Ale skupmy się na moim felku.
Doznałem wczoraj wstrząsu mózgu i całego ciała. Przez jakiś czas widziałem w obudowie kierownicy jakąś białą kostke, w końcu rozebrałem i okazało się że to kostka od klaksonu- nie podpięta. To samo z kostką od Airbaga. Ale to nic. Że to angol zrobiony u nas wiedziałem, ale żeby tak!! Wszystkie kable zrobione na skrętkę i w izolację!!! No zabic to mało.
Ale nie istotne. Tak zastanawiam się czy przyczyną moich problemów nie jest np CCU?
Nawet kiedy włożę wtyczkę do klaksonu pod maską - ciągle wyje, mimo że nigdzie nie podpięte, a kabelki mi luźno wiszą...Wogóle instalacja jest ucięta zaraz za skrzynką bezpieczników i dorobiona nowa, kable w innych kolorach. Nie ma ktoś może wypożyczyć takiego ccu żeby nie kupować na darmo, jesli to nie to? Kolego Win, Ty dłubiesz przy LR może coś poradzisz??
Pamiętam że kiedy go przygarnąłem, klakson nie trąbił po włożeniu do niego wtyczki, silniczek wycieraczki tylnej też nie pracował. I może to zbieg okoliczności, ale kiedy wymieniałem alternator, nie odpiąłem prądu i ....Było zwarcie, wywaliło ten 120A bezpiecznik pod maską. Wykręciłem którys obok, żeby auto odpalić. Potem założyłem jak ma byc i od tego czasu zaczął chodzić w/w silniczek.... Czy mogłem coś uszkodzić??
Pomóżcie bo zimno idzie i będę musiał przestać do wiosny, a już bym pojeździł....
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 05, 2012 14:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Myslę że to nie CCU a skopana wiązka tak jak u mojego Taty i gdzies nie ma masy, tym bardziej jak to jest tak poskręcane na izolację.
Zobacz sobie jakie cyrki były u mnie:
http://forum.roverki.eu/v...ight=freelander
Taaa, zamknę klapę, szybę podeprę deską i zimę przejeżdżę..
[ Dodano: Sob Paź 13, 2012 08:36 ]
Pomyślałem jeszcze inaczej. Skoro mam tak skopaną instalację i być może to jest przyczyną moich elektrycznych kłopotów - wymienię ją. Zamówiłem od wersji eu za 150zł więc pewnie elektryk by wziął więcej... Może podepnę tylko od skrzynki do zegarów i deski i może zadziała??
Pytanie jeszcze: czy instalacja od 1.8 różni się np od diesla? Poza kontrolką do świec, oczywiście..?
Pytanie drugie: jak wyjąć przednią lampę. czy trzeba ściągać zderzak??
[ Dodano: Sro Paź 17, 2012 18:47 ]
Witajcie.
Zrobiłem jak powiedziałem. Kupiłem instalację od wersji europejskiej. Dwa dni pracy i przełożyłem wszystko. Co prawda jeszcze wszystko nie podpięte, ale..No właśnie. Wiązka podpięta pod skrzynkę pod maską, generalnie wszystko podpięte prócz prawej lampy przód, i jeden kabel od abs w tylnym kole. nie podpiąłem jeszcze przełaczników konsoli. skrzynka z bezpiecznikami oraz ccu zostało stare. Przekręcam kluczyk, włącza się pompka paliwa, za moment gaśnie i...zapala aby za moment zgasnąć.. Co mogłem przegapić, albo inne sugestie?? Pomóżcie!!!!
[ Dodano: Sro Lis 21, 2012 18:02 ]
SyntaX napisał/a:
Myslę że to nie CCU a skopana wiązka tak jak u mojego Taty i gdzies nie ma masy, tym bardziej jak to jest tak poskręcane na izolację.
Zobacz sobie jakie cyrki były u mnie:
http://forum.roverki.eu/v...ight=freelander
A jednak. Wymiana CCU uleczyła wszystkie bolączki. Programowanie immo i auto odpala bez kłopotu, szyba się otwiera, klakson trąbi....Miło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum