Wysłany: Sro Wrz 26, 2012 13:43 [r75]Dziwne rurki po wizycie w serwisie.
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam Was koledzy.Wczoraj robiłem przegląd samochodu i diagnosta zwrócił uwagę na dziwne rurki biegnące po silniku... .Na 99% wmontowali je mechanicy którzy wymieniali mi ponad rok temu rurkę od termostatu. Co to może być za dziwna konstrukcja ? Jak się tego pozbyć żeby było tak jak być powinno.Dzwoniłem do tego warsztatu i okazało się ,że teraz jest tam jakiś magazyn...
Pomóżcie proszę.
Sebastian
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 26, 2012 13:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
czyli ,że założyli mi jakieś rurki nie pytając mnie o zdanie??? jak to zlikwidować ? przecież oryginalnie tego nie było?
Do czego w ogóle jest ta odma? W linku (za który dziękuję) jest napisane tylko jak działa i jakie są jej zdania ale nie rozumiem w jakim celu ktoś mi ją zamontował?
czyli ,że założyli mi jakieś rurki nie pytając mnie o zdanie??? jak to zlikwidować ? przecież oryginalnie tego nie było?
Do czego w ogóle jest ta odma? W linku (za który dziękuję) jest napisane tylko jak działa i jakie są jej zdania ale nie rozumiem w jakim celu ktoś mi ją zamontował?
Odma jest to odpowietrzenie skrzyni korbowej.W momencie kiedy są przedmuchy poprzez pierścienie z cylindrów spaliny,bądz też sprężone powietrze dostaje sie do skrzyni korbowej.Jeśli nie miałoby ujścia to wydmuchałoby uszczelki.A tak jest ta odma.
ja bym na twoim miejscu nie usuwał tego, ale jak chcesz u mnie ostatnio popękał oryginał(od tego chyba mi auto gasło dość często ale nie jestem pewny na 100%) to w sklepie elektrycznym kupiłem takie niebieskie rurki nawet nie wiem do czego były przeznaczone ale pasowały idealnie i nawet trójnik do tego mieli
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Wrz 27, 2012 08:30
sebol11 napisał/a:
separator nie jest obowiązkowy skoro w oryginale go nie było?
nie jest obowiązkowy. To jest odolejacz , który zapobiega nadmiernemu przedostawaniu się oleju z oparów do przepustnicy , kolektora i VIS. Więcej info o tym po wpisaniu w szukajkę słów odolejacz, separator.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum