Forum Klubu ROVERki.pl :: [FSO Polonez] najbogatsza wersja
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[FSO Polonez] najbogatsza wersja
Autor Wiadomość
Vigoslaw 




Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 28, 2012 10:55   [FSO Polonez] najbogatsza wersja

Najbogatsza wersja FSO Poloneza z silnikiem Rovera, po prostu czad! :twisted:

http://ogloszenia.trojmia...ogl5203324.html

El syzbz, lusterka, kubeki podgrzewane, felgi... szkoda, że taki klasyk nie trafia w ręce fanatyków...

Wiem, że komuś robie darmową reklame... :grin:

Nie mogłem się powstrzymać :smile:

V.
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 28, 2012 10:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 28, 2012 11:06   

Extra. Do full wypasy tylko klimy mu brakuje.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Cze 28, 2012 11:08   

tronsek napisał/a:
Do full wypasy tylko klimy mu brakuje.

A były i takie wersje :grin:
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 28, 2012 15:50   

podgrzewane lusterka to i ja w poldku miałem :)
Z tego co jarzę C+ występowały również z ABS. Widziałem coś takiego ale nie jechałem także to nie 100%.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Czw Cze 28, 2012 15:53   

Najbogatsze wersje szły na export i nazywały się np. Daewoo Celina (Holandia).
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
PTE 




Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Czw Cze 28, 2012 17:58   

do wymiany jeden sworzeń dolny prawego wahacza koszt około 30 zł

No to rzeczywiście dba o samochód. Przerejestrować też nie zdążył, bo po co...
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
pajda 




Dołączył: 22 Cze 2009
Posty: 312
Skąd: Jarocin



Wysłany: Czw Cze 28, 2012 18:27   

auto stoi na tablicach PJA czyli Jarocin, moje miasto :lol: aczkolwiek teraz w Gdansku
 
 
 
Vigoslaw 




Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 28, 2012 20:25   

Gdzieś kiedyś czytałem, że strasznie drogie są oryginalne kubełki do Poldka, a ten je ma...

Nie jestem specjalistą od FSO, jeżeli mówicie, że są bogatsze wersję, to Wam wierzę :cool:

Co do klimy, to wiem, że występowała w wersjach Daewoo pod koniec produkcji.. wiem, ze wtedy było też wspomaganie :/

V.
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
sknerko 
Klubowicz





Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Czw Cze 28, 2012 21:26   

z silnikiem rovera nie było nigdy wspomagania, klima chyba się zdarzała.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Gonia 




Dołączyła: 28 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Cze 29, 2012 07:06   

sknerko napisał/a:
z silnikiem rovera nie było nigdy wspomagania, klima chyba się zdarzała.


Z silnikiem Rovera była albo klimatyzacja albo wspomaganie. Jedno i drugie było dostępne jedynie zamiennie. Powstały jedynie kilka sztuk, które posiadały klimatyzację i wspomaganie jednocześnie, dla specjalnych klientów lub rodzin.
_________________
Gonia
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Cze 29, 2012 07:38   

Gonia napisał/a:
Z silnikiem Rovera była albo klimatyzacja albo wspomaganie. Jedno i drugie było dostępne jedynie zamiennie. Powstały jedynie kilka sztuk, które posiadały klimatyzację i wspomaganie jednocześnie, dla specjalnych klientów lub rodzin.

Lubie takie teksty :mrgreen: .
Wyobraź sobie ze jeździłem polonezami przez ostatnie kilkanaście lat a ostatni miałem na wypasie z szybami w pradzie itd. A, że miałem praktycznie salonówkę to pojechałem sobie zapytać się czy by nie dołożyli mi wspomagania steru i tam się dowiedziałem (Salon FSO) że nie wychodziły Poldki z roverem z wspomaganiem. jeżeli takie istnieją to są samoróbki, coś wtedy gadali o klimie ale nie pamiętam bo mnie nie interesowało.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Gonia 




Dołączyła: 28 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Cze 29, 2012 13:37   

sknerko napisał/a:
Gonia napisał/a:
Z silnikiem Rovera była albo klimatyzacja albo wspomaganie. Jedno i drugie było dostępne jedynie zamiennie. Powstały jedynie kilka sztuk, które posiadały klimatyzację i wspomaganie jednocześnie, dla specjalnych klientów lub rodzin.

Lubie takie teksty :mrgreen: .
Wyobraź sobie ze jeździłem polonezami przez ostatnie kilkanaście lat a ostatni miałem na wypasie z szybami w pradzie itd. A, że miałem praktycznie salonówkę to pojechałem sobie zapytać się czy by nie dołożyli mi wspomagania steru i tam się dowiedziałem (Salon FSO) że nie wychodziły Poldki z roverem z wspomaganiem. jeżeli takie istnieją to są samoróbki, coś wtedy gadali o klimie ale nie pamiętam bo mnie nie interesowało.


Ja również lubię takie teksty. Informację, którą podałam pochodzi o Pana Macieja Motelskiego, który był jednym z dyrektorów FSO i był jednym z współodpowiedzialnych za wprowadzenie silnika Rovera do Poloneza. Potem Pan Maciej Motelski, był dyrektorem POL-MOT Holding (oficjalnego importera MG ROVER w Polsce).
Historię o Polonezie wspominał trochę jako anegdotę, ponieważ nie można było zamówić Poloneza ze wspomaganie i klimatyzacją... a kilku jego znajomych bardzo chciało... i zamówiło. Czy wiesz, że były również Polonezy z silnikami 1.6 i 1.8 serii K (fabryczne)? Rozmawialiśmy potem o innych rzeczach... bo głównym tematem spotkania były samochody Rover i MG... a nie Polonez :P

Więc jeśli uważasz takie źródło za niewiarygodne, to lepszego nie znam.
_________________
Gonia
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pią Cze 29, 2012 14:40   

Gonia napisał/a:
Czy wiesz, że były również Polonezy z silnikami 1.6 i 1.8 serii K (fabryczne)?

Seryjnie, tak? czy na zamówienie pojedyncze sztuki?


Fiata 125 tez można było zamówić z "cudami i wiankami" i takie perełki się trafiają. Jak by Polonez był seryjnie z wspomaganiem w 1.4 to były by na rynku części by to założyć a jak dotychczas nie natknąłem się nigdzie na takie gadżety wszystkie wspomagania jakie znam w Poldoroverach to przeróbki z 1.6 albo z Roverka.
Źródło może wiarygodne tyle że nie wiadomo czy w Polsce taki choć jeden jeździł. Części do takiego czegoś nie było na rynku przynajmniej jeszcze z 5-7 lat wstecz bo wtedy jeszcze mnie to interesowało.
Nie wydaje mi się by w serwisie FSO nie chcieli zarobić montując mi wspomaganie jak by to było możliwe, tym bardziej że firma była bardzo konkretna i serwisowała mojego poldasa od zakupu.

[ Dodano: Pią Cze 29, 2012 15:36 ]
z ciekawostek robili dla Holendrów poldasy z 1.4 rovera 125KM do jakichs wyścigów czy coś o ile pamietam. W Poznaniu był facet co zajmuje się tuningiem aut i miał takiego i go widziałem z zewnątrz ale pod maską niestety już nie.

[ Dodano: Pią Cze 29, 2012 15:40 ]
He he, teraz tak sobie patrze i nawet o tym holenderskim jest w wikipedii.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów wersja mg zr
Harry Offtopic 3 Pią Lip 25, 2014 12:37
Yog-Sothoth
Brak nowych postów MG 7 - Wersja produkcyjna
rovero Offtopic 3 Sro Sty 16, 2008 18:38
rovero
Brak nowych postów Rover 75 - Wersja Long
Gość Offtopic 17 Sro Mar 06, 2013 18:11
davidlive
Brak nowych postów Wersja Vanden Plas w Roverkach
Pawkaz Offtopic 15 Nie Gru 04, 2011 19:27
Gość
Brak nowych postów Coupe 220 Turbo wersja limitowana
dobryziom Offtopic 20 Czw Gru 09, 2010 10:57
borsi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink