Wysłany: Pon Maj 07, 2012 22:44 [R75] Gasnacy diesel
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam Wszystkich.
Moj rover ciagle gasnie. Potrafil i na zimnym i na rozgrzanym . Obecnie na biegu jalowym chodzi dosc dlugo i niezauwazylem zeby gasl dopiero jak dostaje obciazenie (roznie z nim bywa czasem przejedzie sie z 5 km i jak sie go zredukuje , hamowanie skrzynia to gasnie . Jak zacznie gasnac to gasnie co jakis czas ,bywa ze gasnie od razu a czasem po np. 1-2km .
Wymieniony zostal zawor regulacji wysokiego cisnienia przy pompie wysokiego cisnienia . Zregenerowane wtryski bo przelewaly . Pompka w baku przelewowa (wspomagajaca).Wymiany tego nic nie pomogly.
Obecnie jest problem takiego typu :
obecnie wyskakuje mi blad przeplywomierza i nastepne dwa bledy P1190 i P1195
Znalazlem takie opisy tych bledow i nie wiem czy to sa odpowiednie i co w ogole oznaczaja
(P1190 Kalibracja Rezystor Poza zasięgiem
P1195 SCP HBCC Nie można zainicjować )
zaznacze ze odlaczony zostal przeplywomierz i nadal potrafi gasnac po przejechaniu niewielkiego dystansu
Prosilbym o pomoc w szczegolowym opisie tych bledow i naprowadzenie mnie na mozliwa usterke
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 07, 2012 22:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Wto Maj 08, 2012 08:19
cesarz84, do sprawdzenia czujnik wysokiego ciśnienia, oraz ja bym sprawdził zaworek zwrotny paliwa. Możliwa jest też sama pompa wysokiego ciśnienia, ale to bym sprawdził na koniec. Dziwi mnie sprwa iż wymieniono zawór i zregenerowane wtryski i nadal to samo... To są newralgiczne punkty, więc coś raczej się powinno poprawić. Jak wyglądają odchyłki na wtryskiwaczach na kompie?
Mi w zeszly weekend tez zaczal gasnac w trasie.Kiedy jechalem czulem jakby lekkie szarpanie,jakby nie dostawal paliwa.Kiedy noga z gazu,gasl.Ciezko odpalic bylo,bo ciagle gasl. Mechanik podlaczyl kompa i okazalo sie ze jest duza roznica(niedopuszczalna) na wtryskach,co wskazywalo ze sa uwalone.Po wyciagnieciu i podlaczeniu na stanowisku testowym ,po kilku testach na szczescie przeczyscily sie i wszystko wrocilo do normy.Jest rowniej i ciszej.
miałem to samo przy padające pompie przy aku wiec faktycznie tak jakkris-tofer, pisze wartos ją sprawdzc, momo ze moja dawała duze cisnienie to jednak cos było z nia nie tak i przy mocniejszym dodaniu gazu auto szarpało, a
grota10 napisał/a:
Kiedy noga z gazu,gasl.
przeczyść zawór wysokiego ciśnienia moze to je to
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum