Wysłany: Wto Maj 15, 2012 13:42 [Rover 200] - proszę o opinię
Witam wszystkich,
Właśnie szykuje się do zakupu swojego pierwszego auta. Miało być nieduże, typu hatchback, ze wspomaganiem i przyzwoite ekonomicznie Po kilku tygodniach przeglądania/oglądania polecanych przez wszystkich cors, polówek, ibiz i innych pochodnych, które od początku nie bardzo trafiały w mój gust trafiłam na roverka 200 Cóż no... jak to się mówi.. miłość od pierwszego wejrzenia
Od kilku dni studiuje artykuły w necie (w tym również te z Waszego forum,) przeglądam ogłoszenia. W Łodzi ofert jest niewiele a jechać w ciemno kilkadziesiąt/kilkaset km angażując w to jeszcze osoby trzecie nie bardzo mi się widzi
Może ktoś z Was mieszkający w Łodzi lub okolicach ma takie autko na sprzedaż (najlepiej z LPG) i silnikiem 1,4 max (trochę się boje ubezpieczenia).
http://otomoto.pl/rover-200-zadbany-C22564985.html
Na ogół autko nie wygląda źle. Trochę zderzak przedni źle spasowany no i tylne znaczki na słupkach jeden jest nie w tym miejscu przyklejony co trzeba, a drugiego w ogóle niema. Jeżeli w silniku stawiasz na ekonomikę i jeszcze w miarę przyzwoite osiągi to silnik 8V, 75Km będzie w sam raz.
Pewnie jak czytałaś artykuły na forum to wiesz, że największa bolączka tych silników, ogólnie silników z serii k-series jest HGF, czyli wydmuchana uszczelka pod głowicą. Więc silnik przed zakupem trzeba dokładnie sprawdzić pod tym względem. Wszystko znajdziesz na forum i stronie klubowej.
Zdjęcie innego ogłoszenia niż link, ale co tam, link opiszę
- Tylne lewe (od kierowcy) nadkole rdzewieje, szczególnie w miejscu mocowania zderzaka (tam jest śruba)
- Dziwne odgniecenie wewnątrz auta na... no tam gdzie są kratki wentylacyjne itd. zapomniałem nazwę
- Cofany, za bardzo stargana kierownica
- Chyba niema żadnego zagłówka z tyłu
I tyle, brak zdjęcia komory silnika więc ciężko cokolwiek więcej powiedzieć.
- Ten ma raczej autentyczny przebieg (zobacz na kierownicę i mieszek biegów tego a tamtego)
- Lakierka też dobrze wygląda
Można by się pokusić o zdjęcia bagażnika, komory silnika oraz progów. Ale wygląda ciekawie.
- Ten ma raczej autentyczny przebieg (zobacz na kierownicę i mieszek biegów tego a tamtego)
- Lakierka też dobrze wygląda
Można by się pokusić o zdjęcia bagażnika, komory silnika oraz progów. Ale wygląda ciekawie.
Od siebie dodam, dość kiepsko spasowany przedni zderzak i te dużo zaniżone spalanie gazu.
Ze spalaniem gazu spodziewałam się, że nie do końca będzie to wiarygodny wynik Jakoś zawsze tak jest, że spalanie w specyfikacjach technicznych,opowieściach czy ogłoszeniach różni się znacznie od tej rzeczywistej.
Biorę poprawkę na doinwestowanie i nie spodziewam się auta w idealnym stanie bo jak wiadomo nie jest to auto z salonu. Wolałabym jednak uniknąć sytuacji, że koszty napraw przewyższą wartość samochodu
Do Sieradza na szczęście jest niedaleko.. więc pewnie dziś podjadę z moim TŻ zobaczyć jak wygląda na żywo. Nie spieszy mi się z zakupem więc postaram się nie kierować emocjami
Na co jeszcze zwrócić uwagę? O HGF czytałam.. sprawdzenie silnika i reszty zostawię mojemu mężczyźnie
Mam jeszcze pytanie o gaz w tym modelu (1,4 75kM). Gdzieś widziałam info, że w tych modelach jest metalowy kolektor.. czy jest w takim razie szansa na zwykły gaz (nie sekwencje) w takim aucie?? (przeważnie jeżdzę na krótkich odcinkach i sekwencja średnio by się chyba spisywała)
Czy ja wiem, zderzak trzyma się na podporach które są pod światłami.
Czyli jeśli jest tam szpara to i światła są za wysoko ustawione albo i podpórek także niema
Mam jeszcze pytanie o gaz w tym modelu (1,4 75kM). Gdzieś widziałam info, że w tych modelach jest metalowy kolektor.. czy jest w takim razie szansa na zwykły gaz (nie sekwencje) w takim aucie?? (przeważnie jeżdzę na krótkich odcinkach i sekwencja średnio by się chyba spisywała)
Zwykły gaz wystarczy do tego motoru. Przy 16V już tylko sekwencja.
[ Dodano: Wto Maj 15, 2012 15:32 ]
ADI-mistrzu napisał/a:
Czy ja wiem, zderzak trzyma się na podporach które są pod światłami.
Tego jakby w ogóle nie było, toby się trzymało. Główne mocowanie przedniego zderzaka to śruba którą przykręca się za tablice rejestracyjną do tej belki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum