Może trochę późno, ale wierzę, że temat nie upadł.
Do serii F możesz wrzucic serię H, ale musisz zmienić sanki pod silnikiem, bo inaczej będzie mocowana łapa. Z resztą nie powinno być problemu.
Z serią T nie ma sensu się bawić, bo wyniesie Cię więcej niż zakucie i uturbienie tego co masz.
Ja bym kupił całą zardzewiałą Hondę z H22 obojętnie z jaką końcówką i przekładał wszystko od belki, przez silnik i napęd.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum