Odświeżam temat - ktoś robił taką wymianę?to naprawdę daje efekty?Moja dziewczyna jeździ R25 w słabszej wersji 84KM i chętnie bym Jej tą strzałę odmulił:) wystarczy przepustnica od 103KM?ktoś pisał coś o różnych uchwytach na linkę,z jakiej wersji mam ją ewentualnie kupować?no i czy bez wymiany kompa się obejdzie?chodzi o wersję z absem...
Odświeżam temat - ktoś robił taką wymianę?to naprawdę daje efekty?Moja dziewczyna jeździ R25 w słabszej wersji 84KM i chętnie bym Jej tą strzałę odmulił:) wystarczy przepustnica od 103KM?ktoś pisał coś o różnych uchwytach na linkę,z jakiej wersji mam ją ewentualnie kupować?no i czy bez wymiany kompa się obejdzie?chodzi o wersję z absem...
Dzieki ale nadal mam watpliwosci - jak to jest z tym kompem?bo zdania sa podzielone,a tak jak ktoś slusznie zauwazyl Tommi_114 zmienial silnik,z 8v na 16v,tam kompy moga byc inne.natomiast w obu wersjach 16v komp powinien byc ten sam,na moj chlopski rozum.jest ktos w stanie odpowiedziec ze 100% pewnoscia - wymiana kompa jest/nie jest potrzebna?
Wystarczy podmiana przepustnicy.
Na linkę od strony pedału gazu założyłem przeciętą wzdłuż tulejkę,dla skompensowania długości.
Komputer zostaje bez zmian, należy jedynie "nauczyć" go nowych ustawień (zostawić silnik na biegu luzem do czasu pełnego nagrzania).
Początkowo na pierwszych kilometrach komputer jeszcze się trochę gubił póżniej już było OK
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum