Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
dopadła i mnie wymiana wysprzęglika - mam pytanie czy ktoś z Was używa(ł) wysprzęglika firmy BRITPART do Land Rovera? opłaca się to brać czy lepiej dołożyć do jakiegoś bardziej "firmowego" (aczkolwiek wolałbym już nie - bo koszty wymiany, sprzęgła no i wysprzęglika nie są najtańsze)?
Ostatnio zmieniony przez apples Pią Maj 20, 2011 21:57, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 08, 2010 15:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Lis 08, 2010 15:43
xdracox napisał/a:
dopadła i mnie wymiana wysprzęglika - mam pytanie czy ktoś z Was używa(ł) wysprzęglika firmy BRITPART do Land Rovera? opłaca się to brać czy lepiej dołożyć do jakiegoś bardziej "firmowego" (aczkolwiek wolałbym już nie - bo koszty wymiany, sprzęgła no i wysprzęglika nie są najtańsze)?
Wysprzegliki produkuje tylko AP Drivline. LUK, Sachs, itp. tylko je brandują.
Jak będziesz miał go w ręku to zobacz co jest napisane w miejscu zaznaczonym na zdjęciu. Powinno być wybite AP. Chyba że coś się ostatnio zmieniło bo do niedawna wszystkie miały wybite AP. Daj znać co było napisane.
xdracox, wystarczyło popatrzeć na inne aukcje użytkownika i sprzedaje również inny wysprzęglik i tam jest jasno opisane że producent AP no i 100zł drożej
http://allegro.pl/land-ro...1283545108.html
moje pytanie nie dotyczylo tego czy jest AP, bo widziałem że jest - pytałem czy BRITPART jest OK - a ze nie wiadomo co to jest tak naprawde jest, to ryzykować nie bede
Wymieniałem sprzęgło 23 grudnia 2010. Wysprzęglik Britpart sprzęgło National. Mechanik stwierdził że ten wysprzęglik britpart troszkę bardziej delikatny od ap który miałem wcześniej.
Na razie zrobiłem przeszło 7tys od wymiany i jest ok. Wrażenia takie same jak na ap który był wcześniej.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Paź 27, 2011 21:00
apples napisał/a:
xdracox napisał/a:
dopadła i mnie wymiana wysprzęglika - mam pytanie czy ktoś z Was używa(ł) wysprzęglika firmy BRITPART do Land Rovera? opłaca się to brać czy lepiej dołożyć do jakiegoś bardziej "firmowego" (aczkolwiek wolałbym już nie - bo koszty wymiany, sprzęgła no i wysprzęglika nie są najtańsze)?
Wysprzegliki produkuje tylko AP Drivline. LUK, Sachs, itp. tylko je brandują.
Wymieniałem wysprzęlik BRITPART od TD4 dokładnie 2 lata temu. Jeżdżę do tej pory bezproblemowo. Zrobione na nim lekko ponad 50tys
Był na nim wybity znak AP
ja kupilem fure pod koniec lutego tego roku sprzedajacy wymienil wysprzeglik koniec stycznia na britpart wszystko bylo oki az pod koniec czerwca zaczol mi plyn uciekac pozniej zaczelo lozysko huczec wymianilem na AP i teraz jest oki pompa byla regenerowana wiec nie siadzie. wysprzeglik zakreklamowalem i po 2tyg dostalem nowke sztuke
ja wymieniałem w kwietniu na Britpart i był na nim napis AP jeździ do dziś bez ubytków płynu
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Paź 29, 2011 20:09
sknerko napisał/a:
ja wymieniałem w kwietniu na Britpart i był na nim napis AP jeździ do dziś bez ubytków płynu
To widocznie trafiłeś ze starszych partii. Ja wziąłem 4 sztuki, gdy z mojego pewnego źródła wysłcho. 3 sztuki wróciły na reklamację bo wylały. Od tamtej pory tego nie tykam. Podobnie jest z podporami wału, czy łożyskami kół do Freelendera m-ki Britpart, które wytrzymują od 5 do 10 tyś. km. Mają oczywiście kilka ciekawych rzeczy w swojej ofercie... ale mają też sporo najtańszej chińszczyzny... Dlatego z Britpartem radzę być ostrożny.
Chciałbym odświeżyć temat ponieważ w moim R75 po naciśnięciu pedału sprzęgła został on w podłodze, a przyczyną okazał się wysprzęglik (a nie jak sądziłem pompka sprzęgła). Po wyjęciu go okazało się, że rozpadł się na 2 kawałki, sytuacja jest o tyle dziwna, że był wymieniony 2,5 roku temu i przejechał raptem 50k km (był to nowy LUK, wymieniony bo pompka sprzęgła się zapowietrzała cały czas).
Mam pytanie do tych którzy kupili Britpart, AP czy LUK - jak długo jeździcie na nich bezawaryjnie? Nie chcę wydawać 700zł na LUKa, jeżeli i tak wytrzyma tyle co 3 razy tańszy Britpart. Dodatkowo zauważyłem, że AP mają taką czerwoną "przegródkę" w przeciwieństwie do pozostałych.
Jedni mówią, że cena to jakość, inni, że na zamiennikach jeździ się bez problemów...
Dodatkowo mechanicy zachęcają mnie do kupna sprzęgła, ale kolega odradza całkowicie bo nie występują problemy ze ślizganiem i takie tam (tylko czasem 1 i R gorzej wchodzą).
Będę wdzięczy za poradę, bo wydaje mi się, że non-stop będę w niego wkładał pieniądze i dłużej będzie u mechaników niż u mnie...
Mam zamontowany Britpart z Freelandera działa zrobione kilkanaście tyś km, przy czym i tak to jest AP bo na obudowie napis był AP.
Jeżeli mechaniki mówią ze sprzęgło długo nie pociągnie to lepiej wymienić tarczę bo potem znowu kosmos robota z rozbieraniem. U siebie dałem regenerować tarcze sprzęgła i na razie działa jak każda inna.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Dodatkowo zauważyłem, że AP mają taką czerwoną "przegródkę" w przeciwieństwie do pozostałych.
To jest tylko plastykowa zaślepka którą ściągasz przy montażu.
Grzesiek_MN napisał/a:
Dodatkowo mechanicy zachęcają mnie do kupna sprzęgła, ale kolega odradza całkowicie bo nie występują problemy ze ślizganiem i takie tam (tylko czasem 1 i R gorzej wchodzą).
Ja na komplecie wysprzeglik i pompka (Freelander TD4 2002r) latam już 3,5 roku na nim i nic się nie dzieje.
Podstawa to dobrze zamontować i nie wolno ścisnąć pompki podczas montażu co robi większość osób bo dojście słabe.
U mnie bierze idealnie w połowie skoku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum