Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Przekładnia kierownicza, maglownica
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Przekładnia kierownicza, maglownica
Autor Wiadomość
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 07, 2009 14:56   [R75] Przekładnia kierownicza, maglownica
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam.Muszę wymienić przekładnie kierowniczą bo zaczyn już przeciekać i teraz mam pytanie,czy oddawać ją do regeneracji(koszt ok.1000zł) i odstawka auta na 2-3 dni,czy lepij kupić nową,czy używaną,co radzicie?
Mile widziane jakieś linki.
Znalazłem coś takiego,pisze LHD czyli powinna być do auta z kierownicą po lewej,ale ze zdjęcia to raczej widać że jest do anglika
http://cgi.ebay.co.uk/Bra...id=p3286.c0.m14

Czy jest różnica między tą cześcią do diesla a do benzyny?Czy jest to ta sama przekładnia?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 06, 2010 23:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Paź 07, 2009 14:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sro Paź 07, 2009 15:25   

Ta ze zdjęcia to przekładnia do anglika.

Ja swoją regenerowałem w Nagengast w Gdańsku. Koszt 900zł - uszczelnienie jednej strony, kasowanie luzów, naprawa trzpienia wchodzącego do ślimaka, montaż/demontaż oraz ustawienie zbieżności.

Całkiem nowej nigdzie nie kupisz ponieważ wszystkie są regenerowane. Kupując nawet TRW koszt ok. 2200zł i obowiązkowemu zdaniu starej dostajesz przekładnię po regeneracji tyle że w TRW. Wszystkie przekładnie na rynku są po regeneracji, a na angielskich www możesz znaleźć przekładnie oddane przez klientów z jakiś powodów koszt chyba 1400zł.

Ja bym na Twoim miejscu bym regenerował, a tym bardziej mówisz że tylko cieknie więc jak się nie boisz to możesz zrobić to sam. :wink: Zestaw regeneracyjny kosztuje ok.170zł.

http://motohurt.info/skle...oducts_id=88794

Co do przekładni to z mojej wiedzy nie ma różnicy czy to diesel czy benzyna. Są takie same.
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 07, 2009 15:55   

Sam to raczej się tego nie podejmę,ale mechanik powinien sobie chyba poradzić,prawda?
A co tam za różne numery tej części są na tej stronce?
SIMERING 19,05-34,6-4,4/5,9 1X 0030 SIMERING 28-47-4,2/5 1X 0113 AS12009 SIMERING 24,97-37,54-6,35 2X 0014 AS10417 0038
numery oryginalne
ROVER -> GSR1195
ROVER -> QAB102452
Muszę podać którąś numercję przy zamównieniu?
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Sro Paź 07, 2009 16:29   

hey,ja umówiłem sie 13.10 na regeneracje magla,mam duży luz,gościu powiedział zależy co bedą robić cena od 500zł ,jak przyjade rano to w jeden dzień mi to zrobią

http://maglownice.polskareklama.pl/
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sro Paź 07, 2009 17:10   

To są na pewno wymiary simeringów. Jak zadzwonisz do nich to na pewno pracujące tam Miłe Panie :wink: wszystko powiedzą. Oznaczenia Roverovskie są chyba zamienne. Do któregoś roku były jedne potem chyba drugie, ale mogę się mylić.
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 07, 2009 17:33   

apples napisał/a:
a tym bardziej mówisz że tylko cieknie


No nie tylko,słychać też już stuki a i luzy ponoć też są.
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sro Paź 07, 2009 18:19   

Sprawdź sam może czy masz luzy. Z tymi diagnozami jak już się przekonałem może być różnie.
Może masz stuki na drążku osiowy, który jak wiemy jest nie do zdobycia do R75 ale będę pasować od Alhambry, a może tak jak u mnie też i niestety krzyżaki i łożyska na kolumnie kierowniczej mają luz i przenosi się to na przekładnie. Jak pokazałem to "mechanikom" po regeneracji to ich zatkało, ale i tak musiałem regenerować.
 
 
Miras31 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 120
Skąd: Skierniewice



Wysłany: Sro Paź 14, 2009 08:54   

domel-x Byłeś w Łodzi na regeneracji maglownicy.Na ile Cię skasowali i co Ci robili.
_________________
Pozdrawiam.
 
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sro Paź 14, 2009 18:16   

Jestem już po naprawie przekładni.Demontaż,regenaracja(luzy i wycieki)montaż i zbieżność w Bytomiu w TopGum,całkowity koszt 1000 zł
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Paź 23, 2009 15:56   

domel-x, jedyna czy wymieniali Wam może drążki osiowe?
 
 
MiReK 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Paź 2007
Posty: 981
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 23, 2009 16:08   

Oj tego to nie wiem
_________________
"jedyna"po reinkarnacji ;-)
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Pią Paź 23, 2009 19:01   

apples napisał/a:
domel-x, jedyna czy wymieniali Wam może drążki osiowe?

mi napewno niewymieniali
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Paź 23, 2009 19:50   

OK. Myślałem że może wymienili i może wiecie, albo byście potwierdzili czy wymiary są takie jak mi podał mój fachowiec od przekładni. Nie daje mi cały czas spokoju od czego podpasować. Na Allegro się pojawiły niby oryginały do R75, ale cena za sztukę 200zł! :shock:
 
 
mirekbuk120 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 73
Skąd: Bukownica



Wysłany: Nie Lis 20, 2011 11:02   

Odświeżę temat. Mam do regeneracji przekładnię kierowniczą (luzy i przecieki). Czy zna ktoś dobry zakład w woj. wielkopolskim lub dolnośląskim (Wrocław Kalisz). Za pomoc z góry dziękuję.
 
 
mimo66 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 350
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sob Mar 10, 2012 20:23   

I ja odświeżę temacik.
Co prawda jeszcze nie jest to pewna diagnoza, ale na wszelki wypadek chcę się zorientować czy znacie jakiś warsztat który regeneruje maglownice w Gorzowie Wlkp. lub okolicach (lubuskie).
Wymieniłem wahacz, miałem jeszcze (moja diagnoza) do wymiany końcówkę drążka bo jakoś tak lekko można było ręka poruszać, ale zabrakło mi czasu i została stara.
Od kilku dni słyszę lekkie puknięcia.
Podjadę na diagnostykę i dokładnie to sprawdzę, jeżeli końcówka to ok, jeżeli maglownica to :cry: .
Jak znacie jakiś warsztacik to proszę o namiary.
:mrgreen:
 
 
mondigo 



Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 125



Wysłany: Pon Cze 18, 2012 11:56   

Ciagle mam luz na kierownicy zwlaszcza na nierownosciach oraz przy hamowaniu jakby sciaga trzeba trzymac mocna kierownicy zeby kierunek był dobry na rownym asfalcie jest w porzadku co było juz robione
1. wymienione silentbloki wahacza x2
2. wymieniony prawy wahacz
3. regenerowana maglownica oraz drazki
4. wymienone lacznik stabilizatora x2
5. zbieznosc


Nie wiem zostaje mi tylko chyba lewy wahacz oraz koncowki drazkow
choc przy rozkladaniu układu podczas regeneracji nic ni mowili ze sa do wymiany
jakies pomysly?

teoretycznie moge wymienic te dwie rzeczy dla swietego spokoju ale chcialbym miec pewnosc czy cos jeszcze moze powodowac problem
 
 
Alex_Tom 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 193
Skąd: Rossosz / Lub / Wawa



Wysłany: Nie Gru 02, 2012 11:08   

Mam pytanie. U mnie już są duże luzy w przekładni (maglownicy). Wiem bo byłem na stacji. Gdy jadę po dziurawej drodze stuka jakby ktoś młotkiem walił no i na postoju gdy szarpie kierownicą lewo prawo to słychać stukanie.
Powiedzcie mi czym skutkuje jeżdżenie z czymś takim? Posypie się całkiem? Stracę wspomaganie? A może w ogóle nie będę mógł skręcać..
No i czy jazda po dziurawych drogach może szybciej ją dobić?
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Nie Gru 02, 2012 11:58   

Alex_Tom napisał/a:
Powiedzcie mi czym skutkuje jeżdżenie z czymś takim?

jak już naprawde zacznie napierdzielać to pewnie uszczelnienia puszczą i bedzie wyciek płynu wspomagania,u mnie też już ładnie waliło na dziurach lub np na przejazdach kolejowych,dałem do regeneracji i cisza jak makiem zasiał :mrgreen:
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Nie Gru 02, 2012 12:20   

Alex_Tom napisał/a:
podobne objawy mają uszkodzone łożyska amortyzatora ,sprawdzałes je ?
 
 
Alex_Tom 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 193
Skąd: Rossosz / Lub / Wawa



Wysłany: Nie Gru 02, 2012 12:46   

domel-x, Sprawdzałem jakoś ponad miesiąc temu bo robiłem całe przednie zawieszenie.
Zresztą to widać, że przekładnia bo z kanału widać, jak koła w miejscu a ta półoś czy jak jej co jest między końcówką a przegubem w przekładni rusza się i stuka i wszystko.

Dobra, dzięki, chodziło mi głównie o to czy podczas jazdy np. nie zniknie mi skręcanie.
Chociaż jak olej poleci to i pompe zatrze i też nieciekawie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Przekładnia kierownicza
sash997 Rover serii 75, MG ZT 11 Sob Lip 03, 2010 10:26
apples
Brak nowych postów [75] Przekładnia kierownicza
drut4 Rover serii 75, MG ZT 1 Sro Gru 06, 2017 17:41
AdaskoC
Brak nowych postów [R75] Przekładnia kierownicza
karol77787 Rover serii 75, MG ZT 4 Pią Lut 12, 2016 18:23
sash997
Brak nowych postów [R75] Przekładnia kierownicza. Ile oleju do przekładni?
apples Rover serii 75, MG ZT 23 Pią Sty 25, 2013 23:47
mondigo
Brak nowych postów [R75] Przekładnia/maglownica cieknie z jednej strony.
Apolyon Rover serii 75, MG ZT 7 Pon Sty 09, 2017 10:28
karol77787



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink