Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich
Kupilem Rowerka 25 i zauwazylem, ze obroty po wyłączeniu biegu w trakcie jazdy skacza powyzej 1000 obrotow, po przygazowaniu roverek wskakuje na swoje obroty, zauwazylem rowniez ,ze rowerek w cale nie jest ekonomiczny.
Slychac rowniez dziwne wycie w silniku-wycia sa synchronizowane z obrotami silnika, czym silnik wskakuje na wieksze obroty tym wycia sa glosniejsze. (olej w wspomaganiu jest)
Prosze o fachowa rade i o ewentualne fotki ktore moglyby mi sie przydac co do np wymiany jakiejs czesci (gdzie co sie znajduje)
Pozdrawiam
Marcin
Ostatnio zmieniony przez Adrian Wto Kwi 17, 2012 19:18, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Kwi 17, 2012 11:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kupilem Rowerka 25 i zaowazylem, ze obroty po wylonczeniu biegu w trakcie jazdy skacza powyzej 1000 obrotow, po przygazowaniu roverek wskakuje na swoje obroty,
Przeczyść silniczek krokowy i poluzuj lekko linkę gazu przy przepustnicy.
Marcin.O napisał/a:
ze rowerek w cale nie jest ekonomiczny.
To napisz ile pali.
Marcin.O napisał/a:
Slychac rowniesz dziwne wycie w zilniku-wycia sa synchronizowane z obrotami silnika, czym silnik wskakuje na wieksze obroty tym wycia sa glosniejsze. (olej w wspomaganiu jest)
Przeczyść silniczek krokowy i poluzuj lekko linkę gazu przy przepustnicy.
No ok, Moze masz jakies fotki gdzie ten silniczek krokowy sie znajduje?
leszczu napisał/a:
To napisz ile pali.
Nie wiem ile dokladnie pali, ale jak mialem peugot 406 1.9 td to rzadziej wjezdzalem na tankowanie niz roverkiem , a trase dziennia robilem taka sama. i mysle,ze to nienormalne, ale moge sie mylic
Nie wiem ile dokladnie pali, ale jak mialem peugot 406 1.9 td to rzadziej wjezdzalem na tankowanie niz roverkiem , a trase dziennia robilem taka sama. i mysle,ze to nienormalne, ale moge sie mylic
Wpierw oblicz dokładne spalanie. Bo taki pi razy oko się nie liczy.
A co z tym wyciem? kiedys mialem rowerka 25 1.9td i tak wylo jak nie bylo plynu w spomaganiu, ale u mnie jest plyn, no i cos kierownica mi jakby ciezko chodzi.
ja tak tylko spytam jak uruchamiam autko po nocy to po uruchomieniu obroty trzymają się miedzy tymi 2 kreseczkami czyli 1000 obr. nie za mało czasem ( widać minimalne ruchy wskazówki, ale naprawdę minimalne! ) ? potem spada tak na 800 i idealnie stoi.
ja tak tylko spytam jak uruchamiam autko po nocy to po uruchomieniu obroty trzymają się miedzy tymi 2 kreseczkami czyli 1000 obr. nie za mało czasem ( widać minimalne ruchy wskazówki, ale naprawdę minimalne! ) ? potem spada tak na 800 i idealnie stoi.
Tak powinny wyglądać prawidłowe obroty na zimnym i ciepłym silniku.
Marcin.O napisał/a:
kiedys mialem rowerka 25 1.9td
Nie było 1.9td Jak coś do 2.0 IDT. Co do wycia to może pompa wspomagania wyje Nie powiemy ci dokładnie po czym stoi wina, bo nie jeździmy tym autem i go nie słyszymy.
A co do wycia kolego to wrzuc jakis link z nagraniem , to osłuchamy
Postaram sie ale nie wiem czy bedzie to slyszalne przez nagranie...
Ja moge to wycie porownac do wycia lozysk, z tym ze to jest synchronizowane z silnikiem
[ Dodano: Sob Kwi 21, 2012 13:02 ]
Chlopaki prosze o pomoc, wyciagnelem silnik krokowy i chcialem wyciagnac bebechy sposobem przekrecania stacyjki i odlanczania pradu od czujnika wody,ale nic z tego ,czyzby moj silnik byl az tak brudny? to zdjecia mojego silnika korokowego, zupelnie jest inny niz na strone.
[ Dodano: Sob Kwi 21, 2012 13:49 ]
Po mimo tego trace wode w zbiorniczku wyrownawczym, zaowazylem rowniez, ze woda kapie z tlumnika, zbiorniczek jest czyscutki , bez oleju, temperatura dobrze trzyma, czy ta woda w z tlumnika sie skrapla? czy z chlodnicy pobiera?
Chlopaki prosze o pomoc, wyciagnelem silnik krokowy i chcialem wyciagnac bebechy sposobem przekrecania stacyjki i odlanczania pradu od czujnika wody,ale nic z tego ,czyzby moj silnik byl az tak brudny? to zdjecia mojego silnika korokowego, zupelnie jest inny niz na strone.
Twój silniczek z tego co patrzę jest nierozbieralny.
Marcin.O napisał/a:
Po mimo tego trace wode w zbiorniczku wyrownawczym, zaowazylem rowniez, ze woda kapie z tlumnika, zbiorniczek jest czyscutki , bez oleju, temperatura dobrze trzyma, czy ta woda w z tlumnika sie skrapla? czy z chlodnicy pobiera?
Woda z tłumika to normalna postać rzeczy przy sprawnym katalizatorze. A co do ubytku płynu to już nie. Jeśli masz czysty olej to znaczy, że masz gdzieś indziej wyciek. Najwrażliwsze punkty to zaworek nagrzewnicy, pompa wody, uszczelka kolektora ssącego, obudowa termostatu i sama uszczelka głowicy która może puszczać na zewnątrz. Po nocce stania, otwórz maskę i pozaglądaj we wszystkie punkty które wymieniłem.
Chlopaki prosze o pomoc, wyciagnelem silnik krokowy i chcialem wyciagnac bebechy sposobem przekrecania stacyjki i odlanczania pradu od czujnika wody,ale nic z tego ,czyzby moj silnik byl az tak brudny? to zdjecia mojego silnika korokowego, zupelnie jest inny niz na strone
Nie da sie nic wyciagnac bo to R25 nie R200. Uzyj pluny do czyszczenia gaznikow lub hamulcy w spreayu. Wlacz ,wylacz pare razy zaplon to silniczek zmieni pozycje za kazdym razem. Wysusz i bardzo wazne musisz go troche nasmarowac potem bo taki wyczyszczony do sucha moze sie zacinac. Najlepiej lekka oliwa , od biedy troche WD40.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum