Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam,
a wiec Panowie przedstawie wam moja historie ze sprzeglem, otoz okolo roku temu kupilem od tomateam sprzeglo firmy NATIONAL, wszystko super, dalem auto na warsztat.
Na samym wejsciu zapytalem mechanika czy da rade wyregulowac pedal sprzegla tak aby byl na rowno z pozostalymi, mechanik zadowolony odpowiedzial, ze oczywiscie da rade i tak zrobi, zadowolony odebralem auto wszystko dzialalo super az do cieplych dni, w cieple dni sie slizgalo i skrzypialo, wiec do nich pojechalem i stwierdzili ze do dupy sprzeglo i bym im glowy nie zawracalm olalem sprawe bo wiedzialem ze to debile..... Dzis dzien wsiadam do auta sprzeglo coraz nizej zaczynalo brac, musialem wciskac tak mocno ze malo sie nie przebilem do komory silnika bym mogl biegi wrzucic... wystarcza 1mm by sprzeglo zaczynalo brac, wiec pomyslalem sobie ze pojade do znajomego mechanika by mi podregulowal na pedale, otoz wchodzi pod pedaly i mowi ze regulacji nie ma, ale to co zobaczylismy to jest przyspawana nakretka ktora nie pozwala pedalowi isc wyzej i sa na rowni wszystkie, wiec dochodze do wniosku ze to wlasnie dlatego sie slizgalo itd poniewaz nie byl wysprzeglony do konca, dzis dzien b.czesto nie moge wrzucic biegu i jazda jest straszna.... co myslicie panowie o tym? musze jakos ta nakretke przyspawana wyrzucic i zobaczyc co bedzie... nizej foty,... pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 15, 2012 22:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ogólnie źle nie zrobili Tylko wydaje mi się ze dali za gruba śrubę i nie wyczuli dokładnie punktu kiedy sprzęgło nie bierze.
Ja u siebie taka modyfikacje zrobiłem i działa to bez zarzutu tylko mi się teraz wygięła ta blaszka od regulacji bo dałem za chuda blaszkę
[ Dodano: Czw Lis 15, 2012 22:53 ]
Wiem tylko jeszcze tyle ze w jakim modelu Rovera, ale chyba w 600 jest tam wkręcona śruba i mocowanie którym można regulować wysokość pedału sprzęgła
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
a nie wypadł ci czasem seger w pompce sprzęgła pod maską samochodu? ja miałem nierówno pedał sprzęgła bo pompka była zrypana i trzeba było ją wymienić.
Rapek nie wiem gdzie to jest i jak to sprawdzic pytanie kolejne mam do innych,czy wy macie zrobione coś podobnego?czy po prostu cały czas macie pedal wyżej i tyle?
[ Dodano: Pią Lis 16, 2012 11:07 ]
Panowie mam jeszcze pytanie,czy normalnie w miejscu tej nakretki coś ma być?czy usunąć ja i nic tam ma nie być?
karooo, Ja mam taki patent podobny jak ty tylko ze mi się nic nie działo. Ogólnie tam nic nie ma jak nakrętkę wywalisz
Po głębszej analizy twojego foto oni ta nakrętkę za daleko do środka wepchali nigdy nie wysprzeglalo do końca to trzeba na podkładkach wystroić z wyczuciem żeby to przed punktem łapania był pedał opuszczony.
Trzeba się było na forum spytać byś sam to zrobił
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1453 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Pią Lis 16, 2012 14:40
karooo, A mi się wydaje że poprostu padłeś ofiarą zbytniego kombinowanie w dążeniu do ideału (co prawda zrobił to mechanik, ale na Twoje polecenie)
Pamiętaj, że jeśli zbyt bardzo zaczniesz poprawiać fabrykę, to w końcu coś się zepsuje
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
witam,
udalo mi sie naprawic wszystko, lecz chyba wiem juz co sie dzieje, auto chodzi dobrze, dolalem plynu i bylo super z biegami przez pierwsze 50km, potem postoj i znowu powoli to samo czyli biegi ciezko wchodza itd, pod nogami u kierowcy widze, ze wycieka lekko plyn z tego silownika, czy to moze byc wina pompki ? ze sprzeglo sie zapowietrza i zle chodzi?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum