Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214Si 1.4 16v] Wymiana tylnich klockow hamulcowych
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214Si 1.4 16v] Wymiana tylnich klockow hamulcowych
Autor Wiadomość
ola22 



Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 21



Wysłany: Pią Lis 02, 2012 17:03   [R214Si 1.4 16v] Wymiana tylnich klockow hamulcowych
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1996

Witam przymiezam sie do wymiany klockow hamolcowych prosze o instrukcje wymiany pokolei co trzeba robic moga byc tez zdjecia z gory dzieki pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lis 02, 2012 17:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
7Tomi 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 1139



Wysłany: Pią Lis 02, 2012 19:48   

I jeszcze przyjechac i wymienic może he? :)

Szukanie nie boli ---> http://forum.roverki.eu/search.php
_________________
Pozdrawiam
7Tomi
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 02, 2012 19:53   

Jak się chce tobie oglądnąć to tak to mniej więcej wygląda, filmik pokazuje wymianę tarcz i klocków wiec można kilka rzeczy ominąć :wink:

Nie jest to Rover ale zasada taka sama:





_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ola22 



Dołączył: 20 Kwi 2012
Posty: 21



Wysłany: Pią Lis 02, 2012 20:28   [R214Si 1.4 16v] Wymiana tylnich klockow hamulcowych

chodzi mi o tylnie klocki hamulcowe a nie przednie
 
 
kzfr 



Dołączył: 06 Paź 2012
Posty: 29
Skąd: Tarnowskie Góry

Rover 200

Wysłany: Pią Lis 02, 2012 20:28   

A nie ma on przypadkiem bębnów ?

- ściągasz koło
- ściągasz tzw. DRUM (osłona/bęben) - jeżeli nie chce zejść postukać młotkiem jeżeli dalej nic to dwie śruby chyba ósemki i podobnie jak w przypadku ściągania tarcz przednich = kręcimy aż zejdzie.
- czyścisz bęben - róg od wewnątrz (ja użyłem szlifierki) wydmuchać psiknąć do czyszczenia klocków i tarcz
- sprawdzasz - działanie sprężyn, tłoczka(jeżeli cieknie to wymiana), klocki (jeżeli nie ma to wymiana)
- czyścisz sprężonym powietrzem, psikasz na klocki specyfikiem do czyszczenia klocków i tarcz.
- skręcasz i gotowe.

Wymiana sprężyn tłoczka i klocków znajdziesz po necie = youtube.
Wpisz - Rear Brake Drum albo coś podobnego.

Nie wymieniaj w sobotę po południu bo nie kupisz nic i będzie lipa aż do poniedziałku.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 02, 2012 21:04   

ola22, To masz pokazane tylne :wink: :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pią Lis 02, 2012 21:54   

jezlei chodzi o tylne klocki to nie wiem jak w Roverze,ale zazwyczaj ltoczej trzeba wciskac i wkrecac- do tego sa specjalne narzedzia
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 03, 2012 00:16   

Harry, Tak w Roverku tez tak jest, tylni tłoczek się wkręca i wciska najlepiej łomem :wink:

Przedni wystarczy tylko wciskać :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Gutek-145 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Paź 2012
Posty: 37
Skąd: Jedlina-Zdrój



Wysłany: Sob Lis 03, 2012 01:12   

Jeżeli chodzi o wymiane tyłu to tłoczek delikatnie wkrecasz i to tez nie na maksa tylko tyle ile zeby wszedł na klocki bo jesli wkrecisz za mocno (za duzo) to bedziesz miał problem z recznym hamulcem ponieważ tłoczek sie sam nie odkreci bo blokuje wystajacy element na klocku , wiem cos na temat bo sam sie z tym meczyłem miesiąc temu tylko ja dodatkowo tarcze wymieniałem wrazie pytan śmiało pisz
 
 
 
kzfr 



Dołączył: 06 Paź 2012
Posty: 29
Skąd: Tarnowskie Góry

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 08, 2012 13:09   

Ja mam pytanie w takim razie ola22 jakie ma hamulce tylne? Ja mam Roverka z 97 i bebny...
 
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 08, 2012 14:26   

Tarcze z tyłu były we wszystkich 200 z ABS do połowy '98r., potem bębny z tzw. oszczędności.
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR] Wymiana klocków hamulcowych
adrian88 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 26 Wto Mar 31, 2009 16:18
iktorn73
Brak nowych postów [r 200 1,4 97] wymiana klockow i tarczy hamulcowych
...dziwny odgłos
MaciejZiele Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Sie 26, 2008 20:26
xkrzychux
Brak nowych postów [R216 GTi 1,6] Wymiana klocków hamulcowych
kovalek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Nie Sie 26, 2007 07:56
krzych1
Brak nowych postów [25] Opinia klocków hamulcowych
milky Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pon Lis 03, 2014 08:01
milky
Brak nowych postów [R200 1.6 SI Lux] Czujnik klocków hamulcowych
czajson Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Kwi 22, 2010 17:04
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink