Forum Klubu ROVERki.pl :: [r220 SD]Podnoszeni dawki paliwa na pompie mechaniczenj.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r220 SD]Podnoszeni dawki paliwa na pompie mechaniczenj.
Autor Wiadomość
alexkret 




Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Puławy

Rover 200

Wysłany: Czw Lip 05, 2012 13:57   [r220 SD]Podnoszeni dawki paliwa na pompie mechaniczenj.

Siemano.
Mam pytanie czy mogę bez żadnych obaw wykręcić całkiem tą śrubę od regulacji dawki paliwa bo mam na niej założoną jakąś obejmę i muszę ją wyciągnąć żeby ją wywalić i cokolwiek wkręcić tą śrube.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 05, 2012 13:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Lip 05, 2012 21:52   

Kręć mimo obejmy ona sama bedzie sie zsuwać ze śruby. odsylam do postów:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=73404
tu znajdziesz raczej wszystko na temat SD.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
karollo844 




Dołączył: 26 Kwi 2012
Posty: 12
Skąd: Szczytno



Wysłany: Pią Lip 06, 2012 09:06   

U mnie w r420 tak ta blokada jest zaciśnięta że nie dało się tego wkręcić pomogło wykręcenie całości i pozbycie się podkładki między śrubą a pompą. przy wykręceniu tego wycieka ON więc trzeba zrobić to szybko żeby się pompa nie zapowietrzyła. Potem regulacja dawki paliwa, obrotów jałowych i maksymalnych i wielkie zadowolenie z jazdy.
 
 
alexkret 




Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Puławy

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 06, 2012 12:12   

No musiałem wykręcić ale teraz z IC podkręconą turbina i dawka paliwa to aby banan na japie....:)
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Lip 06, 2012 15:39   

jakie masz ciśnienie turbo?? ile wkręcileś śrubę od dawki??modziłeś coś przy UFO??
kiedy hamujesz autko??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
alexkret 




Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Puławy

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 06, 2012 15:53   

turbo na 1bar, śruba od ufo 3 obroty w prawo, zębatka jakieś 270 stopni, dawka paliwa 2 1/4 ale delikatnie trzeba zmniejszyć. Co do hamowni to wybiorę się jak zrobię egr i wywalę kata i chyba to będzie wszystko chyba że jeszcze turbo na 1,2 bara.
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Lip 06, 2012 16:09   

a jak sprzęgło?wytrzymuje??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
alexkret 




Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Puławy

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 06, 2012 16:23   

Na razie nie mam żadnych problemów ale mam dziwne wrażenie co do turbo, nie ma takiego kopa, na serii było czuć jak się załączyło turbo a teraz jakoś nie za bardzo ale wkręca się lepiej
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Lip 06, 2012 17:50   

a to przez to ze wkreciles dosc duzo srube od UFO i wali non stop rope na maxa(prawie) i pewnie kopci jak szalony. ja u siebie mam chyba na 1.5 obrotu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
alexkret 




Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Puławy

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 06, 2012 18:06   

Właśnie kopci aby aby, delikatna chmurka zostaje z tyłu ale przykręcę i sprawdze. maniu48Przelew doszedł?
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Lip 06, 2012 18:08   

Doszedł ale nie zdążyłem dziś wysłac.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
alexkret 




Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Puławy

Rover 200

Wysłany: Pią Lip 06, 2012 18:34   

No i spier******..... Chciałem jeszcze podkręcić zębatkę, wyciągnąłem membrane i nie mogę jej teraz wsadzić.... Coś ją blokuje teraz i nie wiem dlaczego mam teraz w tym otworze co wchodzi ten stożek ON...

Dobra zrobiłem ale dziwi mnie że zębatka dokręcona do końca tj. 1,3/4 obrotu w prawo, turbina idzie delikatnie lepiej ale nic nie kopci i nie wiem czy tak może być. skręcone do końca.
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sob Lip 07, 2012 08:15   

Na 3biegu traci trakcje czy nie? pamietaj ze sprzegło w SD wytrzymuje siłę około 280Nm. A co do paliwa tam gdzie wchodzi stożek u mnie też tak było.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
alexkret 




Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Puławy

Rover 200

Wysłany: Sob Lip 07, 2012 19:02   

Kołami nie kręcił na 3 ale kierownice trzeba było mocno trzymać, teraz trochę wszystko przykręciłem. W przyszłym tyg wywalę egr i kata i pojadę na hamownie i wtedy go ustawie już na gotowo.
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Nie Lip 08, 2012 18:42   

Ja mam teraz 122 koniki i 289Nm. Według mnie są to najbardziej optymalne ustawienia dla 220 SD.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
alexkret 




Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Puławy

Rover 200

Wysłany: Sob Lip 14, 2012 12:42   

OD czego jest ta śruba zaznaczona na zdjęciach?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lip 14, 2012 19:03   

Idle speed
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
alexkret 




Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 100
Skąd: Puławy

Rover 200

Wysłany: Sob Lip 14, 2012 21:40   

No i zrobione wszystko. Dołożony intercooler, zwiększone turbo na 1,2 bara, dawka paliwa, wywalony egr. W następnym miesiącu planuje wsadznie skrzyni z sdi i co dalej? Co jeszcze można zrobić żeby podnieść moc?
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sob Lip 14, 2012 22:11   

nic

140-150 koni to chyba maxxx
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Lip 14, 2012 23:22   

wymiana turbiny / nitro ;) stożek + dolot / fmic
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 400 2.0 D ]Zwiększenie dawki paliwa
michu1123 Tuning mechaniczny 48 Pon Mar 25, 2013 08:25
maniu48
Brak nowych postów [R220 sd]HAMOWNIA
maniu48 Tuning mechaniczny 3 Sro Sty 04, 2012 01:05
Remigiusz
Brak nowych postów [R220 SD] Śrubka pompy
maniu48 Tuning mechaniczny 1 Pią Gru 30, 2011 17:59
Remigiusz
Brak nowych postów [R220 sdi] Hamownia Białystok
zex Tuning mechaniczny 14 Wto Lut 22, 2011 23:24
Krzysi3k
Brak nowych postów [R220 SD 97] Usztywnianie zawieszenia
xmen38 Tuning mechaniczny 4 Sob Kwi 17, 2010 02:56
bula21



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink