Wysłany: Pon Cze 11, 2012 20:30 [r45] problem z hamulcami
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witajcie, mam taki problem hamulcami. Jestem po wymianie cylinderka i płynu hamulcowego oraz uszczelniaczy na jednym zacisku hamulcowym, układ został odpowietrzony i jest taki myk
pedał hamulca jest twardy na zgaszonym silniku gdy zapale silnik pedał mięknie i dochodzi do podłogi pompowanie nic nie daje za każdym razem idzie do spodu. podczas odpowietrzania układu na tym kole co wymieniałem uszczelniacze PP na zacisku było bardzo małe ciśnienie przed wymiana uszczelnień było tak samo(wycieku nie ma). Dodam że jeżdżę z wyciągniętym bezpiecznikiem od abs popękane pierścienie abs i pompa się włączała sama nawet przy najmniejszym hamowaniu, teraz jak włożę bezpiecznik to kontrolka abs nie gaśnie. pomocy przegląd się zbliża:)
Ostatnio zmieniony przez Adrian Sro Cze 13, 2012 18:57, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 11, 2012 20:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jak odpowietrzysz wszystkie kola to sprawdz rurke od serwa do alternatora to jest ta od podcisnienia ja maialem nieszczelna i mialem mieki pedal ze dochodzil do podlogi
dziś odpowietrzałem jeszcze raz, 5m przewodu od odpowietrznika do zbiorniczka odpowietrzony na pewno dobrze bo na zgaszonym silniku pedał jest twardy i nie opada jak zapale silnik pedał idzie do spodu rurka od podciśnienia wygląda na dobrą. Serwo? może sama pompka hamulcowa zapowietrzona?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum