HGF- head gasket failure
lepiej pojedz tez na spr. kompresji,bo po tym dokladnie bedziesz wiedział czy Ci sie opłaca robić uszczelkę czy kupić drugi silnik
juz sie orientowalem pojezdzilem podzwonilem i wiem co jest silnik do remontu i tyle. Silnik kupe to w granicach 1200 i nie wiem co kupie jeszcze. A kapitalny remont zrobie za 700-800
kapitalnego nie zrobisz za tą kwotę. Zrobisz uczelkę pod łowicą razem z planowaniem. dolicz jeszcze częsci tzw. wszystkie uszczelki + śruby. Jeżlei stare się nadają mogą zostać,ale lepiej wymienić. Jeżeli masz rozrząd do wymiany to też od razu możesz wymienić. Dolicz olej, filtr, płyn chłodzący.
A dlaczego do remontu? Na jakiej podstawie to stwierdzili?
Może remont oznacza wymianę uszczelki pod głowicą?
Bo jak cały remont to się nie zmieścisz w 700zł:
- panewki 100zł
- pierścienie tłokowe 480zł
- uszczelniacze zaworowe 120zł
I mamy 700zł a jeszcze nie spanowaliśmy głowicy, nie kupiliśmy uszczelki, nie mamy oleju ani płynu chłodniczego...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum