Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 214 Si] Problem z LPG szarpie/dusi się/
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 214 Si] Problem z LPG szarpie/dusi się/
Autor Wiadomość
kamil162 




Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 31



Wysłany: Czw Wrz 06, 2012 18:31   

a wiedziałem że kupno auta z gazem to zły pomysł.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 06, 2012 18:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
robsson78 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 1498

Rover 200

Wysłany: Sob Wrz 08, 2012 10:40   

Jago napisał/a:
Ja mam valtek i parodie z nimi. Są głośne i zbyt wolne.

Czerwone 3 ohm są wolniejsze niż żółte 1 ohm.

[ Dodano: Sob Wrz 08, 2012 10:40 ]
kamil162 napisał/a:
temperatura na wskaźniku rośnie w miarę szybko od zera do niecałęj połowy skali. później zależy od jazdy. przy ostrzejszej w mieście delikatnie wzrasta do połowy przy spokojnej na autostradzie delikatnie opada

Według mnie temp. na wskaźniku jest w porządku. W rover 200 przy prawidłowej temperaturze czyli około 90 st.C wskazówka powinna znajdować się lekko pod połową skali lub w połowie. kamil162 Twoje problemy z późnym przełączaniem na gaz spowodowane są tym że zresetowałeś sterownik gazu prze odłączenie akumulatora. Zapewne masz STAG 300. Każdy gazownik podłączy go pod komputer poprzez odpowiedni interfejs USB i ustawi Ci odpowiednią temperaturę przełączania na gaz. Koszt około 50 zł. Jeśli już zapłacisz to żądaj aby ustawił też mapkę bo ona jest też zresetowana. Innym rozwiązaniem jest zakup odpowiedniego interfejsu np. na allegro i zabawa samemu w programie AcGasSunchro. Koszt takiego kabelka to około 40 zł. Na forach LPG jest dużo porad jak prawidłowo ustawić mapkę i mnożnik. A jak mieszkasz w okolicach włocławka to napisz do mnie. Swoją LPG ustawiałem sam.
_________________
Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
 
 
kamil162 




Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 31



Wysłany: Sob Wrz 08, 2012 13:07   

dzięki bardzo za odpowiedz :) hmmm ja aku nie odłączałem ;p więc reset przez aku wykluczony ;p co najlepsze chyba sie to naprawiło ;p wieczorem butla się załączyła (cykła) i jakoś dziwnie zaczął piszczeć ten wskaźnik z poziomu gazu. dzwięk był inny niż jakby gazu brakło. nie wiedziałem o co chodzi wyłączyłem gaz, załączyłem na nowo i od tego momentu wszystko śmiga cacy :) i oby tak zostało ;p dzięki wielkie za pomoc :)
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Wrz 08, 2012 13:11   

robsson78 napisał/a:
Twoje problemy z późnym przełączaniem na gaz spowodowane są tym że zresetowałeś sterownik gazu prze odłączenie akumulatora.
A w życiu... :wink: Odłączenie akumulatora nic nie resetuje w centralce LPG.

Moim zdaniem wymiana elementów takich jak pompa wody i płyn mogła spowodować, że układ chłodzenia działa wydajniej niż przedtem i stąd samochód troszkę dłużej się nagrzewa. W wolnej chwili podjedź do gaziarzy i niech sprawdzą temperaturę przełączania na LPG (ja bym ustalił ją na jakieś 35-40 stopni)
 
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Sob Wrz 08, 2012 18:34   

kamil162,
Kolego a przewody idące do reduktora od razu się nagrzewają :?:
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
robsson78 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 1498

Rover 200

Wysłany: Sob Wrz 08, 2012 22:37   

Adrian napisał/a:
robsson78 napisał/a:
Twoje problemy z późnym przełączaniem na gaz spowodowane są tym że zresetowałeś sterownik gazu prze odłączenie akumulatora.
A w życiu... :wink: Odłączenie akumulatora nic nie resetuje w centralce LPG.

No tak nie całkiem Adrian bo zebrane mapki LPG i PB się kasują. Ale temp. przełączania na gaz rzeczywiście zostaje :/ Ja po wymianie pompy też zauważyłem że cały układ jest wydajniejszy ale w LPG nie było żadnej różnicy. Wersję z lepszą wydajnością układu chłodzenia można też przedstawić z innej perspektywy a mianowicie, odpalamy auto i zaczynamy jazdę na PB. (termostat jest zamknięty, chłodnica nie chłodzi jeszcze) nowa pompa ma zwiększoną wydajność i powinna szybciej dostarczyć ogrzany płyn do reduktora co spowoduje szybsze przełączenie na LPG. Może jest teraz chłodniej i dla tego dłużej trwa przełączenie :lol:
kamil162 napisał/a:
i od tego momentu wszystko śmiga cacy :)

I oby tak zostało :ok:
_________________
Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [rover 200] dusi się i szarpie
Mia Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Nie Lip 08, 2012 13:15
Drwal85
Brak nowych postów [214Si 1.4 16V] Szarpie, dusi się
gorgoroth80 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Czw Paź 09, 2014 09:22
simonJVC
Brak nowych postów [R200 1.4 99]- szarpie i dusi silnik
grzela_st-ce Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pon Lis 24, 2008 11:02
nomen82
Brak nowych postów [R25] dusi się, dławi, szarpie i nierówno chodzi
pumbaa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Czw Kwi 04, 2013 21:38
ADI-mistrzu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink