Kobi84, a moze te nakretki jesli zakladal poprzedni wlasciciel, kupil kuliste i spilowal zeby pasowaly "teoretycznie" do stozkowych felg. z czyms takim tez sie juz spotkalem
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 23, 2012 09:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Myślę że to mogą być stare nakrętki ze szrotu. Felgi są oryginalne i te nowe kuliste nakrętki dobrze pasują. Czekam aż dostanę resztę nowych i je wymienię.
[ Dodano: Pią Maj 04, 2012 16:12 ]
Trochę pojeździłem i mogę opisać co się zmieniło. Wszystkie rzeczy które już opisałem + wymiana opon i nakrętek bardzo pomogły. Niestety problem nadal istnieje. Mniej wyczuwalny i da się jeździć, ale przeszkadza. Przy prędkościach 90-110 czuć bicie i hałas. Zaczynam się już poddawać. Sprawdzę jeszcze raz zawieszenie na szarpaku. Może mechanik wykołował mnie przy wymianie końcówek kierowniczych:/ Problem zaistniał właśnie po ich wymianie zaraz po kupnie auta. Jak je sprawdzić najlepiej? Dodam że auto bardzo reaguje na ruchy kierownicą więc luzów nie odczuwam. Ciekawostką jest jedynie to że gdy jadę prosto to malutki ruch w prawo powoduje szybszą reakcję kół niż na ruch w lewo. W prawo skręca z odrobinę większym oporem na kierownicy i szybciej reaguje. W lewo muszę wykonać odrobinkę większy ruch i kierownica idzie lżej. Jest to trudne do wyczucia ale ja odczuwam:(
[ Dodano: Sob Maj 05, 2012 12:06 ]
Zapomniałem dodać że gdy jadę po trochę nierównej nawierzchni lub lekko pofalowanym asfalcie tak by zawieszenie pracowało. To przy żadnej prędkości nie odczuwam drżenia ani innych objawów.
[ Dodano: Nie Maj 06, 2012 11:11 ]
Naszło mnie dziś by przyjrzeć się układowi kierowniczemu. Kręciłem kierownicą na zgaszonym silniku wykonując ruch o jakieś 40stopni. Słychać stukanie z okolic końcówek albo drążków. Gdy ktoś inny ruszał kierownicą a ja trzymałem ręką za końcówki drążków to czułem na nich stukanie. Nie jestem tylko pewien czy to stukanie powodują ich sworznie czy też coś głębiej w przekładni i się przenosi:( Wygląda na to że znalazłem powód drgań. Pytanie teraz jak sprawdzić czy to końcówki czy też same drążki. Jeśli to drążki to chyba mam problem bo ich wymiany nie dokonam sam:( Zaś sama wymiana raczej tania nie będzie.
[ Dodano: Nie Maj 06, 2012 11:49 ]
Znów pobawiłem się kierownicą. Kiedy ktoś rusza kierownicą a ja trzymam za końcówki to czuję na nich stuki ale nie pochodzące od nich. Koła reagują na naprawdę najmniejszy ruch kierownicy. Stuki pojawiają się dopiero przy energiczniejszych ruchach. nie słychać ich przy ruszaniu kierownicą o 2cm ale o 15. Stuki są tylko gdy kierownicę ruszę w lewo, nigdy w prawo. Gdy Koła są skręcona max w lewo to wydaje mi się że są głośniejsze. Co sądzicie?
Do tego Ciągle mam lekko przekrzywioną w lewo kierownicę. Robiłem geometrię i to samo. Wymieniłem opony na nowiutkie i pomogło na tydzień. Teraz znów to samo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum