Forum Klubu ROVERki.pl :: [r420] Czas na wymianę tarcz ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r420] Czas na wymianę tarcz ?
Autor Wiadomość
haxigi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 345
Skąd: Chodzież

Rover 400

Wysłany: Pon Lip 02, 2012 18:27   [r420] Czas na wymianę tarcz ?
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996

Siema. Zauważyłem coś nietypowego. Jak jadę to tarcze są czyste (tzn po zatrzymaniu auta :mrgreen: ), a jak jeden dzień auto stoi w miejscu to tarcze wyglądają w ten sposób:










To jest ten efekt pylenia klocków czy tarcze są już takie zrąbane że trzeba je wymienić ?
_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/541704.html
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 02, 2012 18:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lip 02, 2012 18:52   

Wygląda jeszcze normalnie zależy jaki głęboki jest rowek zewnętrzny :razz: Ja bym go przy następnej zmiany klocków przejechał flexem i wyrównać do tarczy i gotowe.

Ale jak auto toi jeden dzień to normalka ze rdza się chwyta od razu tarczy :wink: Jest to normalny objaw :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
haxigi 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Maj 2012
Posty: 345
Skąd: Chodzież

Rover 400

Wysłany: Pon Lip 02, 2012 18:54   

a to się cieszę, rantów ani nic nie ma, gładka (?) jak pupa niemowlaka :P To jestem już spokojny, dzięki za info :D
_________________
http://www.spritmonitor.de/en/detail/541704.html
 
 
andrew0503 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Pon Lip 02, 2012 19:12   

Cześć.
To normalna przypadłość tarcz żeliwnych, że pojawia się nalot korozji, nie ma czym się przejmować.
Przy następnej zmianie klocków warto wyrównać tarcze na tokarce, oczywiści jeśli minimalne wartości na to pozwolą, dla tarcz niewentylowanych 11mm. , dla tarcz wentylowanych 19mm grubości, pozbędziesz się garba a i klocki będą lepiej przylegać do gładkiej powierzchni.
Pozdrawiam
_________________
Andrzej
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Zakupiony samochód czas na wymianę rozrządu
R400 1,6 16V Hatchback 98'
qlesh Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Lip 18, 2008 19:15
hoosar
Brak nowych postów [R420] Niuanse tarcz i klocków hamulcowych
witsok Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Cze 12, 2013 13:13
Micros
Brak nowych postów [R45] Jaki najlepszy olej na wymianę ???
michalmorag Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Sty 14, 2016 14:28
sknerko
Brak nowych postów [r45] przy wymiane rozrządu uszczelniacze i coś jeszcze??
borek88 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 23 Sro Maj 02, 2012 15:32
marcinZG
Brak nowych postów [R45] Gdzie w Warszawie zlecić wymianę rozrządu?
acidattack Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Kwi 23, 2013 20:46
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink