moim zdaniem przepustnica, to są te same silniki i wątpię,żeby im się chciało wsadzać inne komputery i inne mapy. Przepustnica sie różnią. Nie wiem jak w 25, ale w 200 masz jeszcze rurkę plastikowa w puszce filtra powietrza- wywal ją
Komputery są inne. Dla sprawdzenia po wymianie silnika i wsadzeniu osprzętu z wersji 103KM auto na kompie NNN100742 po prostu nie jedzie. Zmiana kompa na NNN100743 i nie ten samochód.
_________________ Pozdrawiam
7Tomi
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 11, 2012 11:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A ja też zaciekawiłem się strasznie tą mocą silnika bo w dokumentach mam 84km więc chciałem poczytać sobie tak no i pół dnia na wertowanie forum poszło wyczytałem coś takiego na początek.
http://forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=43944
Więc zszedłem z klatki pogrzebałem u siebie no i nie mogę obalić tego mitu bo u mnie już jest ten kawałek plastiku odcięty. Lecz można sprawdzić czy przepustnica otwiera się całkowicie. Potem pomyślałem o tym że przepustnica w R25 z 84KM to niby 48mm a ta która otwiera się całkowicie i zwiększy moc to 52mm. Więc to odcięcie niby plastiku może zwiększyć moc ale nie do 103km. Sprawdzać nie zamierzam tego czy mój Rover ma 103km czy 84km a może z 130km. Dla mnie jest naprawdę zrywny. Ostatnio na światłach kumpel peugeot 407 2.0 HDI 136km dopiero przy ponad 100 na godzine mnie wyprzedził. Więc umiejętna zmiana biegów i operowanie gazem wiele daje. Teraz jak się 2 lipca obronie to kurcze chyba roverka będę pieścił i na pierwszy rzut rozbiórka szyberdachu a potem zobaczę tą przepustnicę. I będzie pieszczenie silnika.
No i jeszcze ten temat bardzo mnie zainteresował na temat przepustni jakby ktoś potrzebował. http://forum.roverki.pl/v...t=29463&start=0
Ale znalazłem właśnie temat na forum gdzie gość kupił przepustnicę 52mm do rovera 25. Zawsze można kombinować. I myślę że komputera nie trzeba byłoby zmieniać. Benzyniak by się jakoś dostosował na pewno. Niedługo zobaczę tą przepustnicę co tam gra. Ale najpierw tarcze i klocki już leżą i czekają. No i myślałem żeby przepłukać układ i wymienić płyn hamulcowy. Ale czy jest sens to robić?
Ale znalazłem właśnie temat na forum gdzie gość kupił przepustnicę 52mm do rovera 25
Jak najbardziej. Można wstawić nawet przepustnice od Poldka 56 mm. Ale już no forum było udowodniane, że większa przepustnica nawet lekko pogarsza osiągi względem oryginalnej.
Tego nigdzie nie znalazłem ale wszystko możliwe że będzie gorzej. Nie po to jest oryginalna część która ma najlepiej współgrać ze wszystkim. Od dziś już nie mam nic na głowie prace obroniłem to się trochę popije i weźmie za Roverka.
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Pon Lip 09, 2012 09:42
leszczu napisał/a:
Lukasz08 napisał/a:
Potem pomyślałem o tym że przepustnica w R25 z 84KM to niby 48mm a ta która otwiera się całkowicie i zwiększy moc to 52mm
Przepustnice 52mm montowali tylko z silnikiem 1.8 i 1.8VVC.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Maj 2008 Posty: 366 Skąd: Nowa Huta
Wysłany: Czw Lip 19, 2012 10:40
Hmm ciekawych rzeczy się tu dowiaduje. Nie jestem mechanikiem, nie robiłem przekładek ale ja mialem słabszą wersje poszła przepustnica i mam 102km (mierzone, wykres wrzucany, temat do odnalezienia w moich posatch). Nie bylo mowy o komputerze wiec może nei jest to zasadą, wierze ze przy zmianie 8V na 16V to na pewno ale przy 25tce na pewno nei jest to zasadą...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum