Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR] swap z 1.8vvc na 2.0t
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR] swap z 1.8vvc na 2.0t
Autor Wiadomość
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Nie Lis 25, 2012 16:47   [MG ZR] swap z 1.8vvc na 2.0t

witam chciałem sie spytac czy ma ktos w zr 2.0T ale nie ropniak:)
i jak sie swapuje ten silnik to z czym sa problemy najwieksze co pasuje a co trzeba przerobic?prosze o jakies informacje :mrgreen:
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 25, 2012 16:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 25, 2012 16:56   

scorpion, W UK jest kilka swapów i w Niemczech jeden :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



  Wysłany: Nie Lis 25, 2012 17:13   

ale z nimi sie nie bardzo dogadam he he a potrzeba mi pare informacji zeby nie było tak ze wydam na cos niepotrzebnie kase :) wszystkie filmy ogladnałem na youtube z 2.0t
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 25, 2012 18:02   

Kupujesz 220 Coupe Turbo i przekładasz dolne mocowania (ramy pomocniczne), poduchy skrzyni, silnika. polosie itp. Elektryka banał. Najlepiej kompletne auto mieć, bo Tseria ma dodatkowe rury do chłodzenia turbo itp, chłodnice, IC itp. Wejdz sobie na rovertech tam masz nawet tutorial jak zrobic takiego swapa z fotami i lista cczesci. Ogolnie roboty na tydzien max.
 
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Nie Lis 25, 2012 19:20   

a skrzynia biegów tez od ti?tydzień roboty hm a z Twoja pomoca ile:)
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 25, 2012 19:27   

scorpion napisał/a:
a skrzynia biegów tez od ti?tydzień roboty hm a z Twoja pomoca ile:)

Możesz zostawić swoją ale wtedy nie licz na trakcję :)
Skrzynia z torsenem daje dużo frajdy, zupełnie inaczej się jeździ takim samochodem.
Ogólnie najłatwiej i najszybciej będzie Ci zrobić swap mając całe auto jak wspomniał Markzo. Odpada Ci koszt wielu pierdół które na pewno musiałbyś dokupić przy przekładce.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Nie Lis 25, 2012 19:30   

a moze tez byc do 620 czy 820?
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 25, 2012 19:40   

scorpion napisał/a:
a moze tez byc do 620 czy 820?

Nie wiem jak to wygląda z mocowaniami.
Wiem że R620Ti ma mocowanie do miski olejowej od przodu gdzie np. w ZS tego nie da się zrobić i trzeba montować tak jak jest w R420Si czyli do sanek. Domyślam się że w R200 sytuacja będzie taka sama. Ogólnie skrzynia i silnik podejdą tylko czy półosie będą pasowały to już raczej wątpię. Ogólnie w Twoim wypadku najlepiej by było znaleźć tomcata.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 25, 2012 19:58   

Bierz tomcata, najmniej rzezby i dodatkowa chlodnica oleju ktorej w 820 ie ma. Torsen musowo, bez szpery nie bedzie frajdy!
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Lis 26, 2012 19:21   

Markzo napisał/a:
Torsen musowo, bez szpery nie bedzie frajdy!


jak to nie będzie frajdy yndyndyndyndyndyndyn do 3 biegu :D
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Pon Lis 26, 2012 19:26   

http://cars.trovit.co.uk/...eferer_id.1/t.1 co o tym myslicie???
he he na pokazówke było by dobre:)
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 26, 2012 22:42   

Kozik napisał/a:
jak to nie będzie frajdy yndyndyndyndyndyndyn do 3 biegu

co by nie mówić, jest to fajne :D

scorpion napisał/a:
http://cars.trovit.co.uk/...eferer_id.1/t.1 co o tym myslicie???
he he na pokazówke było by dobre:)

szukaj wersji EU, więcej odzyskasz w częściach - lampyEU, fotele itp.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 08:15   

Wreszcie bedziesz sobie mogl zalozyc blow off xD
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Lis 27, 2012 09:08   

ZTCP był na tym forum całkiem obszerny temat dotyczący swapu 2,0T do budy RF bo był już taki swap tu robiony. Wystarczy użyć wyszukiwarki, a na pewno znajdziesz trochę info i to z pierwszej ręki ale tradycyjnie niektórym łatwiej kliknąć w "nowy temat" :P
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Czw Lis 29, 2012 21:49   

ale t16 w zr nie ma na forum po za tym przynajmniej sie cos dzieje na tym podupadłym forum
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Lis 29, 2012 23:57   

Przecież buda RF to RF czy to r200 z 96r czy poliftowy ZR to ten sam odgrzewany kotlet, a chyba lepiej poszukać u żródła i popytać autora swapu w PL niż czytać, ze ktoś tam w jukeju czy dojczlandzie robił taki swap.

Akurat w tym dziale non stop się coś dzieje szkoda tylko, ze w kółko to samo... a to ludzie chca uturbiać kserie po czym koszty przewyższajace koszt auta ich pzrerażają bo myśleli, ze turbo z dizla za 5stów wsadza i jazda, a to pytają o spręzyny lub stożek no i ewentualnie jeszcze czipują lserie :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Pią Lis 30, 2012 10:04   

he he no niestety k seria to nie hańka ze załozy lepszy wydech i dolot i jest cos lepiej dobrze ze na allegro jeszcze nie sprzedaja ele turba wtedy to były by wersje kseri z biturbem he he

[ Dodano: Pią Lis 30, 2012 10:04 ]
mi sie marzy blow offf he he ale nie ma sensy przekładac 1.8vvc na 1.8t
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Nie Gru 02, 2012 01:19   

scorpion napisał/a:
he he no niestety k seria to nie hańka ze załozy lepszy wydech i dolot i jest cos lepiej


lepszy wydech tzn przelot tak jak to jest popularne u hondziarzy?
lepszy dolot tzn power rura i stożek i jest coś lepiej?

głośniej na pewno ale zdziwiłbyś się co na rolkach wychodzi

kolega kupił del solkę niby 125Km ledwo 90KM wypluła a wykres pokaszaniony przez przelotowy wydech i stożek

jeśli robi się coś z głową to jest lepiej patrz np na moje 137KM przy pierwszym i 147KM przy ostatnim hamowaniu
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Nie Gru 02, 2012 15:08   

ok z głowa ale hondawki sa zmiano lubne i nich predzej cos wyciśnie niz z K seri:)
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 02, 2012 15:26   

scorpion napisał/a:
ok z głowa ale hondawki sa zmiano lubne i nich predzej cos wyciśnie niz z K seri:)

polemizowałbym, po prostu u nas na forum nie widać podłubanych kseri.

Robisz tego swapa?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Zamiana 1.8i na 1.8VVC
Zamiana 1.8i na 1.8VVC czy to jest mozliwe??
piotrek1987 Tuning mechaniczny 33 Czw Lip 12, 2007 21:09
freestyler
Brak nowych postów Troche na temat 1.8VVC
kamil_luczak Tuning mechaniczny 87 Czw Lis 27, 2008 18:22
kamil_luczak
Brak nowych postów [1.8VVC] dolozenie Turbo
kamil_luczak Tuning mechaniczny 33 Nie Paź 04, 2009 11:12
TomC
Brak nowych postów Nitro w 1.8VVC ZALOZONE I DZIALA
kamil_luczak Tuning mechaniczny 48 Pią Kwi 18, 2008 09:35
kamil_luczak
Brak nowych postów [K16 1.8 1.8VVC] Test wplywu katalizatora na osiagi - tekst.
Wycinac czy nie wycinac zeby zyskac KM nie tylko mentalnie ;).
secio Tuning mechaniczny 10 Pon Maj 19, 2008 12:32
michone



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink