Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1998
Witam! Zamontowałem wczoraj Angel Eyes do swojego roverka i napotkałem 2 problemy proszę o pomoc.
1. Prawa soczewka świeci wyżej niż lewa i oślepia jak to wyregulować?
2. Czy ringi i ledy powinny swiecić się tlko na postojówkach, czy na mijania i drogowych też?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 17, 2011 12:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
to spróbuj na regulacji wysokości świecenia oś pokombinować bo żeby to zrobić ręcznie to musisz wyciągnąć silniczek z tej lampy co chcesz wyregulować i regulujesz tym bolcem co na niego silniczek przychodzi, a tak nawiasem to normalnie założyłeś te silniczki tak jak było w fabrycznych lampach? bo u mnie to chciały przyjść tylko odwrotnie więc z nich zrezygnowałem...
a tak nawiasem to normalnie założyłeś te silniczki tak jak było w fabrycznych lampach? bo u mnie to chciały przyjść tylko odwrotnie więc z nich zrezygnowałem...
i tak bedzie, w orginalnych lampach silniczek oddzialyawl na gorna srube w lampie - tymsamym sruba regulacyjna byla dostepna. tutaj w AE silniczek wkreca sie do dolnej sruby w lampie - przez co jest dogory nogami - i nie ma dostepu do sruby regulacyjnej. w lampie po str kierowycy na upartego dojdziesz po zdjeciu plastikowego nadkola do regulacji - po str pasarzera masz pelne przetloczenie - nie ma opcji. zamiana elektrycznego regulowania 0-3 rowniez jest nie likwidowalna (zero zamienione z trzy) poniewaz jak pisalem wyzej - regulujemy dolna sruba (czyli wysuwajac bolec podnosimy lampe - a nie jak w orginale h4 wysywany bolec obnizal lampe). rowniez zrezygnowalem z elektryczej regulacji.
generalnie lampy produkuje tylko firma junyan i jakos wykonania i ogolnie rozplanowanie konstrukcji (w stosunku do orgnalu h4) pozostawia duzo do zyczenia.... neistety....
pozdrawiam.
[ Dodano: Wto Maj 17, 2011 19:56 ]
amarant89 napisał/a:
1. Prawa soczewka świeci wyżej niż lewa i oślepia jak to wyregulować?
jak kolega wyzej pisal - masz lacznie 5 srub na lampe - 3 od dlugich i 2 od mijania. ta z zabkami ustawia katy dla soczewki (prawo lewo) ta na dole (lub silniczek) ustawia gora - dol. jesli masz silniczki to bez wyciagania lampy nie wyregulujesz (chyba ze to strona kierowcy - bo nie wiem co to dla ciebie prawa patrzac od przodu czy zza kierwnicy). moim zdaniem zrezygnuj z silniczkow i wstaw spowrotem manualna regulacje. ja na te gwnity od manuala nakrecilem 2 nakretki bodajrze 8ki zakontrowane o siebie i moge normalnie w palcach ustawiach wysokosc - bardzo wygodne rozwiazanie.
amarant89 napisał/a:
2. Czy ringi i ledy powinny swiecić się tlko na postojówkach, czy na mijania i drogowych też?
u mnie pala sie jak pozycje - czyli z chwila zapalenia pozycji pala sie caly czas zarowno z mijania jak i z dlugimi.
ja założyłem z silniczkami i jest ok, niestety rzeźba straszna, prawą lampę musiałem bardzo wysunąć żeby ją obniżyć, nie wygląda to estetycznie ale pomogło i świeci ok
Prawa lampa patrząc z przodu, jakość tych lamp zostawia wiele do życzenie, na dodatek przepaliły mi się diody na ringach prawej lampy no istna masakra, ma ktoś może linka gdzie można dostać te diody. Odesłałbym lampę na gwarancje ale czekać 2 tyg i płacić za wysyłkę:/ lepiej chyba troszkę zdolności i 4 diody:)
a przyczepi się na pewno choćby za brak instalacji spryskiwaczy reflektorów
Ale już jakieś "ksenopodobne" żaróweczki muszą ciekawie wyglądać na tym autku, mam już nabyte Osram Night Breaker, ale od roku nie chce się żadna żarówka spalić w moich lampkach, jedną mam jeszcze fabryczną żarówkę YY a drugą hella i nie chcą się dać wykończyć, swoją drogą mam te lampy już chyba coś koło 2 lat i dalej ta chińska żarówka co była zamontowana w lampach się pali, czyli chińczyk jak chce to też potrafi zrobić coś satysfakcjonującej jakości
No dzisiaj poszperrałem i nasze angelsy nie maja homologacji na xenon ... lipa. Zamontuję Philipsy xtreme vision - ciekawe jak to będzie świeciło Instalację xenon HID dam na halogeny, zawsze będzie można doświetlić drogę
poszperrałem i nasze angelsy nie maja homologacji na xenon ... lipa
wszystkie znaki na niebie i ziemi na to wskazuja:
- oznaczenia na kloszu HC/HR
- w moim wypadku gniazda odlane celowo "na styk" - zeby wsadzic palnik trza rozfrezoawc gniazdo
- naklejka na lampie "hid bulb not allowed"
w praktyce.... przy 4300k, spryskach cisnieniowych i prawidlowym ustawieniu nie podpaad, nie razi (oslepia), na 2 stacjach diagno sie nie czepiali, znajomy z drogowki tez nie widzi problemu w tej instalacji... prawo prawem, prawda prawda - a rzeczywistosc gdzies po srodku
Proszę was o radę w sprawie angel eye'sów, planuje zakup TAKICH lampek. Czy lepiej świecą od standardowych lamp prócz ładnego wyglądu są praktyczne?
z jakimi zarówkami najlepiej?
czy to będzie działać czy zaraz się popsuje?
czy seryjne ringi jak i te 3 diody zboku swiecą przyzwoicie czy wymagana jest zmiana diód? jak tak to na jakie i czy to trudne w obu przypadkach?
i czy można jeździć na tym jako światła dzienne?
wszystko jest plug&play czy coś trzeba rzeźbić ?
Jestem na nie napalony lecz też nie chcę wydać kasy w błoto bo jak by nie było 580zł.
AE jest nieco większa od wewnątrz gdzie wchodzi w karoserię i te miejsca w karoserii potraktowałem młotem, oczywiście przy okazji malowania odpryski zaprawiłem lampa wchodzi głębiej i łatwiej ją ustawić żeby dobrze świeciła i nie wystawała
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum