Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam mam parę pytań, ostatnio w czasie jazdy zgasł silnik w moim R25 po próbie odpalenia kręcił ale miał ciężko zapalić tak jak by nie miał paliwa po dłuższym kręceniu zapalił ale właśnie ale dymił i trząsł się. Na zimnym nie chce zapalić. Odkręciłem osłonę paska od pompy wtryskowej wygląda normalnie pasek napięty. Odkręciłem osłonę paska rozrządu i tu też pasek napięty. Moje pytanie czy ma ktoś jakiś schemacik jak sprawdzić ustawienie rozrządu i kąt wtrysku. Szukałem i nie znalazłem żadnego schematu. Z góry Dzięki.
Ostatnio zmieniony przez Adrian Pią Paź 26, 2012 17:10, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 26, 2012 16:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mysle ze to dobry poczatek jesli to nie wina zlego ustawienia zozrzadu i kata wtrysku no to jest gorsze czyli zablokowany jakis zawór a to juz wieksza praca zdejmowanie głowicy idt
paliwo dociera powietrze zasysa kreci bez zgrzytów i na ciepłym odpalił więc pierwsze co mi na mysl przychodzi to pawdopodobnie przeskoczył jakis pasek
przejechałem ok 40tys po wymianie pasków i napinaczy i nigdy nie mialem problemow z odpaleniem nawet zima
znalazlem cos takiego MG_Rover_Technical_Data czy w tym beda jakies schematy??
[ Dodano: Czw Lis 01, 2012 15:45 ]
polecam MG_Rover_Technical_Data wszystkie modele i schematy jeden minus wszystko po angielsku
[ Dodano: Pią Lis 02, 2012 15:31 ]
rozrząd ustawiony poprawnie kąt wtrysku też blokady siedzą na miejscu i nie wiem co teraz sprawdzić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum