Wysłany: Pon Lip 02, 2012 18:27 [r420] Czas na wymianę tarcz ?
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Siema. Zauważyłem coś nietypowego. Jak jadę to tarcze są czyste (tzn po zatrzymaniu auta ), a jak jeden dzień auto stoi w miejscu to tarcze wyglądają w ten sposób:
To jest ten efekt pylenia klocków czy tarcze są już takie zrąbane że trzeba je wymienić ?
Wygląda jeszcze normalnie zależy jaki głęboki jest rowek zewnętrzny Ja bym go przy następnej zmiany klocków przejechał flexem i wyrównać do tarczy i gotowe.
Ale jak auto toi jeden dzień to normalka ze rdza się chwyta od razu tarczy Jest to normalny objaw
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Cześć.
To normalna przypadłość tarcz żeliwnych, że pojawia się nalot korozji, nie ma czym się przejmować.
Przy następnej zmianie klocków warto wyrównać tarcze na tokarce, oczywiści jeśli minimalne wartości na to pozwolą, dla tarcz niewentylowanych 11mm. , dla tarcz wentylowanych 19mm grubości, pozbędziesz się garba a i klocki będą lepiej przylegać do gładkiej powierzchni.
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum