Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45]Wtryski SDI.Wymiana i spalanie po zamontowaniu.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45]Wtryski SDI.Wymiana i spalanie po zamontowaniu.
Autor Wiadomość
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

  Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 14:31   [R45]Wtryski SDI.Wymiana i spalanie po zamontowaniu.
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Wiatm.Panowie mam od jakiegoś czasu zamontowane chipy Mafless.Wtryski SDI czekają na wymianę i jeżdzę z odpiętą przepływką.Jak wygląda spalanie po zamontowaniu wtrysków?Wiem że moc jest kolosalna.Jak to wygląda u was?Jak potem najlepiej odpowietrzyć układ po wymianie?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 14:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 17:52   

SDI+mafless:
przy 180km/H na Autobahnie ciągle wychodzi równe 7litrow
max 110km/h jazda mieszana 5.5-6 litrów
do 140km/h jazda mieszana 6-6.5litra
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 18, 2012 20:40   

Jak odpowietrzyć? Najprościej dłużej trochę pokręcić ;-) Ja u siebie nic nie robiłem.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 21, 2012 12:42   

Wtryski zamontowane.Jakoś nie kopci.Kupiłem wtryski z niby przebiegiem 190tyś/km.Wizualnie były w lepszym stanie niż moje.Po zamontowaniu wielki budyń na twarzy po jeździe próbnej.PS.3 wtrysk licząc od akumulatora tak łatwo nie wyszedł.Musiałem odkręcić przewód metalowy od intercoolera.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Kwi 21, 2012 22:01   

Co do zapowietrzania sie to raczej znikomy efekt ,jesli w pompie oraz rurkach jest paliwo to raczej nie trzeba nic robić.A jesli byłby problemby przy pierwszym rozruchu to mozna lekko odkrecic rurke ale to raczej juz w drodze wyjatku. :mrgreen:

Bardziej skupiłbym sie na sprawdzeniu wtrysków jakie maja cisnienie oraz jaka daja mgiełke :wink:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 08:21   

Wtryski już są zamontowane i wydaje się być dobrze wszystko.Nie kopci autko.Równa praca silnika itp.Tyle tylko że nie trwało to 15 minut lecz dobrą godzinkę.
 
 
 
jackas5 



Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 71
Skąd: znajomi



Wysłany: Pią Maj 04, 2012 12:20   

Są jakieś rzeczy na które trzeba zwrócić uwagę przy wymianie wtrysków, bo jestem przed tą operacją a będę to robił po raz pierwszy. W ogóle jak patrzałem na te wtryski które mam do montażu to one nie mają żadnego gwintu, więc jak one się trzymają na miejscu? I czy przychodzi tam jakaś uszczelka?
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Pią Maj 04, 2012 12:46   

Klucz nr 10 do odkręcenia wtrysku.Trzyma go łapa wtrysku taka jak ta:

Musisz kupić też takie podkładki do wtrysków(4szt),sam zamawiałem u nich


Podkładka

[ Dodano: Pią Maj 04, 2012 13:46 ]
Przygotuj jeszcze klucz nr 11 oraz 16-17.Klucz 11 do odkręcenia przewodów miękkich od paliwa oraz 16-17 do odkręcenia przewodów górnych paliwowych oraz kręcenia wtrysków by je wyjąć.Ja miałem tak zapieczone wtryski że musiałem użyć WD40.Kluczem kręcąc prawo-lewo zaczną się luzować.Nie ma gwintu więc nic nie zerwiesz.Musisz odkręcić kolektor od InterCoolera bo nie wyjmiesz wtrysku(2 od lewej).
 
 
 
jackas5 



Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 71
Skąd: znajomi



Wysłany: Pią Maj 04, 2012 13:14   

Dzięki barney79,


A więc już jestem po wymianie wtrysków na te od sdi w r25 idt. Wszystko poszło raczej ok, choć podkładek nie kupowałem tylko użyłem tych starych bo w sumie źle nie wyglądały, ale coś chyba nie gra bo silnik wyraźnie telepie autem na jałowych. Jak na razie auto stoi, po przejażdżce napisze coś więcej.
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 06, 2012 17:54   

Napisz czy się silnik uspokoił?Wtryski z allegro kupowałeś?Może wina wtrysków?
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 06, 2012 21:06   

jackas5, Przedmuchy masz :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
karooo 



Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 259
Skąd: Szczecin

Rover 45

Wysłany: Sro Maj 09, 2012 12:31   

barney powiedz mi czy jak zamontowales chipy jezdzisz bez przpelywki ciagle? jezeli tak to czy mozesz mi powiedziec czy masz ja podlaczona i odciety jakis kabelek? bo czytalem o tym w temacie ze jak ma sie zepsuta to mozna z nia jezdzic tylko kabelek trzeba przeciac jakis, i tak szukam szukam tego w temacie i nie moge sie doszukac :)
 
 
barney79 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 513
Skąd: Gogolin

Rover 45

Wysłany: Sob Lip 07, 2012 10:56   

karooo napisał/a:
barney powiedz mi czy jak zamontowales chipy jezdzisz bez przpelywki ciagle? jezeli tak to czy mozesz mi powiedziec czy masz ja podlaczona i odciety jakis kabelek? bo czytalem o tym w temacie ze jak ma sie zepsuta to mozna z nia jezdzic tylko kabelek trzeba przeciac jakis, i tak szukam szukam tego w temacie i nie moge sie doszukac :)


Jeżdżę z całkowicie odpiętą przepływką.Sama nazwa chipów Mafless mówi za ciebie.Kabelek robią po to by włączać/wyłączać sygnał z przepływomierza oraz po to że ma ona wbudowany czujnik temperatury zasysanego powietrza.Nie zauważyłem przez to wzrostu spalania.

[ Dodano: Sro Maj 09, 2012 15:01 ]
Tu masz który kabelek można odłączyć.+12v


[ Dodano: Sob Lip 07, 2012 11:56 ]
Dziś wróciłem z Mazur.Jadąc tam po przejechaniu 100km zatankowałem i wyszło że podczs jazdy 90km/h roverek spalił mi 4litry ropki , tak że jestem zadowolony z wyniku.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Problem z drzwiami tylnymi po zamontowaniu drugich
Spid Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Nie Lis 27, 2011 10:46
Spid
Brak nowych postów [MG ZS] Wtryski sdi
bad_gs Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Wto Cze 23, 2015 10:12
bociannielot
Brak nowych postów [R45] Wtryski sdi ?
Monotonny Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Sob Sty 09, 2016 12:09
Monotonny
Brak nowych postów [mg zs] wtryski o freelandera
podki Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Sty 09, 2018 10:29
bociannielot
Brak nowych postów [r400] Wtryski
Bialy1990 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 29 Nie Lis 06, 2011 16:41
kruszan



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink