Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam wszystkich forumowiczów. Od niedawna stałem sie posiadaczem Rovera 25. Od jakis 2 dni moj Rover stracił moc, mianowicie od 1000-2000 przyspiesza ''srednio'' a powyzej 2000 do jakis 3000tys obrotów nastepuje dziura. Samochod jakby tracil moc bardzo slabo reaguje na pedal gazu. Powyzej 3000tys jakos sie zbiera ale to bardziej ''tak z musu'', wiadomo turbina robi swoje. Czy ktos mial juz taki problem? co to moze byc? dodam ze samochod ma przejechane oryginalnie 165tys. km i nie dawno byla robiona regeneracja turbiny. Czy ktos moze mi w tym pomoc??:)
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lip 28, 2012 01:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Na odległość trudno coś powiedzieć powodów może być wiele jak przepływomierz, nieszczelna instalacja intercoolera, komputer itp lub coś z turbiną ponownie. Nie kopci mocno ? Oleju nie wypluwa koło turbiny ? słychac jak sie ona załącza przy odp. obrotach? Filtr paliwa zmieniany ? Jak zepsuła się turbina ,że była regenerowana ? Ty regenerowałeś czy poprzedni własciciel ?
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Lip 28, 2012 07:00
david7v, wierzysz w ten oryginalny przebieg weź go przegazuj na jałowym czy wchodzi powyżej 4000obr/min, dodatkowo porównaj dynamikę z odpiętym przepływomierzem, jak jest lepiej to wiadomo od razu co padło
Odpiolem przeplywomierz i wszystko jakby po prostu reka odjal;] kreci sie idealnie tylko ze teraz nie chce wchodzic w obroty powyzej ~3800obrotow. czy to jest zwiazane z odpieciem przeplywomierza?? co teraz z nim zrobic? ale samochod odrazu jakby dostal drugie zycie;] nie kopci, nie widac plam oleju. Akurat w ten przebieg wierze poniewaz kupilem go od sasiada ktory jezdzil nim przez 9 lat;]
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Lip 28, 2012 14:27
przy tym przebiegu nie pada turbo co teraz - pogadaj z Remigiuszem o mapkach mafless zastępujących przepływomierz dozywotnio - możesz jeszcze przeczyścić go - na forum wsio znajdziesz wystarczy poszukać pozdro
bociannielot, pozwole sie nie zgodzić z Tobą bo gt15 może paść nawet przy 100 tys niestety jak się nie dba o nią we właściwy sposób
david7v, czyli winna jest najprawdopodobniej przepływka i dwie opcje
Kupisz nową przepływke albo tak jak napisał bociannielot, Mapki od Remigiusza
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Sob Lip 28, 2012 15:59
Podzielam zdanie Firq'a, moja turbałka ma, wierząc licznikowi ponad 250kkm i dmucha super, ale wiem, że niedbanie o turbo, może ją naprawdę szybko zabić ( moi dwaj koledzy to przerobili, jeden w Audi A3, drugi w Alfie 147 )
Wiec kupilem nowa przeplywke. Teraz mam pytanie czy jest jakis schemat jej instalowania? czy po podpieciu pod kostke musze odpiąc akumulator na jakis czy czas zeby komputer sie zrestartowal? czy moze musze jechac do specjalisty i podpiac sie pod komputer zeby np. wykasowac ewentualne bledy??
Ok serdeczne dzieki zaraz tak zrobie i napisze jakie sa efekty.
[ Dodano: Sro Sie 01, 2012 12:25 ]
Po podpieciu przeplywki jest jakby troche lepiej ale nadal to nie jest to co sie dzieje jak sie ja odepnie. Nadal jest taka dziura przy 2000 obrotow. Co moze byc tego przyczyna?
to co zrobic zeby troche ożywić Rovera??:) ale powaznie bedzie mial takie przyspieszenie?
[ Dodano: Sro Sie 01, 2012 17:19 ]
I przede wszystkim czy da rade podniesc moc nie duzym kosztem? bo nie ma co ukrywac nie dawno kupilem autko i niestety jestem troche splukany
[ Dodano: Sro Sie 01, 2012 19:39 ]
Zamieszczam filmik pokazujacy wkrecanie sie w obroty Rovera przed podpieciem przeplywki oraz po.
[ Dodano: Sro Sie 01, 2012 19:43 ]
niestety nic z tego nie moge wrzucic filmiku. Moze jest ktos kto by umial usunac ta usterke (oczywiscie nie za darmo) na terenie wojewodztwa mazowieciego??
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 241 Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Sie 01, 2012 21:30
david7v, tak jak napisał Jugol zapraszamy do działu tuning mechaniczny. Można znacznie podnieść moc małymi kosztami poczytaj sobie w tamtym dziale wszystko znajdziesz. W tych autach wymienia sie mapy na mafless(czyli bez przepływki, więc problem z przepłwomierzem od razu sie rozwiązuje) i najlepiej do tego wsadzić wtryski od sdi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum