Wysłany: Sob Lip 21, 2012 23:01 [MG ZT-T] Co to za silnik ?
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004
Witam ! Dziś oglądałem ZT-T , stan techniczny zastanawiający , ale co to za silnik ? Sprzedawca powiedział że to silnik oplowski ..... Zadzwoniłem do Mariusz418 i powiedział że to jest bujda na resorach ! Prosze dajcie jakieś info co to jest ? Obudowa nie przypomina żadnej z CDT , CDTI .... W google znalazlem zdjecie tego cuda .
[ Dodano: Sob Lip 21, 2012 23:58 ]
Ma jescze zamontowane cos takiego , czewony przycisk na konsoli środkowej . Wyczytałem z " google " translatora że to jakiś wyłącznik ?
[ Dodano: Nie Lip 22, 2012 00:01 ]
Zdjęcia pochodzą ze strony : http://www.the75andztclub...ead.php?t=60473 , jest coś tam o 75 4x4 . Ktoś bieglejszy w angielskim mógłby to postudiowac . To jakies koncepcyjne i testowe auta ....
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Lip 22, 2012 11:04, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lip 21, 2012 23:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Oskar , zaskoczę cię , to dokładnie to auto stoi 3 km od pruszkowa co mnie zaintrygowało . Trochę zmęczony ... stał ok 2 lata bez ruszania .... Handlarz mówił że ma 6 skrzynie i 150 km , że źle napisał na aukcji .. sam nie wie co sprzedaje ... Ogólnie sporo minusów :
- 2 opony łyse
- boczek od kierowcy naprawiany blachowkrętem !
- boczek z tylu źle zamontowany ( raczej urwane zaczzepy )
-brak subwoofera
- wali stęchlizną w środku
- wnętrze zmęczone
- nie działa sterowanie fotela kierowcy
- silnik kopci na niebiesko ( stwierdzenie wcześniejszego oglądającego ! )
CO NAJGORSZA TEN SILNIK , CO TO ZA EGZOTYKA ? ILE TEGO SZTUK WYSZŁO ! MG Z SILNIKIEM OD FIATA !!
MAM SŁABOŚC DO ORYGINALNYCH AUT ALE CZY TO NIE BĘDZIE MNIE DUŻO KOSZTOWAC !
Śledztwo trwa ! Pierwsze informacje takie :
nie 2.0 lecz 1.9 JTD .
Opis zgadza się : 6 biegów , 150 km . Silnik Fiata , montowany również w Vectrze ! Widzę że pomoc w śród właścicieli 75 tek ogromna
[ Dodano: Nie Lip 22, 2012 20:23 ]
Podpis pod zdjeciem 75 tki : A 75 Development car fitted with the JTD Diesel engine. Co według mnie znaczy mniej więcej : 75 rozwojowy samochód wyposażony w silnik wysokoprężny JTD.
Projekt przestał istnieć wraz z fabrykami MG/ROVER.
[ Dodano: Nie Lip 22, 2012 20:57 ]
napisałem do autora artykułu na temat mg/75 z JTD . Może podrzuci jakieś informacje na ten temat .....
ps : Czy są tu ludzie którzy się trochę interesują tymi autami ? Mam nadzieję że jestem tu SAM ....
najnowszy85, są ludzie którzy interesują się R75 ale ja np nie mam w tym temacie co powiedzieć bo kompletnie jestem laikiem jeśli chodzi o takowy silnik i informacje, większość pewnie też
Spoko , może ja też się nacisnieniowałem ..... Trafiłem na takie " cudo " , ale mi się podoba , trzeba je trochę doinwestować i będzie piękny MG . Pewnie 1 w PL Tylko nie chce sobie zrobić kuku takim autem żeby nie okazało się że to wpłatomat bez dna
najnowszy85, Jakby nie liczyć czy to oryginał czy przeszczep to pewnie łatwo z serwisem nie będzie. Jak będzie jeżdzić to spoko ale jak zaczną się problemy to trzeba wiedzieć czy to MG czy bardziej Fiat
Na mój gust jest to jakiś przeszczep, JTD fajne silniczki, ale nie wydaje mi się, żeby wsadzano je fabrycznie do Rover/MG przecież mieli diesle od BMW a źródła pisane raczej nie wspominają o JTD jako fabrycznych silnikach w tych autach.
Jak już pisałem z tego forum club75andzt.com wynika że to jakaś wersja rozwojowa była tylko na rozwój za późno było . Jest tam kupa zdjęć z tego ośrodka takich cudów jak :
- ZT-T 4X4
- ZT z gillem szerokim jak 75 tylko zamiast znaczka rover był MG itd>
Silnik i krzynia : Fiat ( Alfa , vectra c )
Buda MG ZT-T 2004
Gorzej będzie z poduchami pod silnik .Ceny obsługi silnika dość niskie MOC DOŚĆ WYSOKA...
Silnik ma tendencje do kopci w niebieskim kolorze .... Tak czy siak , jak kasa będzie biorę Mariusz418 , on go Testbookiem prześwietli ... " Jak powiedział , zobaczymy co go boli "
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 182 Skąd: Łódź
Wysłany: Czw Lip 26, 2012 17:32
najnowszy85 dowiedziałeś się czegoś więcej na temat tego modelu? Byłeś go oglądać i sprawdzić jeszcze raz? Z wyglądu bomba no i ten silniczek wydaje się fajny!
model może i fajny , sam się zastanawiam nad kupnem ... oglądałem i tak :
- silnik kopci na niebiesko ( nie wiem kiedy , czy ciepły czy zimny .opinia wcześniejszego oglądającego )
- przód cienko spasowany ( nie sprawdziłem miernikiem , na oko )
- sterowanie elektryczne fotela kierowcy nie działa
- boczek od kierowcy rozbierany ( złapana na blachowkręta maskownica głośnika )
- boczek pasażera od str. kierowcy zniszczony ( ułamany zaczep , niespasowany z drzwiami )
- brak subwoofera ( w bagażniku brak zaślepki lewej jak i prawej )
- 2 opony do wymiany
- 2 felgi do renowacji ( obtarte )
- rozrząd do roboty
- dziwnie buczy podczas jazy ( przejechał ok 100 obok mnie )
AUTO OK 1,5 ROKU STAŁO
OGÓLNIE , JAK POLICZYŁEM NA SZYBKO TO OK 2 TYŚ TRZEBA NA PIERWSZĄ OBSŁUGĘ .
co nie zmienia faktu że mnie intryguje bardzo . To tyle
Jak ogarnę fundusz , umawiam MARIUSZ418 , bierzemy T4 i prześwietlony zostanie .
ps : czy w każdej 75/zt tak dziwnie przyklejone są te paski , jakby trochę odstają .
[ Dodano: Czw Lip 26, 2012 23:24 ]
A ten co robił zdjęcia , ujął wszystko to co najładniejsze retuszując to czego nie chcieliby klienci widzieć . Profesor z Fotoshop'a . GRUBY DYLEMAT , LAKIER NIE ZNISZCZONY
[ Dodano: Czw Lip 26, 2012 23:26 ]
<<< pisałem do autora postu z tej strony angielskiej , ale odpowiedzi brak >>>>
Oglądałem tego MG i powiem szczerze, że co to za silnik to pojęcia nie mam...(koleś mi mówił, że to od Opla ). Wiem tylko tyle, że od spodu silnik ma sporo wycieków i jak wjeżdżał na kanał to puścił niebieską chmurkę. No i dziwny jakiś zapach spalin jak dla mnie był, ale nie wiem mechanikiem nie jestem. Ogólnie nie kupiłem go i bardzo się cieszę bo następnego dnia trafił mi się piękny Rover 75 kombi z 2004r. w idealnym stanie za mniejszą kwotę . Pozdrawiam.
JTD to bardzo dobra jednostka, która nie łatwo zajechać więc jeśli to naprawdę 1.9 JTDm 16V 150KM i kopci na niebiesko to straszna padaka musi być. Kolejna sprawa skoro to JTD to nie wiem jak będzie z podpięciem pod T4.
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Hejka .Troche zaintrygowal mnie ten post i pomyslalem ze nalezaloby zasiegnac rady u specjalistow i tak
Zawitalem dzis do ex dealera ROVER MG w Edinburgh-u ktory zreszta do dzis prowadzi service Rover Mg i powiedzial mi jedno ,ze nigdy w zyciu nie widzial i nie slyszal o silniku JTD do Rovera a juz napewno do MG .POWOD ---- Rover montowal wcale nie silniki od BMW 3 a jedynie bloki silnikow od BMW a reszte osprzetu dawal swojego ,jesli chodzi o MG to juz zupelnie inny temat bo jednostki napedowe byly takie same jak w Rowerze z malymi poprawkami szczegolnie jeskli chodzilo o motor 2,5 v6 .To samo dotyczylo sie rzekomej 6 biegowej skrzyni biegow fabrycznie nigdy nie byly montowane takie skrzynie biegow a i przypuszczam ze ciezko byloby zpasowac jakas inna skrzynie biegow do naszych silnikow .
Jesli ktos pisze o jednostce napedowej typu testowa ze niby unikat lub cos takiego to mija sie z prawda bo zadnych testowych silnikow typu JTD i to niby od Fiata nigdy nie montowano w Mg lub Roverze .Po 2006 roku juz po upadku firmy Rover Mg pojawila sie na rynku firma z Chin ktora chciala reaktywowac nasza marke ale nie uzyskala zgody na urzywanie emblematu i nazwy Rover .Mg istnieje do dzis choc hmmmmm to co teraz robia nie nastraja do optymizmu .Popatrzcie w necie na jakiekolwiek opracowania o Rover Mg i powiedzcie mi czy jest gdzies chocby slowo o silniku 2,7 jtd ????????Ten silnik ktory jest na zdjeciu to bardzo popularna jednostka napedowa od brytyjskiego VAUXHAL-a i nie sadze ze byla ona wstawiona tam fabrycznie .Poza tym troche za duzo miejsca za silnikiem pomiedzy tzw cover engine a podszybiem .
Pozdrawiam z deszczowej Szkocji Andrzej
Pomógł: 6 razy Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 182 Skąd: Łódź
Wysłany: Sob Sie 25, 2012 14:58
Moim zdaniem jednak jest to jakiś model testowy. Jest to wspomniane na tej angielskiej stronie o silniku JTD. Tak samo ten czerwony grzybek na środku konsoli!:) Tylko do czego on służy?:) Autko na pewno jest unikatem:) Martwi mnie tylko stan silnika:( Gdyby nie to na pewno bym pojechał go obejrzeć!
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Sie 25, 2012 15:20
dziej076 napisał/a:
Rover montowal wcale nie silniki od BMW 3 a jedynie bloki silnikow od BMW a reszte osprzetu dawal swojego
... albo Ty źle go zrozumiałeś albo facet nie wie o czym mówi. Zobacz sobie na części podzespołów i w większości na nich jest wytłoczone logo BMW? Dlaczego BMW, a nie Rovera? Pewnie dlatego, że Rover chciał reklamować BMW, a nie własne podzespoły
Silnik CDT/CDTi jest to silnik BMW z modyfikacjami. Modyfikacjami dla tego ponieważ inaczej jest wstawiony tzn. w poprzek a nie wzdłuż. Rolki, paski, itd. są powkładane od BMW z różnych typów silnika ale w większości od M47 i M52. Część natomiast jest zrobionych tylko pod ten silnik ale też opatrzonych logo BMW i znajdują się w katalogu BMW.
dziej076 napisał/a:
.Po 2006 roku juz po upadku firmy Rover Mg pojawila sie na rynku firma z Chin ktora chciala reaktywowac nasza marke ale nie uzyskala zgody na urzywanie emblematu i nazwy Rover
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum