Ja właśnie nie wiem - po wymianie uszczelki pod głowicą bo mi kulturalnie powiedziała - Drogi kierowco a teraz zrobię Ci Psikusa i się uszkodzę i wyciągnę Ci z portfela 1200 zł
od momentu jej wymiany zawsze po jeździe w upalne dni i zgaszeniu silnika podnoszę maskę i jak debil dotykam przewodów i sprawdzam czy układ chłodzenia dobrze działa, czy termostat się włączył czy w chłodnicy gra itd, czy przewody nie pękają, nie cieknie z nich, czy w zbiorniczku bez odkręcania nie widać ubytków i odbarwień itd
nie przekraczam 3000 obr/min, kiedy stoję w korku włączam dmuchawę grzania na maksa by się pod maską nie grzało z obawy że znowu walnie :D:D
KURDE NO JAK JAŚ FASOLA robie :D:D ate to na marginesie, no i właśnie patrze patrze i natknąłem się na coś takiego.....
Dobrze widze ze z drugiej strony linka jest uczepiona? jakis dziwny ale to faktycznie zawor nagrzewnicy. patrz na to a ze srodka niech ktos zmienia cieplo - zimno
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Czw Maj 17, 2012 19:44
Jest to na 100% zawór nagrzewnicy.
Dr.Stein napisał/a:
kiedy stoję w korku włączam dmuchawę grzania na maksa by się pod maską nie grzało
Pod maską i tak się grzeje a dodatkowo gotuje się kierowca Takie włączanie nagrzewnicy jest niepotrzebne. W układzie jest by-pass któym płyn krąży gdy jest zamknięta nagrzewnica.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Czw Maj 17, 2012 23:16
Powiedzmy sobie szczerze, że ma sens takie otwieranie nagrzewnicy dla ochłodzenia sinika tylko wtedy kiedy wentylatory są popalone. Po to jest tam ten zaworek żeby się zamknął kiedy przełączamy na zimne powietrze i tyle.
Przecież jak wszystko normalnie działa to nikt normalny nie włączy sobie ciepłego powietrza kiedy na dworze 30"C. Takie coś to przecież kpina jest.
Dr.Stein napisał/a:
od momentu jej wymiany zawsze po jeździe w upalne dni i zgaszeniu silnika podnoszę maskę i jak debil dotykam przewodów i sprawdzam czy układ chłodzenia dobrze działa, czy termostat się włączył czy w chłodnicy gra itd, czy przewody nie pękają, nie cieknie z nich, czy w zbiorniczku bez odkręcania nie widać ubytków i odbarwień itd
nie przekraczam 3000 obr/min, kiedy stoję w korku włączam dmuchawę grzania na maksa by się pod maską nie grzało z obawy że znowu walnie
Jeśli kolego wszystko jest dobrze to poprostu nie kombinuj i jeździj. Jeśli nie wariuje Ci wskaźnik temperatury to po co szukać sobie problemów?
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum