Muszę kupić 1 szt bo mechanik stwierdził że ma przetarcia na kablach i mogła zostać uszkodzona a dalej zapala mi się CHECK ENGINE , mryga kilkukrotnie lub zapala się na stałe i trzeba kasować . Autu spada moc ..... i wyskakuje na kompie ( Sonda Lambda nr 2 - niskie napięcie )
Stwierdził że reszta jest ok , wiec muszę kupić sondę i zobaczymy czy coś pomoże
Aha jeszcze mam pytanko czy jak czyściłem czujnik MAP to tam w środku mam zaolejone , czy to tak ma być
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 20, 2012 20:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
kup tą http://allegro.pl/sonda-l...2756896381.html
lub oryginalną http://allegro.pl/rover-7...2796914226.html
Na tej pierwszej jeżdżę dwa lata ale dłużej trwa zanim zanim układ regulacji składu mieszanki wejdzie w pętlę zamkniętą to znaczy póżniej zaczyna działać, być może ma słabsze grzanie.
Niewielkie ilości oleju w czujniku MAP są rzeczą normalną. Jest to olej z układu przewietrzania silnika (odmy)
Po prostu dłużej pacuje na wzbogaconej mieszance(większe spalanie, zmywanie oleju z gładzi cylindrowej) i wolniej reaguje na ilośc tlenu w spalinach
[ Dodano: Sro Lis 21, 2012 06:42 ]
Jeśli sonda przekroczy parametry regulacji następuje zaświecenie kontrolki MIL (checkengine) i silnik wchodzi w tryb awaryjny co objawia się spadkiem mocy.
Witam
Autocentrum to ta sonde co ty kupiles to polecasz ogolnie jako zamiennik ? Nie mryga ci MIL lub cos zwiazane z sonda lambda ..... chyba ze kupie ta oryginalną ale moze ten zamiennik wystarczy .
Kontrolka się nie zapala ale odczyt błędów wskazuje niskie napięcie sondy. Po skasowaniu przez jakiś czas jest spokój, potem znowu błąd wyskakuje ale nie odczuwa się spadku mocy.
Ta sonda którą mam założoną to "maxgear"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum