Forum Klubu ROVERki.pl :: [BMW]Silnik serii M62 na hamowni
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[BMW]Silnik serii M62 na hamowni

wydzielone z tematu [MG ZS 180] zabawe czas zacząć -> 2.0T
Autor Wiadomość
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Lip 27, 2012 02:22   [BMW]Silnik serii M62 na hamowni
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Podobno ponad 300KM, ale nie mierzone, tyle że automat i ma do 100km/h koło 6 sek. Jeszcze na wyścig będzie czas :D
Jeszcze raz gratuluję projektu.
Ostatnio zmieniony przez Adrian Nie Lip 29, 2012 18:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 27, 2012 02:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Lip 27, 2012 08:36   

Perez napisał/a:
Podobno ponad 300KM, ale nie mierzone, tyle że automat i ma do 100km/h koło 6 sek.


_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lip 27, 2012 08:46   

Perez napisał/a:
Podobno ponad 300KM, ale nie mierzone, tyle że automat i ma do 100km/h koło 6 sek. Jeszcze na wyścig będzie czas :D


oj tyle to raczej nie ma chyba ze było coś robione i pozniej zmierzone, kolega sprawdzał swojego seryjnego i wyszło niecałe 260km

_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Pią Lip 27, 2012 15:05   

Widocznie tamta ma "stożka" :lol:
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Lip 27, 2012 15:58   

dobryziom, moja jest zrobiona przez OBD, a koledze strasznie mało wyszło :shock: , bo na forum BMW większości wychodzi 309-311KM.
Cóż hamownia pokaże, a tak przy okazji czy ktoś słyszał coś o hamowaniu automatów?

[ Dodano: Pią Lip 27, 2012 16:58 ]
Czemu na wykresie jest max prędkość 221km/h, dlatego, że do tylu się rozpędza na hamowni?
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Lip 27, 2012 17:29   

Perez napisał/a:
a tak przy okazji czy ktoś słyszał coś o hamowaniu automatów

No ba. Pewnie że tak. RS6 na przykład.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lip 28, 2012 11:32   

Perez napisał/a:
dobryziom, moja jest zrobiona przez OBD, a koledze strasznie mało wyszło :shock: , bo na forum BMW większości wychodzi 309-311KM.
Cóż hamownia pokaże, a tak przy okazji czy ktoś słyszał coś o hamowaniu automatów?


podrzuć wykresy z forum bo wiesz legendy o mocy starych samochodów krążą :) tu masz przykład http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=77648 10-15% spadku mocy to standard...
Z hamowaniem automatów nie ma żadnego problemu...

Perez napisał/a:

Czemu na wykresie jest max prędkość 221km/h, dlatego, że do tylu się rozpędza na hamowni?


dlatego że się je inaczej hamuje np. tak - "blokujesz na D czyli na trójce bez możliwości zrzutki na OD, gaz do dechy od momentu gdzie nie ma już kick downa na dwójkę czyli około 3000 rpm i na końcu hamowania czyli na red line puść gaz i tyle.
A, i wyłącz traction control. "
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sob Lip 28, 2012 20:45   

dobryziom, Wczoraj jeszcze z ciekawości drążyłem fora bmw i ogólnie wychodzi to tak, że m60 mają spadki mocy, a m62 mają niesamowicie zaniżoną przez producenta. Większość z nich na hamowni pokazuje ponad 300KM. Jutro za moją zabiera się niejaki Nikodem i na pewno najpierw będzie hamowana, więc będę znał realia. Dowiedziałem się też, że będę zmieniał skrzynię na manual, bo przy jakichkolwiek modach automat dupnie.

Nie do końca zrozumiałem instrukcję hamowania. Np. u mnie kick down działa w całym zakresie obrotów. Jednakże pewnie na hamowni będą wiedzieli co i jak hamować. Słyszałem tylko o przypadkach wrzucenia na N przy 200km/h i eksplozji skrzyni.

Nie róbmy już OT, jak będę miał wykres to wrzucę. Na razie mogę pokazać tylko z forów.
http://www.bmw-sport.pl/v...php?f=6&t=62968
http://www.racingforum.pl...php?t97724.html
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lip 28, 2012 21:33   

z tego silnika w x5 po lifcie zrobili 320km więc potencjał jest :) chociaż nie znam się na tyle na BMW żeby wgłębiać się co dokładnie...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Sob Lip 28, 2012 22:25   

Ten silnik ma tylko 64 koni z litra seryjnie - ewidentnie niewysilona konstrukcja wiec wiadomo, ze da sie ugrac i to sporo - musi byc waskie gardlo w fabrycznym albo wydechu albo dolocie - nie ma sily. Normalna droga jak w kazdym N/A :mrgreen:
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lip 30, 2012 11:32   

Bumelant napisał/a:
Ten silnik ma tylko 64 koni z litra seryjnie - ewidentnie niewysilona konstrukcja wiec wiadomo, ze da sie ugrac i to sporo - musi byc waskie gardlo w fabrycznym albo wydechu albo dolocie - nie ma sily. Normalna droga jak w kazdym N/A :mrgreen:


moze i nie wysilona ale wiesz jak jest z wyciaganiem tych dodatkowych koni z NA :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Lip 30, 2012 13:47   

Skoro wydzielili temat to trochę na ten temat napiszę. M62 to nie takie zwykłe N/A.
Z tego co się orientuję to można kilkoma prostymi zabiegami zrobić kilkadziesiąt koni.
Zwężka w dolocie, zwężka w wydechu, przepustnica od M60 i remap.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lip 30, 2012 13:52   

Perez napisał/a:
Skoro wydzielili temat to trochę na ten temat napiszę. M62 to nie takie zwykłe N/A.
Z tego co się orientuję to można kilkoma prostymi zabiegami zrobić kilkadziesiąt koni.
Zwężka w dolocie, zwężka w wydechu, przepustnica od M60 i remap.


nie zrobić tylko odzyskać :) bo te konie są tylko rygorystyczne normy emisji spalin spowodowały ze musiały zostać ograniczone....
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Lip 30, 2012 13:58   

dobryziom, no tak :)
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 22, 2012 13:17   

i jak tam robiłeś coś była już hamownia :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
klin18 




Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 28
Skąd: Warszawa-Mokotów



Wysłany: Nie Wrz 02, 2012 16:55   

on na hamownie nie pojedzie bo wyjdzie ze ma 230km i co bedzie :P
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Wrz 02, 2012 17:24   

klin18 napisał/a:
on na hamownie nie pojedzie bo wyjdzie ze ma 230km i co bedzie :P


dlatego czekam :p
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Fiat 125p] 1,6 rover 16v serii K i nie pali...
innybylzajety Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 17 Sob Gru 17, 2011 17:56
innybylzajety
Brak nowych postów [Silnik 1.8 VVC] - jak odróżnić wersje 145 od 160 KM?
marek_gabrys Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 2 Wto Lip 26, 2011 14:45
Gość
Brak nowych postów [polonez] silnik 1.8T odcina zaplon
chudy86044 Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 53 Nie Lis 27, 2016 11:51
BigBoyPL
Brak nowych postów [Polonez] Silnik krokowy z PN 1.4 pod sterownik 1.8
miniex Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 7 Wto Maj 24, 2016 18:59
chudy86044
Brak nowych postów [citroen xsara 20 16v VTS 160KM] silnik
donmulanka Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 1 Pią Wrz 09, 2011 20:51
pgrad



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink