Forum Klubu ROVERki.pl :: [ Rover 416 Si ] Co to za część ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ Rover 416 Si ] Co to za część ?
Autor Wiadomość
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



  Wysłany: Czw Maj 17, 2012 16:28   [ Rover 416 Si ] Co to za część ?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Chciałbym się was zapytać co to za część i do czego to to.
Dziękuję za info z góry :)

[ Dodano: Czw Maj 17, 2012 17:28 ]
fotka nr.2
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 17, 2012 16:28   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 17, 2012 16:32   

Mi to wygląda na zawór nagrzewnicy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Maj 17, 2012 16:39   

Ja właśnie nie wiem - po wymianie uszczelki pod głowicą bo mi kulturalnie powiedziała - Drogi kierowco a teraz zrobię Ci Psikusa i się uszkodzę i wyciągnę Ci z portfela 1200 zł
od momentu jej wymiany zawsze po jeździe w upalne dni i zgaszeniu silnika podnoszę maskę i jak debil dotykam przewodów i sprawdzam czy układ chłodzenia dobrze działa, czy termostat się włączył czy w chłodnicy gra itd, czy przewody nie pękają, nie cieknie z nich, czy w zbiorniczku bez odkręcania nie widać ubytków i odbarwień itd
nie przekraczam 3000 obr/min, kiedy stoję w korku włączam dmuchawę grzania na maksa by się pod maską nie grzało z obawy że znowu walnie :D :D:D
KURDE NO JAK JAŚ FASOLA robie :D :D:D ate to na marginesie, no i właśnie patrze patrze i natknąłem się na coś takiego.....
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 17, 2012 17:10   

Dobrze widze ze z drugiej strony linka jest uczepiona? jakis dziwny ale to faktycznie zawor nagrzewnicy. patrz na to a ze srodka niech ktos zmienia cieplo - zimno
 
 
 
Dr.Stein 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 159
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Maj 17, 2012 19:04   

Dzięki Panowie, postaram się przyjrzeć tej części jeszcze :)
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Czw Maj 17, 2012 19:44   

Jest to na 100% zawór nagrzewnicy.
Dr.Stein napisał/a:
kiedy stoję w korku włączam dmuchawę grzania na maksa by się pod maską nie grzało

Pod maską i tak się grzeje a dodatkowo gotuje się kierowca :razz: Takie włączanie nagrzewnicy jest niepotrzebne. W układzie jest by-pass któym płyn krąży gdy jest zamknięta nagrzewnica.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 17, 2012 19:58   

darek_wp napisał/a:
Takie włączanie nagrzewnicy jest niepotrzebne.
W zwykłych, codziennych warunkach. W sytuacjach "podbramkowych" pomaga schłodzić silnik. :wink:
 
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Czw Maj 17, 2012 20:25   

darek_wp napisał/a:
W układzie jest by-pass któym płyn krąży gdy jest zamknięta nagrzewnica.

Gdy nagrzewnica otwarta to jednak tropche bo troche ale ochladza plyn
 
 
 
truten23 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 1452
Skąd: Busko-Zdrój



Wysłany: Czw Maj 17, 2012 23:16   

Powiedzmy sobie szczerze, że ma sens takie otwieranie nagrzewnicy dla ochłodzenia sinika tylko wtedy kiedy wentylatory są popalone. Po to jest tam ten zaworek żeby się zamknął kiedy przełączamy na zimne powietrze i tyle. :roll:
Przecież jak wszystko normalnie działa to nikt normalny nie włączy sobie ciepłego powietrza kiedy na dworze 30"C. Takie coś to przecież kpina jest. :lol:
Dr.Stein napisał/a:
od momentu jej wymiany zawsze po jeździe w upalne dni i zgaszeniu silnika podnoszę maskę i jak debil dotykam przewodów i sprawdzam czy układ chłodzenia dobrze działa, czy termostat się włączył czy w chłodnicy gra itd, czy przewody nie pękają, nie cieknie z nich, czy w zbiorniczku bez odkręcania nie widać ubytków i odbarwień itd
nie przekraczam 3000 obr/min, kiedy stoję w korku włączam dmuchawę grzania na maksa by się pod maską nie grzało z obawy że znowu walnie

Jeśli kolego wszystko jest dobrze to poprostu nie kombinuj i jeździj. :cool: Jeśli nie wariuje Ci wskaźnik temperatury to po co szukać sobie problemów? :wink:
_________________
>lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 400/45/MG ZS] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Pią Lut 18, 2011 21:07
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 416] Co to za część ?
Wektor Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Lut 09, 2016 19:41
slax
Brak nowych postów [R45] Nietypowa część
matekk4 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pią Maj 20, 2011 05:55
szymek93
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [416si] Część do silnika.
kamilos2521 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Cze 07, 2011 08:50
szoso
Brak nowych postów [R45] Jak się nazywa ta część - zdjęcie
Rov45 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Wto Mar 28, 2017 17:54
Rov45



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink