Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR] swap z 1.8vvc na 2.0t
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR] swap z 1.8vvc na 2.0t
Autor Wiadomość
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Nie Gru 02, 2012 19:30   

czekam na angola z t16 i szukam elektryka co by sie podia
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 02, 2012 19:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Gru 02, 2012 21:29   

Markzo napisał/a:
scorpion napisał/a:
ok z głowa ale hondawki sa zmiano lubne i nich predzej cos wyciśnie niz z K seri:)

polemizowałbym, po prostu u nas na forum nie widać podłubanych kseri.

Robisz tego swapa?


W jednym zdaniu zaprzeczasz i potwierdzasz :D Właśnie przez to, ze na forum jest niewiele informacji na temat modowania k seri, a nie każdy zna biegle techniczny angielski to właśnie modować k serie jest trudniej. Na forum hondziarzy multum opisów i modyfikacji od takich co nić nie dają albo nawet odejmują po prawdziwe potwory i właśnie dlatego z hondy wycisnąć coś łatwiej bo jest większy i łatwiejszy dostęp do informacji jak również dedykowanych części do tuningu. Pierwszy lepszy przykład z brzegu to montowanie IC u nas każdy musi to robić po swojemu, sprawdzać przymierzać, pytać jak najlepiej zamontować, a w popularnych jednostkach bez problemu skompletujesz gotowy zestaw P&P i to pewnie taniej :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 02, 2012 22:14   

Pływak napisał/a:
W jednym zdaniu zaprzeczasz i potwierdzasz Właśnie przez to, ze na forum jest niewiele informacji na temat modowania k seri, a nie każdy zna biegle techniczny angielski to właśnie modować k serie jest trudniej. Na forum hondziarzy multum opisów i modyfikacji od takich co nić nie dają albo nawet odejmują po prawdziwe potwory i właśnie dlatego z hondy wycisnąć coś łatwiej bo jest większy i łatwiejszy dostęp do informacji jak również dedykowanych części do tuningu. Pierwszy lepszy przykład z brzegu to montowanie IC u nas każdy musi to robić po swojemu, sprawdzać przymierzać, pytać jak najlepiej zamontować, a w popularnych jednostkach bez problemu skompletujesz gotowy zestaw P&P i to pewnie taniej

nie do końca, np: na forach FSO idzie bez problemu znaleźć mase przeróbek Kserii, od n/a przez turbo. I nie trzeba szukać na forach w angli ;) specyfika tego forum jest taka, że malo tu tuningu po prostu :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Gru 02, 2012 22:29   

Nie interesuje się ani tematem modyfikacji Hond ani Polonezów jednakże przeglądająć rózne portale częściej natrafiałem na wiele uturbionych mocnych hond. Poldka o takich mocach nie wiedziałem. Nie neguje, ze gdzieś jakiś tam Miecio miłośnik polskiej motoryzacji ma takiego potwora ale nadal nie widzę tej "polemiki" bo to są przypadki jednostkowe które pewnie można policzyć na palcach rąk, a zaglądajac na pierwsze lepsze forum japońskiej motoryzacji znajdę na kilku pierwszych stronach tyle zmodowanych aut, ze brakiem palców u rak i nóg ;) i właśnie to kryje się pod pojęciem "łatwiej" i "prościej". Tam sa po prostu już szlaki przetarte bo auta popularniejsze i więcej osób gotowych wyłożyć grubą kase na modyfikacje. U nas tacy ludzie to przypadki pojedyńcze, wiekszosć kupuje R bo jest tani, a jak poźniej chca uturbiać i zakładają n-ty temat z kolei to podanie ceny takiej modyfikacji skutecznie sprowadza ich na ziemię bo większość przypadków to "słomiany zapał". Już tu tacy byli co mi zarzucali, ze tylko krytykuje i jeszcze mi pokażą swapy i uturbianie po czym sprzedawali Rovery z znikali z forum ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 02, 2012 22:31   

Pływak napisał/a:
Nie interesuje się ani tematem modyfikacji Hond ani Polonezów jednakże przeglądająć rózne portale częściej natrafiałem na wiele uturbionych mocnych hond. Poldka o takich mocach nie wiedziałem. Nie neguje, ze gdzieś jakiś tam Miecio miłośnik polskiej motoryzacji ma takiego potwora ale nadal nie widzę tej "polemiki" bo to są przypadki jednostkowe które pewnie można policzyć na palcach rąk, a zaglądajac na pierwsze lepsze forum japońskiej motoryzacji znajdę na kilku pierwszych stronach tyle zmodowanych aut, ze brakiem palców u rak i nóg i właśnie to kryje się pod pojęciem "łatwiej" i "prościej". Tam sa po prostu już szlaki przetarte bo auta popularniejsze i więcej osób gotowych wyłożyć grubą kase na modyfikacje. U nas tacy ludzie to przypadki pojedyńcze, wiekszosć kupuje R bo jest tani, a jak poźniej chca uturbiać i zakładają n-ty temat z kolei to podanie ceny takiej modyfikacji skutecznie sprowadza ich na ziemię bo większość przypadków to "słomiany zapał"

zdecydowanie masz racje, mi chodziło tylko o to, że Kseria nie jest "niemodyfikowalna" i spokojnie można ją podkręcać ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Gru 03, 2012 09:22   

Pływak, a nie uważasz że brak info na temat modów wynika z ilości k-serii na naszym podwórku, bo przecież polonezów z roverem nie było aż tyle a same roverki spopularyzowały się dopiero jakiś czas temu, więc nie ma się co dziwić że łatwiej znaleźć patenty na Hankę jak na Rovera
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Gru 03, 2012 09:56   

sknerko, czytałeś w ogóle to co pisałem? Przecież wspomniałem, ze jednym z powodów tego stanu rzeczy jest to, ze honda to "auta popularniejsze"...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Gru 03, 2012 10:31   

Wczoraj się dowiedziałem o R25 gdzieś pod Szczurową do której wrzucili 2.0turbo z coupety
wyprzedają pozostałe części z tomcata zakład zajmujący się mocnymi modyfikacjami raczej już silnik zakuty z tego co słyszałem 280kucy na razie i Podtlenek i chcą go dość mocno kręcić.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marekp90 



Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 55

Rover 200

Wysłany: Pon Gru 03, 2012 15:06   

A ma ktos jakieś polskie info (opis, zakres modyfikacji) wrzucenia turbo do 1.4 16v? Lub opis/porady swapa na 1.8t?
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Nie Gru 09, 2012 11:31   

temat do zamkniecia niestety ale gość co miał mi sprowadzic 220turbo poleciał w kulki
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Gru 09, 2012 11:53   

scorpion, To szukaj dalej na jednym 220T się świat nie kończy trzeba szukać inna :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Czw Kwi 11, 2013 18:39   

szukam szukam ale w polsce nie ma za bardzo a jak sa to cenowo kicha

[ Dodano: Czw Kwi 11, 2013 19:39 ]
jak ogarnać immo po swapie ?
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Kwi 12, 2013 07:30   

scorpion napisał/a:
jak ogarnać immo po swapie ?

T4 i synchronizacja centralki z kompem
ewentualnie wycięcie immo
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 12, 2013 07:33   

scorpion napisał/a:
jak ogarnać immo po swapie ?

zależy jaki sterownik od Tserii, jak od 220 CT to wystarczy wpiąć się w pin 13 kablem od immo, jak nowszy to tak jak Gregu mowi.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
scorpion 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 297
Skąd: kolbuszowa



Wysłany: Pią Kwi 12, 2013 16:12   

to jest 600 chyba a mam pytanie czy alternator lub sprężarka klimy podejdzie z 1.8 do 2.0t? raczej nie bedzie pasowac ale wole zapytać niz niepotrzebnie wydawac kase
_________________
ekipa.rzeszow.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Zamiana 1.8i na 1.8VVC
Zamiana 1.8i na 1.8VVC czy to jest mozliwe??
piotrek1987 Tuning mechaniczny 33 Czw Lip 12, 2007 20:09
freestyler
Brak nowych postów [1.8VVC] dolozenie Turbo
kamil_luczak Tuning mechaniczny 33 Nie Paź 04, 2009 10:12
TomC
Brak nowych postów Troche na temat 1.8VVC
kamil_luczak Tuning mechaniczny 87 Czw Lis 27, 2008 18:22
kamil_luczak
Brak nowych postów Nitro w 1.8VVC ZALOZONE I DZIALA
kamil_luczak Tuning mechaniczny 48 Pią Kwi 18, 2008 08:35
kamil_luczak
Brak nowych postów [K16 1.8 1.8VVC] Test wplywu katalizatora na osiagi - tekst.
Wycinac czy nie wycinac zeby zyskac KM nie tylko mentalnie ;).
secio Tuning mechaniczny 10 Pon Maj 19, 2008 11:32
michone



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink