Forum Klubu ROVERki.pl :: IDT kontra VVC
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
IDT kontra VVC
Autor Wiadomość
kpt 




Dołączył: 26 Lut 2006
Posty: 132
Skąd: Szczecin



Wysłany: Wto Cze 05, 2012 00:42   

hot hatch'e, ale jednak z innych segmentow- 147 niby kompakt, ale z zawieszeniem wzietym z auta z segmentu D, a3 typowy kompakt, a 25 do kompaktow bym nie zaliczal :)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 05, 2012 00:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Cze 05, 2012 10:08   

kpt napisał/a:
hot hatch'e, ale jednak z innych segmentow- 147 niby kompakt, ale z zawieszeniem wzietym z auta z segmentu D,

Rover przecież też mógł zostawić w 200/25 zawieszenie na tyle z kanciaka skoro płyte adoptowali z kanciaka widac poszło o oszczedności i stworzenie w miare taniego kompakta.

Cytat:
a3 typowy kompakt, a 25 do kompaktow bym nie zaliczal :)

25 jest zaliczane do segmentu C czyli tego samego co wymienione przeze mnie auta w tym sęk, że takie auta jak Audi S3, BMW serii 1, czy Alfa Romeo zaliczne były do klasy premium w tym segmencie.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Nie Cze 10, 2012 14:27   

Kompakt czy też niższa średnia to R45.
R25 był w klasie kompaktów tylko cenowo (Rovery były bardzo drogie, to też w zasadzie marka premium)
Porównywanie R25 do Golfa, Astry czy S3 jest bez sensu. Bliżej mu do Peugeota 206.

R75 też tylko udaje samochód luksusowy - to klasa średnia, tak jak BMW serii 3 czy Ford Mondeo.
Tyle że już na pierwszy rzut oka o klasę bardziej premium od Forda.

Po R800 Rover nie miał w ofercie nic z klasy wyższej, co by mogło konkurowąc chociażby z BMW 5.

Rover miał troche dziwną politykę, co przyczyniło się do jego upadku:

R200 był przestronnym małym samochodem który miał konkurować z kompaktami i kosztował tyle co one.
R400 był faktycznie nieco większy od ówczesnych kompaktów, ale nie był wielkości Vectry czy Mondeo - a kosztował tyle co one i był reklamowany jako auto rodzinne.

R600 bazuje na Accord i to jest dopiero normalna klasa średnia.
Gdyby Rover pchał swoje auta do segmentów do których faktycznie należały to pewnie wiodłoby mu się lepiej.

[ Dodano: Nie Cze 10, 2012 14:27 ]
Fajny sprzęt :D
http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Wto Cze 12, 2012 13:07   

Jakby patrzeć na kluczowe wymiary to jakoś specjalnie R25 / MG ZR nie odstaje od uznanych za kompaktowe auta w owych czasach i zupełnie spokojnie się do nich łapie gabarytowo.

R25

Długość 3990 mm
Szerokość 1690 mm
Rozstaw osi 2500 mm
Rozstaw kół 1470 mm

Golf IV

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Rozstaw kół 1513 mm

Pug 206

Długość 3835 mm
Szerokość 1650 mm
Rozstaw osi 2440 mm
Rozstaw kół 1445 mm

Honda Civic 6gen

Długość 4190 mm
Szerokość 1695 mm
Rozstaw osi 2620 mm
Rozstaw kół 1475 mm
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Cze 12, 2012 13:14   

Bumelant napisał/a:
Pug 206

Długość 3835 mm
Szerokość 1650 mm
Rozstaw osi 2440 mm
Rozstaw kół 1445 mm

PUG to ten sam segment co 25, golf już np nie, generalnie Rover dobrze celował w tendencję że coraz większe się robią maluchy (patrz mini), ale no cóż znamy historię i wiemy że nie wyszło :lol: .
 
 
 
sobrus 




Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Wto Cze 12, 2012 14:08   

Granice wymiarów pewnie nie są sztywne.
Dla mnie typowym kompaktem zawsze był Pug 30x, Astra albo Megane.
R400 jest od nich nieco większy (oczywiście od modeli z tamtych lat), ale R200 pewnie mniejszy. Nawet nie ma wersji sedan jak większość kompaktów.

R200 bym postawił właśnie dokładnie obok P206 - (nie tak bardzo) małe autko miejskie.
A R100 czy P106 to już klasa "supermini".

Nawiasem mówiąc Peugeot miał podobny problem co Rover z wymiarami aut i zapłacił za to dość wysoką cenę.
Model 205 miał nie mieć następcy i zastąpiony był przez duet 106/306.
A gdy już Peugeot stracił większość rynku na rzecz np Forda Fiesty wypuścił spóźnionego Puga 206, gdy pozostałe modele przechodziły już na generację numerową x07.

Teraz podobną rzecz zrobili w drugą stronę z 508 - zastępuje 407 i 607 jednocześnie , tak jak R75 zastąpił R600 i R800...
Ciekawe czy im to na zdrowie wyjdzie, 508 fajny ale autem luksusowym nie jest. Mają na górze dziurę w ofercie.
Ale przynajmniej nie aspirują do miana marki premium jak kiedyś R.
 
 
Kozik 




Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Lip 07, 2012 22:56   

po dzisiejszych próbach z tunersem nic nie jest przesądzone, z rolki od około 120km/h nie było dramatycznej przewagi idt a nawet vvc do przodu wyrywało, tuners na 5 biegu cisnął, spróbujemy jeszcze na maksa kiedyś ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lip 09, 2012 12:09   

Kozik, popróbujcie porównujcie :mrgreen: - jeszcze oprócz z rolki musowo ze startu z linii itp aha i filmiki zróbcie, koniecznie w full hd ;)
 
 
 
Kozik 




Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Lip 09, 2012 12:29   

bociannielot napisał/a:
Kozik, popróbujcie porównujcie :mrgreen: - jeszcze oprócz z rolki musowo ze startu z linii itp aha i filmiki zróbcie, koniecznie w full hd ;)


coś się ogarnie mimo że szkoda tak katować auta ze startu ;)

jest parę problemów do rozwiązania... 1. brak sprzętu do kręcenia ja mam tylko telefon 2. brak kamerzystów

miejsce i czas by się znalazły ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lip 09, 2012 12:39   

Kozik napisał/a:
1. brak sprzętu do kręcenia ja mam tylko telefon
no to ostatecznie niech będzie nawet z tostera ;) a co tam :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Micra kontra TIR
maciej Offtopic 20 Sob Maj 23, 2009 21:17
Zukowaty
Brak nowych postów BMW kontra reszta świata ;)
maciej Offtopic 49 Pon Paź 18, 2010 18:49
Oskar
Brak nowych postów ART-BIZAR i ich 75, zamienniki kontra oryginały, itd., itp.
Gość Offtopic 78 Nie Sie 22, 2010 00:55
dzieju
Brak nowych postów Kolejna dyskusja LPG kontra diesel (wydzielony)
Wydzielone z tematu http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=47129&postdays=0&postorder=asc&a
kasjopea Offtopic 81 Pią Lis 27, 2009 14:32
sobrus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink