Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR IDT] Problem ze wspomaganiem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR IDT] Problem ze wspomaganiem
Autor Wiadomość
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Cze 13, 2012 20:20   [MG ZR IDT] Problem ze wspomaganiem
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

WItam mam problem ze wspomaganiem w mojej maszynie ;/
Jakieś dwa miesiące temu zaczeło mi głośno chodzić wspomaganie płyn ubywał ale delikatnie wiec po wstepnych oględzinach (mokra pompa) wymieniłem pompe wspomagania i i po wymianie tej pompy nadal cieknie cała pompa jest mokra od oleju. Oglądałem węze i nic po nich nie widać żeby gdzieś były nieszczelne a nei chce mi się wierzyć ze 2 pompa tez jest felerna ;/
Rozmawiałem na zlocie z kimś teraz nie pamiętam z kim na ten temat i ten ktoś mi powiedział że pompa na 90% jest ok a wina leży w wężu przy pompie ze sie jakaś banka na nim robi i dlatego cieknie. Dokładnie nie Pamiętam całej rozmowy bo :piwko: %%% Dlatego postanowiłem napisać :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Cze 13, 2012 20:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
JacK 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 246
Skąd: Białystok



Wysłany: Czw Cze 14, 2012 18:27   

musisz dokładnie uszczelnić połączenia przewodów na pompie, bo raczej nowa pompa nie powinna cieknąć chyba że jest trefna :/ najlepiej kup zmywacz do tarcz hamulcowych i ja umyj i niech ktoś wsiądzie i kręci kierownicą i patrz gdzie leci
 
 
bogdan75 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Gru 2011
Posty: 91
Skąd: wrocław



Wysłany: Czw Cze 14, 2012 19:12   

no nie wiem czy problem nie bedzie lezał po stronie listwy kierowniczej,w roverze nigdy nie miałem takiego problemu,ale w moim busie było to przyczyna
_________________
widziałem Rovera Cień..
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Cze 14, 2012 20:48   

JacK, chodzi o to że ja umyłem tą pompe i wszystko ładnie i to się sączy nie mocno i cieżko dostrzec ten wyciek skręcając kierownica poza tym masz ZR-a wiec wiesz jaki jest dostęp do pompy żeby chociaż popatrzeć ;)
bogdan75, mi leci po pompie a nie po listwie ;/
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 15, 2012 00:33   

Zmień opaskę i węza na nowego Panie :mrgreen: Przynajmniej mi tak w 220 ciekło tez ze niby z pompy a wadliwa była opaska i waz miał juz mikro rysy :sad:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Cze 15, 2012 18:09   

Remigiusz, ten od zbiorniczka tak ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 15, 2012 19:16   

mi akurat od pompy ciekło :wink: Przy zbiorniku było tylko wilgotne ale nie było kropli a z pompy kapali mi kroplami :neutral: A ten drugi co się wkręca do pompy wymieniłem na nowy jak montowałem klimę bo był w zestawie i potem sucho było :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Cze 15, 2012 20:28   

a gdzie taki nowy dostane ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Cze 16, 2012 00:08   

Odkręcić i dać sobie dorobić albo O ring w nim zmienić jak kapie z mocowania. W Tubes International takie cos dorobią bez bólu :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] problem ze wspomaganiem
Sylwek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sro Kwi 06, 2011 21:12
bonus89
Brak nowych postów [25 2.0 01r] problem z wspomaganiem
pitek82 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Wto Lis 17, 2009 19:24
NEOSSS
Brak nowych postów [R 220 SDI 98 r.] problem ze wspomaganiem
empi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Sty 25, 2010 16:57
FSEbola
Brak nowych postów [R25] Problem z wspomaganiem
komoss Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Nie Lis 18, 2012 09:43
komoss
Brak nowych postów [rover 220 sdi ] PROBLEm Z wspomaganiem
KWT Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Gru 26, 2012 21:27
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink