Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 11:20 [K-series] Rezonator powietrza
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Rozwalił mi się podczas kolizji rezonator powietrza i mam pytanie do czego on jest potrzebny?
co jak będę jeździł bez niego? Czy może on jest niezbędny i koniecznie musi być założony?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 11:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Właśnie tego potrzebowałem wiedzieć, już zacząłem się martwić że jakiś dziwny jestem bo czuje, że auto osłabło po kolizji i to dziadostwo mam rozwalone a nie wiedziałem ze to ma jakiś wpływ.
Zamówiłem już nowe.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Rezonator ma na celu, jak sama nazwa wskazuje, wywołanie efektu rezonansu (napełnianie cylindrów odbywa się cyklicznie, a nie w sposób ciągły - struga powietrza ma charakter fali, przez co możliwe jest wykorzystanie tego zjawiska) przy pewnych obrotach, tj. wprawienie dostarczanego powietrza w drgania o stosunkowo dużej amplitudzie. Dzięki rezonatorowi silnik zyskuje na elastyczności,
Dzięki rezonatorowi silnik zyskuje na elastyczności,
O to to to , przestał sensownie wyprzedzać nie wiem jak na PB (nie sprawdzałem)ale na LPG osłabł
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
a jak ten rezonator wygląda? Gdzie go znajdę pod maską?
pod akumulatorem tzn. pod podstawą plastikową. Jak odkręcisz puszkę filtra powietrza to bedziesz miał pod nią 2 śruby na klucz 8 i jak je odkręcisz to wyjmiesz rezonator. Taka plastikowa puszka
W całym zakresie obrotów odczuwaliście brak rezonatora?
Gdzieś wyczytałem, że jego brak jest odczuwalny jedynie w środku skali, tak ~4 krpm, coś à la taka mini-turbo-dziura.
W całym zakresie obrotów odczuwaliście brak rezonatora?
Nie.
Czuć było właśnie powyżej 2700 tak do 4500 obrotów, najbardziej przy wyprzedzaniu nawet jak zredukowałem to jakby siły nie miał.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum