Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Panowie tak się zastanawiałem pisać czy nie pisać ten temat.. Jak się powiela to usuńcie ale szukałem na forum i w sumie są podobne ale nic nie znalazłem z konkretną odpowiedzią.. Otóż od kilku dni mam problem.. Autko trzeba rano dłużej kręcić oraz spadła moc.. na dodatek jeśli powiedzmy na 3 biegu jak pociągne go do 3,2tyś obrotów to traci moc zupełnie, jakby się zamulił.. a po chwili się odmula i już jest okey.. Okey z tym że ogólnie jest słabszy.. Myślałem że to może już parafina.. ale w zeszłym roku do -15 miałem spokój z paliwem.. a teraz nawet nie ma mrozu a i tak jakieś cyrki.. Zastanawiam się jak się ma kąt wtrysku do tego ? Jak wgl zdiagnozować czy kąt jest za mały czy za duży czy w normie jeśli nie ma się pod co podpiąc autka.. Bo nie mam, musiałbym jechać 60km i zapłacić a kasy nie ma.. Miał może ktoś już podobnie ?
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 23, 2012 13:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Obstawiam jak piszesz wyżej na zły kat wtrysku zmierz sobie ile masz. Bo jak objawy znikają to wydaje mi się jak silnik się ciepły robi. Z reszta ciężko odpala i brak mocy do ewidentnie zły kat.
Ja tak miałem po naprawie głowicy miałem kat coś ponad 10° to mi przy szybkim dodawaniu gazu autko w okolicach 3 tys gasło i brak mocy było odczuwalne
Jak kat zmierzyć nie będę już opisywał bo pisałem wiele razy jak zrobić to za pomocy ELM327 z Androidem lub laptopem.
[ Dodano: Pią Lis 23, 2012 15:44 ]
Dodam ze w IDT nie trzeba szukać żadnego KTS do odczytania katu można to zrobić samemu za jakieś 50zl, bo tyle kosztuje lub mniej ELM327
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Dołączył: 13 Sie 2011 Posty: 153 Skąd: Łobżenica (ok.Piły)
Wysłany: Pią Lis 23, 2012 17:33
No dobra okey.. Tylko u mnie w aucie nie było od pół roku robione nic.. Sam się kąt przestawić też może ? Źle to opisałem.. Nie wraca do normy gdy silnik jest ciepły.. Brakuje mu mocy cały czas.. tak jakby dosłownie dostawał za mało paliwa.. A jak dam np. na 3 do 3tys to się zmula na kilkanaście sekund i spowrotem się odmula ale brak mocy jest cały czas.. Jutro kupie nowy filtr paliwa, może jest zasyfiony.. co prawda pół roku temu wymieniałem no ale spróbuje
[ Dodano: Pią Lis 23, 2012 17:33 ]
Problem został rozwiązany. Problemem był filtr paliwa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum