Forum Klubu ROVERki.pl :: Toutorial IC z 75 do MG ZR 2.0ITD oraz wentylatr z MGZR160
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Toutorial IC z 75 do MG ZR 2.0ITD oraz wentylatr z MGZR160
Autor Wiadomość
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Cze 21, 2012 20:45   

czemu służą te wloty z zderzaku ?
masz wskaźnik od temp płynu ?
tuners napisał,
Cytat:
było trzeba przyznać że w normalnych warunkach takie katiusze są mało możliwe wszystko było ok do dzisiaj

jakie katusze ?? normalka a nie katusze :) katusze to sa jak się 4 razy z rzędu shamuje z 180 do 0 na litych tarczach :D
czyli efekt jest :)
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 21, 2012 20:45   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Cze 21, 2012 21:10   

Świateł na "autostradzie" miałem 9 ;D więc smród klocków odbył się ale chodzi mi o zawieszenie nie na 5tyś na "zbyt niskim biegu"

Otwory miały być na halogeny dalekosiężne hella ale chyba będe teraz to musiał przerobić bo IC tam sięga ;D

a jeżdżę z wpiętym elm na tablecie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Cze 21, 2012 21:25   

Co się wam te ZR tak gotują przy 5tys rpm :razz: Wygląda to fajnie z zderzakiem :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Cze 21, 2012 21:40   

przeciągnięcie go 8 razy do prędkości 170-180 na 4ce i wyhamowanie po światłach potem przytrzymanie na wysokich obrotach po czym znowu do zera i but to trochę idzie w górę ;D z tego co pamiętam to nie lubisz zbytnio takiej jazdy ;d
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
torek86 



Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 134
Skąd: Wawa/Piaseczno

Rover 25

Wysłany: Pią Cze 22, 2012 12:08   

a sprawdzał ktoś może jak przy takim pałowaniu diesla wygląda EGT? czy są takie same progi temperaturowe jak w PB?
_________________
Rover 25 IDT+ -> Sprzedany
zapraszam -> http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=79043
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGZR160]wtryski z 2.0ti???
scorpion Tuning mechaniczny 21 Nie Lut 24, 2013 10:15
Kozik
Brak nowych postów [MGF] Wydech oraz ChipTuning
trollbee Tuning mechaniczny 29 Wto Maj 27, 2008 16:26
HaDeSsS
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Jaki dolot oraz filtr stożkowy
Szlufcik Tuning mechaniczny 2 Pon Sie 13, 2012 17:44
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink