Forum Klubu ROVERki.pl :: [420 SDi ]zagotowanie i wyciek płynu chlodniczego na postoju
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[420 SDi ]zagotowanie i wyciek płynu chlodniczego na postoju
Autor Wiadomość
monia 




Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 114
Skąd: Ząbki



Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:19   [420 SDi ]zagotowanie i wyciek płynu chlodniczego na postoju
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Witam!
Rano odpaliłam auto, STAŁO odpalone dłuższy czas i jak juz mialam wyjezdzac to pojawił sie lekki dymek z pod maski i bulgotanie. Otworzyłam maskę i okazało się ze plyn chłodniczy sie zagotowal i ciurkiem wyciekł pod samochód w miejscu łączenia się jakiegoś gumowego weża z chłodnicą . Prosze o podpowiedz co moglo byc przyczyna wystapienia takiej sytuacji i co znowu zepsułam?
Ostatnio zmieniony przez monia Czw Maj 10, 2012 13:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:22   

monia53000 napisał/a:
Prosze o podpowiedz co moglo byc przyczyna wystapienia takiej sytuacji i co znowu zepsułam?

Ile czasy stał tak odpalony ?? Mógł termostat się nie otworzyć, płyn się zagotował i wywaliło wąż.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
monia 




Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 114
Skąd: Ząbki



Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:25   

no koło godzinki było
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:27   

Wentylatory nie chodziły ? Jak tam szukał tam przyczynny ze masz nie sprawne wentylatory lub przekaźnik do nich albo kabel urwane gdzieś.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:28   

monia53000 napisał/a:
no koło godzinki było

Nie szkoda Ci ropy ?? :mrgreen: Tak na serio, trzeba uszczelnić ten wyciek, dolać płynu i się przejechać.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
monia 




Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 114
Skąd: Ząbki



Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:35   

raczej nie chodziły :hmm:

[ Dodano: Czw Maj 10, 2012 14:33 ]
Mój luby postanowił go odpalić zanim wyjechal drugim autem do pracy bo ostatnio mialam z R inne przeboje, po wyeliminowaniu gruchy chyba sie paliwo cofneło bo nie chciał mi odpalić. No i dlatego sobie tak dzisiaj godzinkę postał :)

[ Dodano: Czw Maj 10, 2012 14:35 ]
a mój luby mnie straszy że jeśli jeszcze coś mi padnie w R to będę musiała jeździć jego Vectrą :beczy:
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:43   

Jak wsiadlas rozumiem nie spojrzalas na wskazowke temp??
Bo jak sie nie zagotowal to moze i byc korek walniety i bylo za duze cisnienie lub jesli poprzedni wlasciciel rozwalil uszczelke i w plynie chlodniczym plywal sobie olej to weze byly nadwyrezone i w koncu szlak go trafil.
I prosze nie pisac ze w tym silniku trudno rozwalic uszczelke bo jakos moj poprzedni wlasciciel tego dokonal, w dodatku glowice tylko jakos zasilikonowal i ja rowniez tego dokonalem
 
 
 
monia 




Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 114
Skąd: Ząbki



Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:46   

wskazówka to na baczność stała
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:47   

bizon napisał/a:
I prosze nie pisac ze w tym silniku trudno rozwalic uszczelke bo jakos moj poprzedni wlasciciel tego dokonal

No to jest Miszczu. :mrgreen:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:48   

No tylko tak teraz wpadlem ze nie wiele nam to dalo, bo jak nie ma plynu to tez pokazuje max wiec nie wiadomo czy najpierw sie zagotowal i potem wywalilo waz czy wywalilo waz, zjechal plyn i wtedy wskazowka poszla na max
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:52   

bizon napisał/a:
No tylko tak teraz wpadlem ze nie wiele nam to dalo, bo jak nie ma plynu to tez pokazuje max wiec nie wiadomo czy najpierw sie zagotowal i potem wywalilo waz czy wywalilo waz, zjechal plyn i wtedy wskazowka poszla na max

Dlatego radzę wyżej, aby uszczelnić wyciek i się po prostu przejechać. :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
monia 




Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 114
Skąd: Ząbki



Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:53   

Zaczął się gotować mniej-więcej w momencie kiedy do niego podeszłam (może mnie nie lubi i tyle), wtedy raczej jeszcze nie było wody pod autem, dopiero jak zobaczyłam wskazówkę i go zgasiłam to woda poszła
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:56   

Jak juz uszczelnisz, zalejesz plynem i ruszysz w droge jak mowi leszczu, to gdy wskazowka podejdzie do polowy to zobacz czy waz miedzy termostatem a chlodnica goracy
 
 
 
monia 




Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 114
Skąd: Ząbki



Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:58   

leszczu, a czy mogę zaryzykować krótką jazdę nim bez uszczelnienia?? dolałam płynu żeby zobaczyć czy dalej będzie tak mocno ciekło i okazało się że teraz wolniej kapie
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:59   

Pytanie do leszcza ale ja odpowiem. jak odpalisz to cisnienie wywali Ci plyn raz dwa
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 14:00   

monia53000 napisał/a:
leszczu, a czy mogę zaryzykować krótką jazdę nim bez uszczelnienia?? dolałam płynu żeby zobaczyć czy dalej będzie tak mocno ciekło i okazało się że teraz wolniej kapie

Ja bym nie radził, ale to jest twoje auto i zrobisz jak zechcesz. :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
monia 




Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 114
Skąd: Ząbki



Wysłany: Czw Maj 10, 2012 14:00   

to jestem uziemiona do wieczora :beczy:
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 14:01   

monia53000 napisał/a:
to jestem uziemiona do wieczora :beczy:

A Vectra lubego ?? :mrgreen:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
monia 




Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 01 Mar 2012
Posty: 114
Skąd: Ząbki



Wysłany: Czw Maj 10, 2012 14:02   

czyli nie ryzykować? bo jak dobije R to mój luby mi tego nie daruje :mrgreen:
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 14:02   

Mozesz na szybko i na jakis czas odltluscic i szczelnie owinac tasma termokurczliwa. ja tak dojechalem kiedys z wroclawia do poznania.
Ale sama wiesz czym grozi jazda bez plynu jak Ci sp...... wiec Twoja decyzja
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r416] wyciek płynu chlodniczego
grzegorz1652 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Wrz 27, 2013 19:44
kierowca
Brak nowych postów [R 45] Ubywa ok 0,4 l płynu chlodniczego dziennie...
rorek1405 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Czw Lip 09, 2009 19:04
Jugol
Brak nowych postów [R 414] Wyciek plynu chlodniczego do 4 cylindra
zch08 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Maj 04, 2011 09:57
zch08
Brak nowych postów [R45] Wyciek płynu wspomagania
Pompa wspomagania w R45 i R25 - te same?
PopaY Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Cze 04, 2014 18:07
marcinZG
Brak nowych postów [R45] wyciek płynu chłodzącego
Zbycho123 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Paź 12, 2009 16:03
Zbycho123



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink