Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
witam ostatnio zakupilem nowy nabytek i wracalem wszystko ok ,a w miescie nagle zapalila sie kontrolka hamulca i ciagle sie swieci nie gasnie , i drugi problem na drugi dzien hamulec nozny strasznie wpada w podloge i ledwo hamuje co moze byc nie tak?
pomocy dzieki z gory
_________________ sew
Ostatnio zmieniony przez apples Wto Cze 26, 2012 11:33, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 26, 2012 09:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Wto Cze 26, 2012 11:35
sew87 napisał/a:
w miescie nagle zapalila sie kontrolka hamulca i ciagle sie swieci nie gasnie , i drugi problem na drugi dzien hamulec nozny strasznie wpada w podloge i ledwo hamuje co moze byc nie tak?
Pierwsza podstawowa reakcja kierowcy w takiej sytuacji (każdy kierowca powinien to wiedzieć) - SPRAWDZIĆ poziom płynu w zbiorniczku hamulcowym.
Pierwsza podstawowa reakcja forumowicza - użycie funkcji "SZUKAJ". Temat poruszany wielokrotnie na forum.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Wto Cze 26, 2012 13:08
Na zdjęciu zaznaczyłem umiejscowienie zbiorniczka. Ściągasz zaślepkę i masz zbiorniczek. W razie kolejnych problemów z lokalizacją jakiegoś elementu zerknij do Instrukcji obsługi R75 lub RAVE.
płyn hamulcowy sam nie znika, gdzieś masz wyciek. Gdy kupowałeś auto pojechałeś na stacje diagnostyczną i sprawdzałeś podwozie?
Lepiej podjedź gdzieś na kanał i poszukaj wycieku, chyba, że chcesz się zabić.
walsnie bylem na kanale i zero wycieku , dolalem plynu i znikla kontrolka, ale dalej nie hamuje dobrze , pewnie trzeba odpowietrzyc hamulce, a jak nie pomoze to gdzie szukac problemu? patrzylem po nocy nie ma plamy pod autem
Musi być przeciek, skoro ubyło płynu.
Nie ma innej metody jak po sznurku do kłębka
Zacznij od pompy hamulcowej, popatrz na nią dodkoła lustereczkiem i latarką
Potem modulator ABS (pomiędzy kabina a skrzynią biegów, pod akumulatorem), dalej po przewodach do kół, może gdzieś na zaciskach lub w okolicach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum