Wysłany: Wto Paź 23, 2012 06:43 [R 200 1.4 16v] nie odpala na zimnym silniku
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999
Witam wszystkich mam problem ze swoim rowerkiem. Gdy chce go odpalic rano po calej nocy jak stoi to odpala jakby jakis stary disel byl. Jak krece to niechce odpalic a jak dodam gazu to odpali co robic. Jak odpale i kawalek ujade na zimnym silniku to przerywa a jak dodam gazu to samochod idzie dobrze generalnie na cieplym silniku problemu nie widac.
Ostatnio zmieniony przez szoso Wto Paź 23, 2012 09:10, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 23, 2012 06:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Może. Dawkę paliwa określa ECU samochodu na podstawie między innymi odczytu z czujnika temperatury. Jeśli on podaje błędne wartości, to mogą pojawić się problemy przy odpalaniu. Jeśli wstawiłeś nowy czujnik i nic się nie zmieniło to trzeba szukać innego rozwiązania.
nie musi być na bagnecie ewidentnie olej dostaje ci się do płynu chłodniczego a nie na odwrót gdyby było na bagnecie i pod korkiem to wtedy sytuacja jest inna i płyn dostaje ci się do oleju. Niech, ktoś mnie poprawi jak się mylę ?
nie musi być na bagnecie ewidentnie olej dostaje ci się do płynu chłodniczego a nie na odwrót gdyby było na bagnecie i pod korkiem to wtedy sytuacja jest inna i płyn dostaje ci się do oleju. Niech, ktoś mnie poprawi jak się mylę ?
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Sro Paź 24, 2012 22:42
marcin123a1989 napisał/a:
to tego majonezu nie ma ani pod korkiem ani na miarce to tez wina uszczelki rozumiem?
Też tak może być Ale słuchaj :
Ubywa Ci płynu chłodniczego ?
Ubywa Ci oleju ?
Kompresja silnika jest prawidłowa ?
Dwa pierwsze pytania wymagają odpowiedzi bez wkładu finansowego, trzecie u mechanika piwo, no może parę złotych Sprawdź te rzeczy to dużo łatwiej kolegom będzie Ci pomóc Każdy chce dobrze ale trudno, nawet na podstawie syfu w zbiorniczku coś wywnioskować.
plyn ubywa chlodniczy
alej tez ubywa ale nie znacznie.
A co do kompresji to nie wiem o co chodzi z ta komresja.
Co masz na mysli ze mie trzeba duzo wkladu?
Pomógł: 27 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 562 Skąd: Lubelszczyzna
Wysłany: Czw Paź 25, 2012 08:29
marcin123a1989 napisał/a:
plyn ubywa chlodniczy
alej tez ubywa ale nie znacznie.
No właśnie to objawy związane z HGF
marcin123a1989 napisał/a:
A co do kampresji to nie wiem o co chodzi z ta kapresja
Mechanik sprawdzi Ci czy ciśnienie na cylindrach jest właściwe, gdyby np. płyn lałby Ci sie do cylindrów to automatycznie będzie problem z odpalaniem i mniejsze ciśnienie na tym tłoku na którym puściła uszczelka. Koszt nie duży bo to 10 minut roboty. Wyciągasz fajki ze świec i kolejno za każdą świece będzie wkręcane urządzenie do pomiaru ciśnienia, gdy spróbujesz odpalić zobaczycie czy kompresja jest prawidłowa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum