Forum Klubu ROVERki.pl :: [R618] Jakie silniki pasujądo Rovera 600 - SWAP
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adrian
Czw Paź 18, 2012 09:20
[R618] Jakie silniki pasujądo Rovera 600 - SWAP
Autor Wiadomość
MichalN 




Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 20
Skąd: Kraków/Oświęcim



  Wysłany: Sro Paź 17, 2012 21:29   [R618] Jakie silniki pasujądo Rovera 600 - SWAP
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1994

Witam
Jestem świerzym klubowiczem, za to właścicielem 600-tki od paru ładnych lat.
Mam następujące pytanie dla osób, które orientują się w temacie: jaki silnik Hondy pasuje no 600tki na łapach lub z w miarę niewielkimi zmianami. Poza standardowymi 1.8 i 2.0 oraz 2.3 od Accorda czy pasuję VTec'i? Wiem, że pasuje H22A od Accorda - 160KM, bez większych przeróbek. Co z bardziej "agresywnymi" vtec'ami rodem z preludy? Mówimy o np H22A1, A5...? Będę wdzięczny za informację.
Ewentualnie jak wygląda Swam 620-tki hondowskiej na wersję Ti

Dzięki za spostrzeżenia i komentarze.s
Pozdrawiam wszystkich
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 17, 2012 21:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 10:29   

MichalN napisał,
Cytat:
Jestem świerzym klubowiczem

forumowiczem :)
Cytat:
Dzięki za spostrzeżenia i komentarze.s

1 spostrzeżenie :)
pozdro
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
MichalN 




Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 20
Skąd: Kraków/Oświęcim



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 11:49   

Dzięki za spostrzeżenie ;)

Nawiasem mówiąc, jaka jest różnica pomiędzy klubowiczem a forumowiczem? Skoro jestem zarejestrowanym użytkownikiem....
Pytam z ciekawości - nie ma nutki ironii w tym co mówię.

Pozdrawiam

:wink:
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 12:10   

Klubowicz opłaca składkę na klub :) takie małe OT :)

co do tematu to swap silnika na inny to nigdy nie jest mała przeróbka :)
Markzo może ci coś podpowie bo on ostatnio robił takiego swapa do ZS-a
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 18, 2012 12:11   

Klubowiczem jesteś jak opłacisz składkę, dostajesz legikte, wlepy (pod rejestracje i na auto) i masz nicka na niebiesko ;)

Pasuje 2,2VTEC 200KM w miejsce 2,3l w dosc prosty sposob. mozesz kupic angola 620Ti albo rozbitego eu i cieszyc sie turbasem.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
MichalN 




Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 20
Skąd: Kraków/Oświęcim



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 12:15   

Ok, teraz już rozumiem i przyznaję Ci rację. Jestem forumowiczem :)

Dzięki za informację

Pozdro

[ Dodano: Czw Paź 18, 2012 13:15 ]
Pytanie - jak podchodzi silnik od Ti z serii K do autka, w którym był hondowski? Siada na tych samych łapach? Wiadomo że do przekładki idzie skrzynia, półośki i wszystkie inne elementy napędowe. Rozumiem że cały osprzęt też...
Pomijam fakt układu hamulcowego - fabryczny od 618 nie wydoli przy takim wzroście mocy zapewne...
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 18, 2012 12:34   

MichalN napisał/a:
jak podchodzi silnik od Ti z serii K do autka, w którym był hondowski?
Silnik Ti to nie jest K-series, tylko T-series. Do przerobienia będziesz miał niemal wszystko w komorze silnika, bo mocowania nie będą w ogóle pasować.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MichalN 




Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 20
Skąd: Kraków/Oświęcim



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 15:11   

Dlatego właśnie stawiałem na vteca. Pytanie - chciałbym włożyć vteca ale dohc. Ten o którym wspominałem był SOHC. Czy z hondy prelude podejdzie vtec czy nie?
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 18, 2012 16:12   

pod h23 wejdzie h22 200KM bez problemu, jak jest przy 2,0 nie wiem, popatrz na fotki spod masek w pralce i Twoim, uderz na forum hanki ;)

BTW w miniaturce to Twoja 6seta? wrzuć foty bo wygląda ciekawie :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
MichalN 




Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 20
Skąd: Kraków/Oświęcim



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 16:15   

Markzo, Tak, moja :) . Jak odkryje jak tu foty wrzucić, to nie ma sprawy :)

[ Dodano: Czw Paź 18, 2012 17:15 ]
Zobaczymy czy załączy foto...
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 18, 2012 16:17   

Wrzuć na zewnętrzny serwer (fotosik.pl, imaheshack.us) i wstaw miniaturki.

A ile masz do wydania na swap? moze taniej wyjdzie kupic 620Ti, przerzucić Twoje graty a Si sprzedać?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
MichalN 




Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 20
Skąd: Kraków/Oświęcim



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 16:18   

...

[ Dodano: Czw Paź 18, 2012 17:18 ]
Markzo, Szkoda by było, bo trochę kasy weszło w to co na zdjęciu, łącznie z nowym lakierem na całej budzie...
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 18, 2012 16:19   

Ciekawie ;) daj foto z przodu/tyłu ;) do tego co jest dorzuciłbym ramke grilla w kolor, środek w czerń, przyciemnił przednie lampki i dał bardziej wulgarną fele ;) ale nie powiem, ciekawie przerobiona 600 ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
MichalN 




Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 20
Skąd: Kraków/Oświęcim



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 17:16   

Wedle życzenia. Bardziej agresywnych felg nie dam, bo polskie drogi są...polskie. Jedną już pokrzywiłem niestety - 17tki na niskim profilu 45 to przekleństwo. Zawieszenie (sprężyny, amory) - od Accorda bodaj Type R - blue ;) . Kolega trzymał mi Vteca 2.2 od Accorda, ale wersja jak ją nazwał "kulturalna" ;) , czyli pojedynczy wałek, 160km. Trochę mało dla mnie poza tym jeżdziłem Preludką H22A5...cóż...tęsknie ;) . Progi, zderzaki, na zamówienie. Pomijam fakt bocznych listew, kierunków i klamek z tyłu, które to gdzieś się zapodziały ;) . A tak poważnie, poza tuningowymi mieszkami i dywanikami to g..o do tego auta jest. W Anglii widziałem zestaw bodaj "predator" czy jakoś tak za bagatela 1700 funciaków... Pozostaje temat lusterek z kierunkami, świateł tylnych i przednich.
Środek - jasna skóra, zegary indiglo i parę różnych innych dziwnych... :)

[ Dodano: Czw Paź 18, 2012 17:37 ]
Auto wiadomo jeszcze nie skończone...ale...czas, lub raczej jego brak, nie do końca puszcza.

[ Dodano: Czw Paź 18, 2012 18:16 ]
Czekam na sugestie - opinie.
Dzięki

P.S. Szukałem na forum w kwestii lusterek i adapterów - ale musiałyby zachować prawie taką samą formę jak oryginał + kierunki no i obowiązkowo w kolorze nadwozia. Żadne chromy i inne... Widziałem też że idzie soczewki zrobić, więc jak będzie chwila to się za to zabieram. Pytanie, czy ma ktoś jakiś ciekawy pomysł na lampy z tyłu?
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 18, 2012 17:29   

Z przodu i z boku mi się podoba. Tyny zderzak mi się nie widzi, bo nie przepadam za siatexem w tylnych zderzakach. W przednim siatkę widziałbym czarną a nie srebrną.
Reszta to tak jak prawi Markzo,
Markzo napisał/a:
ramke grilla w kolor, środek w czerń, przyciemnił przednie lampki
oraz delikatnie przyciemnił tylne lampy. Blenda z tyłu też w kolor nadwozia.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MichalN 




Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 20
Skąd: Kraków/Oświęcim



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 17:32   

tronsek, Ale to Twoja opinia na dziś, nie? Jutro może być inna, zgodnie z informacją pod postem ;P

Dzięki za spostrzeżenia. Też nie do końca jestem zwolennikiem siatki. Z tyłu jednak będzie chyba musiała być. Natomiast z przodu będą jeszcze montowane halogeny.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 18, 2012 18:03   

Mi się póki co nie podoba.
Siatexa bym dał czarnego bo ten kompletnie wygląda kiepsko.

Jednak ważne że chcesz coś zrobić w tym samochodzie. I za to wielki plus :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 18, 2012 18:39   

Siatex bym dał czarny a'la plaster miodu i go głębiej wsadził. Troche spasowanie przodu kuleje, ale to pewnie ogarniesz ;) poza przyciemnieniem lamp przednich dałbym soczewy do środka tak jak Olek997 - wyglądałoby to koozackooo!

Na tylnią klapę mógłbyś dać małego lip'a, fajnie by to podkreśliło dupkę 6sety ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
MichalN 




Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 20
Skąd: Kraków/Oświęcim



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 18:49   

Spasowanie kuleje, bo całe auto do malowania było rozbierane. Drzwi, maska, zderzak, wszystko trzeba spasować. Czarny mówicie... Widziałem te soczewki i wyglądają ciekawie

[ Dodano: Czw Paź 18, 2012 19:49 ]
Markzo napisał/a:
fajnie by to podkreśliło dupkę 6sety ;)
- bardziej widziałbym blendę na tył. Pasuje od....E36 :D
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Paź 18, 2012 19:59   

A jaki jest sposób na otwarcie tylnych drzwi?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r216 Coupe 97r] Swap silnika z poza stajni Rovera
Vesper416 Tuning mechaniczny 10 Czw Wrz 17, 2009 21:38
Marrkus
Brak nowych postów [R600] Swap hamulców 260@282mm Jakie klocki?
Brutal Tuning mechaniczny 5 Pią Mar 23, 2012 23:09
zuber84cool
Brak nowych postów Uszczelki pod glowica silniki 1.4 1.8 120 i 160 KM etc
ramzi_pl Tuning mechaniczny 38 Sro Paź 01, 2008 08:24
Gość
Brak nowych postów Jake silniki wejda pod maskę rover 25
obis83 Tuning mechaniczny 12 Pią Lip 30, 2010 08:15
dobryziom
Brak nowych postów [R600 silniki Hondy] Wtryski i pompa
Perez Tuning mechaniczny 1 Pią Wrz 17, 2010 20:32
Tomek1212



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink