Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 297 Skąd: kolbuszowa
Wysłany: Nie Lis 25, 2012 16:47 [MG ZR] swap z 1.8vvc na 2.0t
witam chciałem sie spytac czy ma ktos w zr 2.0T ale nie ropniak:)
i jak sie swapuje ten silnik to z czym sa problemy najwieksze co pasuje a co trzeba przerobic?prosze o jakies informacje
_________________ ekipa.rzeszow.pl
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lis 25, 2012 16:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 297 Skąd: kolbuszowa
Wysłany: Nie Lis 25, 2012 17:13
ale z nimi sie nie bardzo dogadam he he a potrzeba mi pare informacji zeby nie było tak ze wydam na cos niepotrzebnie kase wszystkie filmy ogladnałem na youtube z 2.0t
Kupujesz 220 Coupe Turbo i przekładasz dolne mocowania (ramy pomocniczne), poduchy skrzyni, silnika. polosie itp. Elektryka banał. Najlepiej kompletne auto mieć, bo Tseria ma dodatkowe rury do chłodzenia turbo itp, chłodnice, IC itp. Wejdz sobie na rovertech tam masz nawet tutorial jak zrobic takiego swapa z fotami i lista cczesci. Ogolnie roboty na tydzien max.
a skrzynia biegów tez od ti?tydzień roboty hm a z Twoja pomoca ile:)
Możesz zostawić swoją ale wtedy nie licz na trakcję
Skrzynia z torsenem daje dużo frajdy, zupełnie inaczej się jeździ takim samochodem.
Ogólnie najłatwiej i najszybciej będzie Ci zrobić swap mając całe auto jak wspomniał Markzo. Odpada Ci koszt wielu pierdół które na pewno musiałbyś dokupić przy przekładce.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie wiem jak to wygląda z mocowaniami.
Wiem że R620Ti ma mocowanie do miski olejowej od przodu gdzie np. w ZS tego nie da się zrobić i trzeba montować tak jak jest w R420Si czyli do sanek. Domyślam się że w R200 sytuacja będzie taka sama. Ogólnie skrzynia i silnik podejdą tylko czy półosie będą pasowały to już raczej wątpię. Ogólnie w Twoim wypadku najlepiej by było znaleźć tomcata.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
ZTCP był na tym forum całkiem obszerny temat dotyczący swapu 2,0T do budy RF bo był już taki swap tu robiony. Wystarczy użyć wyszukiwarki, a na pewno znajdziesz trochę info i to z pierwszej ręki ale tradycyjnie niektórym łatwiej kliknąć w "nowy temat"
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Przecież buda RF to RF czy to r200 z 96r czy poliftowy ZR to ten sam odgrzewany kotlet, a chyba lepiej poszukać u żródła i popytać autora swapu w PL niż czytać, ze ktoś tam w jukeju czy dojczlandzie robił taki swap.
Akurat w tym dziale non stop się coś dzieje szkoda tylko, ze w kółko to samo... a to ludzie chca uturbiać kserie po czym koszty przewyższajace koszt auta ich pzrerażają bo myśleli, ze turbo z dizla za 5stów wsadza i jazda, a to pytają o spręzyny lub stożek no i ewentualnie jeszcze czipują lserie
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 297 Skąd: kolbuszowa
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 10:04
he he no niestety k seria to nie hańka ze załozy lepszy wydech i dolot i jest cos lepiej dobrze ze na allegro jeszcze nie sprzedaja ele turba wtedy to były by wersje kseri z biturbem he he
[ Dodano: Pią Lis 30, 2012 10:04 ]
mi sie marzy blow offf he he ale nie ma sensy przekładac 1.8vvc na 1.8t
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum