasz się o ten element na przewodzie tym czarnym? Czy o co co jest montowane na ścianie grodziowej w tamtym miejscu?
Bo jak to drugie to ja tam mam jakiś element odpowiedzialny za tempomat.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Gru 13, 2011 21:48
xROnx napisał/a:
Bo jak to drugie to ja tam mam jakiś element odpowiedzialny za tempomat.
nie za tempomat, tylko kontrolę trakcji (serwomotor TC ). A na przewodzie zamontowany jest zaworek zwrotny podciśnienia do serwa , tylko , że na foto jest wersja angielska.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Witam klubowiczów może mi ktoś pomoże w ustaleniu co to jest za urządzenie, domniemam, ze to mechanizm ssania, czy się mylę. proszę o pomoc bo to coś stuka i prawdopodobnie będę musiał to wymienić. Z góry dzeki za pomoc.
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Lut 27, 2012 20:05, w całości zmieniany 3 razy
po pierwsze napisz temat wątku zgodnie z zasadami - bo Ci zaraz admini zamkną temat.
po drugie to co pokazałeś na zdjęciu to jest od TC czyli kontroli trakcji.
Znaczy, że naciskasz i kontrolka się nie zapala? czy odwrotnie?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
naciskam guzik i brak reakcji, TC ciągle działa i nie świeci się kontrolka na licznikach, ale czasami uda mi się ją wyłączyć.
a jak odpalam auto to kontrolka TC świeci się ok 10sec. ABS działa poprawnie i TC przy stracie przyczepności też działa.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
przy odpalaniu jak kontrolka TC zgaśnie na zegarach wraz z innymi to 100na100 guzikiem zrobię włącz-wyłącz aż do jakiegoś monętu. a jak nie zgaśnie z innymi kontrolkami to nie ma szans na jej wyłączenie. także guzik działa, tylko dlaczego czasem gaśnie kontrolka TC z innymi a czasami pali się ok 10 sec.
sprawdź cięgna na przepustnicy i niestety jak nie pomoże to sądzę ze musisz zrobić kalibracje tego serwomotoru przy pomocy kompa T4. Albo jeszcze tylko spróbuj nim pokręcić na mocowaniach, ja go kiedyś ściągnąłem, to chwilę walczyłem żeby go założyć tak żeby wszystko OK śmigało.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum