Wczoraj zdjąłem pokrywę od swiec bo chciałem je powykrecac i obejzec i chyba znalazłem przyczyne wiekszosci moich usterek. Gdy zciagnalem pierwszy przewod ze swiecy byl cały w oleju a swiecy nie było widac bo była cała zalana.
[ Dodano: Pią Kwi 06, 2012 09:43 ]
poszla mi uszczelka pokrywy. Wczoraj ja kupilem i nowy przewod bo podejrzewam ze goracy olej niezbyt dobrze mu zrobil. Dzisiaj zamierzam wziasc sie za wymiane. Wymienie rowniez swiece bo to nieduzy koszt a napewno nie zaszkodzi.
Czy powinienem wiedziec cos waznego przed wymiana tej uszczelki? Wystepuja jakies problemy? Robilem to juz kiedys w passacie 1.8 20v wiec chyba dam rade.
[ Dodano: Pią Kwi 06, 2012 10:59 ]
Czy do tej uszczelki stosuje sie jakis uszczelniacz?????
[ Dodano: Pią Kwi 06, 2012 11:01 ]
to jest uszczelka nr 10
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 06, 2012 10:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Gdy kupowałem uszczelke to gosc w sklepie powiedzial zeby posmarowac silikonem wiec i tak zrobilem. Wymienilem tez swiece i przewod zalany olejem. Silnik pracuje lepiej nie dymi ale upewnie sie jutro rano bo po nocy bylo najgorzej. Ciagle pracuje mi troche nierowno i klekocze. Jutro pojade podpiac go pod kompa i wykasuje bledy. podejrzewam tez ze mam problam z jakims czujnikiem bo rano brakuje mu mocy tak jakby go zalewało.
[ Dodano: Pią Kwi 06, 2012 20:26 ]
Jeszcze jedno pytanko, jak szybko silnik powinien sie rozgrzewac do temp eksploatacji???
Podłaczylem dzisiaj samochod do kompa i wyskoczylo mi sporo błedow.
PO 650 MALFUNCTION INDICATOR LIGHT
PO 532 A/C PRESSURE SENSOR
PI 539 EVAPORATIVE TEMP
PI 300 MISFIRE
PI 316 MISFIRE
PO 170 FUEL SYSTEM ADAPTION OUT OF RANGE
PO 650 MALFUNCTION INDICATOR LIGHT
PO 532 A/C PRESSURE SENSOR
PI 539 EVAPORATIVE TEMP
PI 300 MISFIRE
PI 316 MISFIRE
PO 170 FUEL SYSTEM ADAPTION OUT OF RANGE
Witam i jak udało się coś zlokalizować konkretnego ?/ z tym klekotaniem U mnie jest tak samo klekocze jak Traktor dosłownie w pon jadę na warsztat aby sprawdzili w jakim stanie jest pasek rozrządu iz nie wiem czy ktokolwiek kiedykolwiek go wymieniał klekocze niemiłosiernie zwłaszcza rano jak jest zimny jak już się rozgrzeje to już bardzo bardzo minimalnie (to już chyba prawidłowa praca silnika) ale tak jak mówię z rana to istny traktor klekot... ręce opadają..
tutaj znalazłem opis błędów iż postaram się podpiąć pod kompa tak samo...(szkoda ze nie ma w PL wersji...
Nie przejmuj sie tym jesli dzialaja wszystkie kierunkowskazy.
michalek955 napisał/a:
PO 532 A/C PRESSURE SENSOR
PI 539 EVAPORATIVE TEMP
Tym tez sie nie przejmuj jesli masz klimatyzacje i dziala oki lub jej nie masz i wentylator nawiewu do wnetrza dziala dobrze. Ten blad loguje sie rowniez po przelutowaniu opornika dmuchawy ,tez tak mialem . Wiec jesli reszta dziala dobrze to zostaw. Niby z opisu sa to usterki czujnika cisnienia klimatjyzacji i parownika.
michalek955 napisał/a:
PI 300 MISFIRE
PI 316 MISFIRE
Typowy blad wypadania zaplonu. Urzadzenie ktore miales podpiete chyba srednio radzi sobie z Roverem po pokazuje min. ze gubi zaplon na 16-stym cylindrze Tak czy inaczej masz pewne wskazanie ze wypada zaplon.
michalek955 napisał/a:
170 FUEL SYSTEM ADAPTION OUT OF RANGE
Jak wczesniej pisalem ten komp. co podpinales srednio czyta twoje auto, w bezposrednim tlumaczeniu nie ma to sensu. Trzeba by moze sprawdzic cisnienie paliwa.
Ten silnik moze klekotac z powodu hydraulicznych popychaczy, zwykle wymiana oleju troche pomaga, ale docelowo trzeba je wymienic. Lub "piston slap" typowy dla tego silnika , zalezy od auta ,ale po max. 3 min. powinien minac. Lub masz uszczelke pod glowica do wymiany. Pozdr.
[ Dodano: Nie Kwi 22, 2012 12:37 ]
A i ten spec ze sklepu co kazal ci siliconu na uszczelke naklasc niech ci da druga uszczelke.
Bylem dzisiaj u jednego mechanika i powiedzial że uszczelka pod glowica do wymiany iż ucieka woda a w zbiorniczku byly slady oleju a na korku maslo nie wiem czy prtzez to tak strasznie parkocze nie znam się w kazdym razie zrobi to + planowaniee glowicy i jeszcze cos wspominal tylko nie chcę palnac glupstwa jakis hydro regulatorach czy cos takiego koszt calkowity 300funtow myslicie że to pomoze na dniach postaram się wgrac dzwiek silnika jak jest zimny i jak parkocze
sorki ze nie pisałem ale troche czasu mi brakowalo. Z tym klekotaniem nic do tej pory nie zrobiłem. Woda ze zbiorniczka mi wycieka ale w oleju czysto. Nie wiem co moge sam dalej zdzialac bo narazie nie pracuje i n mechanika kaski mi brakuje.
keczu- dzieki za opis błedow
[ Dodano: Sro Maj 02, 2012 16:55 ]
koliber a gdzie mieszkasz w anglii?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum